~Chapter 17~♥

325 21 3
                                    

Βρισκόμαστε έξω απο το γραφείο του γυναικολόγου. Μπορώ να αντικρύσω την ανησυχία του Νίκου, όπως με κρατούσε. Σε αντίθεση με μένα ήμουν πολύ νορμάλ ας το πω και έτσι. Ούτε ένα άγχος, ούτε τίποτα. Ξαφνικά ακούστηκε η φωνή της γραμματέας του Γιατρού όπου έλεγε:

''Μπορείτε να περάσετε!'' Μας είπε, καθώς πληκτρολογούσε κάτι στον υπολογιστή της. Σοικώσαμε τα βλεματά μας και ο Νίκος μου έκανε νόημα να φανώ δυναμική, ούτε σε στρατόπεδο να πήγαινα που λέει ο λόγος. Σοικώθηκα απο τον καναπέ του Ιατρείου και η πόρτα ήταν ανοιχτεί. Μπήκαμε μέσα και αντικρύσαμε τον Ιατρό να γράφει κάτι στα χαρτιά του.

''Εμ, καλημέρα σας!'' Είπα, σπάζωντας την σιωπή. Ο Γιατρός σοίκωσε το βλέμα του και είπε:

''Κυρία και κύριε Γιαννακάκη, Καλημέρα σας! Βλέπω ήρθατε για τον υπέρηχο που λέγαμε στο τηλέφωνο ε;'' Είπε ο γιατρός καθώς, σοικώθηκε απο την θέση του φτιάχνοντας το άσπρο του πουκάμισο.

''Ναι, και φυσικά να μάθουμε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το φύλλο του μωρού.'' Είπε ο Νίκος, με ένα πλατή-περίφανο χαμόγελο.

''Ωραία, παρακαλώ.. Ξαπλώστε ακριβώς εδώ και σοικώστε ελαφρώς την μπλούζα σας.'' Είπε δίχνοντας μου το 'κρεβάτι' του ιατρείου. Ξάπλωσα, σοικώνωντας ελαφρώς την μπλούζα μου, ο Νίκος αμέσως κάθησε δίπλα μου πιάνοντας μου το αριστερό μου χέρι.

''Όλα θα πάνε καλά!'' Μου ψυθίρισε στο αυτί, καθώς μου χαμογέλασε.

''Το ελπίζω..'' Απάντησα, καθώς ένιωσα το χέρι του Νίκου να με χαιδεύει στο κούτελο του κεφαλιού μου.

''Λοιπόν, ξεκινάμε....'' Είπε, ο Γιατρός ένω άνοιξε την οθόνη με τα μηχανήματα. Αμέσως μου έσταξε μία σταγώνα απο ένα υγρό τζελ στην κοιλιά μου, ένω τοποθέτησε ένα μηχανιματάκι στην κοιλιά μουι κάνοντας κυκλικές κινήσεις, όπως κοιτούσε την οθόνη, γύρισε σε μας χαμογελόντας.

''Γιατρέ τι έγινε;'' Ρώτησε, ο Νίκος κοιτόντας τον γιατρό με απορημένο βλέμα, Σφύγκοντας μου ελαφρώς το χέρι.

''Λοιπόν, με ποιό απο τα δύο να ξεκινήσω;'' Μας ρώτησε, χαμογελόντας.

''Με το πρώτο..'' Πεταχτίκαμε, και οι δύο με ένα πλατή-ανοίσυχω βλέμα στα χείλη μας.

''Το πρώτο είναι, ότι δεν έχετε μόνο ένα παιδί αλλά δύο!'' Απάντησε, ο Γιατρός καθώς μας έδειξε την οθόνη.

''Ξέρετε τι φύλλα είναι;'' Ρώτησε απορημένος, ο Νίκος.

''Απο'τι βλέπω.. το ένα είναι αγοράκι και το άλλο κοριτσάκι!'' Απάντησε, ο Γιατρός χαμογελόντας μας.

''Ποιός το περίμενε, ότι θα αποκτούσα δύδυμα!'' Είπε ο Νίκος, σκουπίζοντας τα κατά-γάλανα υπέροχα μάτια του.

''Αγάπη μου, συγκινήθηκες;'' Τον ρώτησα, χαμογελόντας. Εκείνος έγνεψε και ένωσε τα χείλη του. πάνω στα δικά μου.

''Τα παιδάκια σας, απο'τι βλέπω είναι υγιέστατα και όσο για την σεξουαλική σας ζωή, θα μπορείτε να κάνετε φυσικά αλλά με προσοχή, βάζοντας προφυλάξεις και με προσοχή όπως σας είπα, μέχρι τον 7ο μήνα.'' Είπε ο Γιατρός, δίνοντας μου χαρτί να σκουπήσω την κοιλιά μου, την σκούπησα και κατέβασα την μπλούζα μου. Σοικώθηκα απο το 'κρεβάτι' Και πήγα κοντά στον Νίκο.

''Γιατρέ, τι σας ωφίλουμε;'' Ρώτησε, ο Νίκος καθώς φάνηκε χαρούμενος.

''50,00$, Ορίστε και οι φωτογραφίες του εμβρύου.'' Μας είπε, ο Γιατρός χαμογέλοντας. Ο Νίκος πλήρωσε.Ευχαριστήσαμε και φύγαμε, στο δρόμο. Άνοιξα το φάκελο και κοιτούσα της φωτογραφίες των παιδιών μας. Όσο σκέφτομαι τον Νίκο να κρατάει και τα δύο παιδιά με ποιάνει υστερικό γέλοιο.

'Ποιό είναι το αστείο;'Ρώτησε ο Νίκος, προσπαθώντας να οδηγήσει.

''Να, όσο σκέφτομαι εσένα τρελό-μπαμπά με ποιάνει κάπως!'' Είπα, χαμογέλοντας ενώ έβαλα τις φωτογραφίες πίσω στην θέση τους.

''Τρελό-Μαμά, ΣΟΥΤ!'' Μου είπε, χαμογελόντας ενώ μου έκλεισε πονηρά το μάτι.

Γειά σας, ΦέΝια εδώ:) Και είμαι χαρούμενη, ξέρετε γιατί; Φτάσαμε 1K Readers Χάρεις ΕΣΑΣ! :D Ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ;) Είστε η καλύτερη:') Νομίζω πως μου βγήκε κάπως μεγάλο αλλά στο επόμενο έχουμε εξελίξεις με: Γιάννη με Νίνα ενώ Νίκο με Άννα-Μαρία. ΣΑΣ ΛΑΤΡΕΥΩ, Ηλικρινά είστε η καλύτεροιιιι :) FeNouliners<3 Εσείς με τι Ship είστε; Γράψτε μου στα σχόλια. #TeamGina #TeamNanna <3 Επίσης, Vote/Comment. Στην φώτο είναι: Η Άννα με τον Νίκο:3 Το Cast θα το βρείτε στο Cast:3 Επίσης,αν σας άρεσε! Ευχαριστώ πολύ. Πολλά έξαλα ζουμερά μπιρμπιλοτά φιλιά, -Φένια :3 <3

~Internet Love~ Greek.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora