Περάσαν πολύ εύκολα αυτές οι δύσκολες μέρες, με τον Γιάννη δεν πολυμιλάμε βασικά θέλω να του μιλήσω αλλά άστο... Τον αγαπάω τρελά γαμώτο θέλω να τον συγχωρέσω.. και αυτό ακριβως έκανα... καθόταν σε μία μισο-σπασμένη καρέκλα και κάι κοιτούσε.. πρέπει να του μιλήσω και μάλιστα τώρα!
''Εμμ.. γιάννη;'' Είπα ενώ ξεροκατάπια και κατέβασα το κεφάλι μου.
''Παρακαλώ;'' Λέει εκείνος ενώ κρατούσε ένα τσιγάρο στο χέρι του.
''1α απο'λα σταμάτα να καπνίζεις! δεν κάνει καλό και 2ον θέλω να σου πω κάτι!'' Είπα ενώ του φώναξα κάπως.
''Στο πρώτο ό,τι θέλω θα κάνω, Και κανένας δεν θα μου το απαγορεύσει!'' Είπε εκείνος ενώ με κοίταξε σαν να ήταν σπασμένος ψυχικά.
''Γαμώτο, θέλω να τα βρούμε!'' Του φώναξα ενώ δάκρυα σχηματίστικαν στο προσωπό μου.
''Τι;'' Είπε εκείνος ενώ έμεινε να με κοιτάει με ανοιχτό το στόμα απο θαυμασμό.
''ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ! ΣΑΓΑΠΩ ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΠΟΛΥ.. ΕΙΣΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ ΜΟΥ ΕΡΩΤΑΣ!'' Είπα μες στα δακρυά μου.Χωρίς να πει τίποτα με πείρε αγκαλιά και με έσφυξε.
''Κι γω σαγαπώ..'' Είπε ενώ σοίκωσε το βλέμμα του και μου σκούπισε τα ματάκια μου. Αμέσως τον φίλισα, ναι! έκανα αυτό που έπρεπε να γίνει εδώ και καιρό το φιλί μας δεν σταμάτησε έτσι η Άννα-Μαρία μας διάκοψε.
''Όπα,όπα.. τι γίνετε εδώ;'' Είπε ενώ μας κοίταξε με ένα πονηρό βλέμμα που φενόταν σαν να έλεγε ''Τι γίνετε εδώ πιτσουνάκια μου;''.
''Τα φτιάξαμε!'' Είπε ο Γιάννης ενώ με είχε στη αγκαλιά του.
''Πόσο γαμημένα πολύ χαίρομαι για σας!'' Απάντησε η Άννα-Μαρία ενώ μας χαμογέλασε.
''Αλλά εγώ ποτέ δεν θα βρω το άλλο μου μισό!'' Είπε ενώ κατέβασε το κεφάλι της.
''Χμ, κάτι θ κάνω γιαυτό!'' Είπε ο Γιάννης ενώ φάνηκε σκεπτικός.
...
Βρισκόμαστε σε ένα σπίτι. Εδώ στη Θεσσαλονίκη είναι του κολλητού του, θα κάναμε κονέ την Άννα-Μαρία με τον Νίκο. Εκείνη είχε πάθει ένα μισοτρακ αλλά εγώ ήμουν στην αγκαλιά του Γιάννη και έτσι δεν φοβόμουν τίποτα.
''Είσαι σίγουρος πως αυτό είναι το σωστό σπίτι;'' Είπε η Άννα-Μαρία ενώ τον κοίταξε απορημένη.
''Aha..'' Είπε ο Γιάννης ενώ χαμογέλασε και ξαναχτύπησε το κουδούνι.
~Mεριά Άννα'ς-Μαρίας~
Καθόμασταν έξω περιμένοντας να βγει εκείνος ο Νίκος όπου θα μου κάναν προξενιό χαχα, Η αλήθεια είναι ό,τι με έχει φάει η αγωνία μου ξαφνικά ανοίγει η πόρτα και βγαίνει ένα αγόρι περίπου 23 με μπιτζάμες Cars (:p)
''Ποιός μαλάκας μου διάκοψε τον ύπνο; Επ, καλώς τον Γιάννο!'' Είπε ο Νίκος ενώ βγήκε έξω για να μιλήσει.
''Χαχχαχαχαχαχαχα, γειά σου ρε!'' Είπε ο Γιάννης ενώ χαμογέλασε.
''Μαλάκα, στον ύπνο σου με έβλεπες;'' Είπε ο Νίκος ενώ χαμογέλασε.
''ΌΧΙΙΙ! ήρθαμε να σ κάνουμε προξενιό!'' Είπε ο Γιάννης ενώ άρχισε να γελάει.
''Χμ, προξενιό;'' Είπε εκείνος ενώ έμεινε να μας κοιτάει απορημένος.
''Ακριβώς!'' Πετάχτικε η Νίνα ενώ χαμογέλασε.
''Και ποιά είναι;'' Είπε εκείνος ενώ έμεινε να μας κοιτάει.
''Η Άννα-Μαρία, έλα εδώ κοπέλα μου!'' Είπε ο Γιάννης ενώ μου χαμογέλασε αμέσως χαμογέλασα και πήγα κοντά στο Γιάννη.
''Οοο, Γειά σου! Παιδιά εάν θέλεται μπήτε μέσα!'' Είπε εκείνος ενώ μου χαμογέλασε.
''Γειά σου, παιδιά τι λέτε;'' Είπα ενώ τους χαμογέλασα.
''Ρε, εγώ με την Νίνα έχουμε να πεταχτούμε σε μία δουλειά. Εσείς κάντε ό,τι θέλεται!'' Είπε ο Γιάννης ενώ χαμογέλασε πονηρά.
''Εντάξει, Άννα-Μαρία μου πέρνα δεν δαγκώνω!'' Είπε εκείνος ενώ μου χαμογέλασε.
''Χμμ.. εντάξει!'' Είπα αμήχανα.
''Να την προσέχεις μαλάκα!'' Φώναξε ο Γιάννης ενώ έφευγε χεράκι,χεράκι με την νίνα.
''Φυσικά!'' Είπε εκείνος ενώ χαμογέλασε. ''Λοιπόν Άννα-Μαρία, όπου βγεις και βολευτείς κάτσε!'' Είπε εκείνος ενώ μου έκανε νόημα να περάσω.
''Εντάξει τότε..'' Είπα ενώ κάθησα σε έναν καναπέ.
''Θέλουν να μας κάνουν κονέ εε;'' Είπε εκείνος ενώ μου έκλεισε το μάτι.
''Πιστεύουν πως είμαστε το ιδανικότερο ζευγάρι!'' Είπα ενώ άρχισα να γελάω.
Χμμ, άργησα να σας βάλω ελπίζω να βγήκε μεγάλο αλλά έχω να πάω για εξαιτάσεις τα λέμε στο επόμενο:*
YOU ARE READING
~Internet Love~ Greek.
Teen FictionΤο Teen Fiction αυτό είναι βασισμένο σε μία αληθινή ιστορία αγάπης. Η Νίνα είναι μόλις 20 ετών. Η ετεροθαλείς αδελφή της Άννα-Μαρία της έδειξε ένα Site όπου μπορείς να μιλάς με όλους. Όμως η Νίνα δεν είχε μάθει τέτοιους τρόπους. Ψάχνοντας η Νίνα διά...