~Chapter 18~♥

331 18 2
                                    

Όταν φτάσαμε στην καφετέρια, ο Νίκος πάρκαρε το αμάξι του και βγήκε έξω βγάζοντας και μένα φυσικά. Το κλείδωσε, και μπήκαμε κατευθείαν μες στην καφετέρια, βρίσκοντας ένα ωραίο τραπεζάκι.

''Εδώ θα κάτσουμε!'' Μου λέει χαμογελόντας, δίχνοντας μου ένα κάπως-εριπομένο τραπεζάκι.

''Αποκλείεται! Τι λες για εδώ;'' Τον ρώτησα γεμάτο ανοιπωμονισία και άγχος.

''Πφ, καλά. Νίκησες, Πάλι!'' Μου απάντησε, χαμογελόντας. Αμέσως άρχισα να κάνω κινήσεις νίκης-χαράς, καθήσαμε και περιμέναμε να πάρουμε παραγγελία. Καθώς περιμέναμε, αντίκρυσα τον Νίκο να σκαλίζει το κινητό του.

''Τι στα κομμάτια σκαλίζεις πάλι; Δεν πιστεύω να με απατάς!'' Του φώναξα, ενώ είχα μείνει με ανοιχτό το στόμα. Εκείνος σοίκωσε το κεφάλι του, κοιτόντας με και είπε:

''Πας καλά; Όχι! Δεν πρόκειτε ΠΟΤΕ να κοιτάξω άλλη, η μόνη που θα κοιτάξω είσαι εσύ και η κόρη μας! Δεν είμαι είδους σαν αυτούς τους άλλους.. !''  Μου απάντησε με ένα σοβαρό-σέξυ βλέμα. Αχ, πόσο τον αγαπάω; Είναι ο καλύτερος.

''Σαγαπώ,σαγαπώ,σαγαπώ!'' Του φώναξα, καθώς στο προσωπό μου σχημάτισα, ένα τρελό-χαρούμενο χαμόγελο.

''Εμ, τι θα παραγγείλετε;'' Ρώτησε ο σερβιτόρος, με ένα αμήχανο βλέμα κολημένο στο προσωπό του.

''Έναν φραπέ, γλυκό με μπόλικο γάλα!'' Είπα, με ένα πονηρό χαμόγελο κοιτώντας τον Νίκο.

''Τι; Όχι! Φέρτεις έναν φυσικό χυμό!'' Απάντησε ο Νίκος, κοιτόντας με, με ένα εκνευρισμένο βλέμα.

''Μα, εγώ θέλω φραπέ...''  Είπα, κάνοντας του puppyFace, εκείνος ξεφύσιξε και είπε:

''Θα πάρεις, φυσικό χυμό τελία και παύλα!'' Τον άκουσα, να λέει θυμωμένος. Ας του κάνω το χατίρι λοιπόν γιατί θα με αναγκάσει να τον βρίσω άσχημα.

''Καλά,καλά.. Με έπισες!'' Είπα, σταυρώνοντας τα χέρια μου στο τραπέζι. Αφού παραγγείλαμε ο Νίκος άρχισε ΠΑΛΙ να ξαναπαίζει με το κινητό του.''Τι στο καλό κάνεις;'' Τον ρώτησα, για μία ακόμη φορά ενώ του χαμογελασα.

''Χαζέβω στο Insta..'' Μου απάντησε, χωρίς καν να με κοιτάξει.

''Έχεις Instagram; Και μένα δεν μου το είπες;!'' Απάντησα, γεμάτο θαυμασμό. Εκείνος έγνεψε καταφατικά και του είπα: ''Πως σε λένε να σε κάνω add;'' Τον ρώτησα, με ανοιπομονισία. Εκείνος μου είπε το ονομά του και αφού το βρίκα άρχισα να χαζέβω όλες τις φώτος τ. Τι υπέροχος που είναι; Καθώς έψαχνα, αντίκρυσα μία φώτο η οποία μ έκανε κλικ (Φώτο απο πάνω ή απο δίπλα, δεν ξέρω :()

~Internet Love~ Greek.Where stories live. Discover now