Ημέρα 3η στη Θεσσαλονίκη. Συνέχεια!
Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω ό,τι μου είπε 'Σε σιχαίνομαι!'. Ίσως επειδή την αγαπάω γαμημένα πολύ ή ίσως ήταν το κορίτσι όπου άρχισα να ερωτεύομαι μέσω του διαδικτύου. Κάθομαι σε εκείνη τη γαμημένη καρέκλα του δοματείου μου και καπνίζω, είχα καιρό να το κάνω αυτό αλλά δεν αντέχω.... Ξαφνικά μες στις σκέψεις μου νιώθω ένα χέρι να με ακουμπάει στον όμω. Γύρισα σιγά-σιγά το κεφάλι μου και αντίκρυσα τον πατέρα μου.
''Πάλι καπνίζεις;'' Μου είπε ενώ κάθησε ακριβώς δίπλα μου..
''Έχω τον λόγο μου που καπνίζω.'' Απάντησα ενώ φύσιξα τον καπνό.
''Πες μου, τι σε απασχολεί;'' Είπε ο Πατέρας μου ενώ με κοίταξε πορημένος.
''Θυμάσαι που σου είχα πει πως μιλούσα με μία κοπέλα; Εεε, αυτή είναι η Νίνα και τώρα δεν μιλάμε μεταξύ μας!'' Απάντησα ενώ έβαλα το τσιγάρο στο στόμα μου.
''Πάω να της μιλήσω..'' Είπε ο πατέρας μου ενώ σοικώθικε και πήγε να φύγει.
''Πατέρα, σε παρακαλώ.. μην το κάνεις χειρότερο το θέμα! Θα το λύσουμε οι διό μας. Δεν θέλω να μπλεκτείς και εσύ!'' Απάντησα ενω έσβησα το τσιγάρο και σοικώθικα απο την άβολη καρέκλα.
''Έχεις δίκιο γιέ μου.. αλλά πρόσεχε πως θα της μιλήσεις!'' Είπε ο Πατέρας μου ενώ έφυγε..
...
Η ώρα είναι 8:00 γαμώτο. ''Θα αργείσω στο πάρτι'' ψέλισα, ενώ σοικώθικα απο το κρεβάτι και άρχισα να ψάχνω ρούχα. Τελικά κατέλιξα σε μία μαύρη μπλούζα που γράφει Nirvana και σε ένα τζιν μαύρο παντελόνι με τα adidas μου. έφτιαξα όσο μπορούσα το μαλλί μου και σοικώθικα και έφυγα.. Όταν έφτασα η μουσική ήταν στο full έπεζε το: https://www.youtube.com/watch?v=qo6ygYSxwEY Χιλιάδες κορμιά χορεύανε στο ρυθμό του τραγουδιού αμέσως άρχισα να χορεύω και γω.. προσπαθούσα να την ξεχάσω αλλά μου ήταν μάταιο. Εμφανιζότανε παντού.. Έβλεπα το χαμογελό της, το βλέμμα της όλα! Έφτεγε το ηλίθειο ποτό και το τσιγάρο. Σε μία φάση είδα μία κοπέλα να είναι πιο κει χαμογέλασα και πήγα κοντά της.
''Γειά σου!'' Απάντησα ενώ χαμογέλασα και τις έκλεισα το μάτι.
''Γειά σου!'' Μου απάντησε και εκείνη με έναν χαμηλό τόνο της φωνής της.
''Μόνη;'' Tης απάντησα ενώ την κοιτούσα απορημένη.
''Όχι ακριβώς, με την αδελφή μου!'' Είπε εκείνη ενώ μου χαμογέλασε.
''Και τότε γιατί είσαι μόνη σου;'' Είπα ενώ την κοιτούσα απορημένη.
''Γιατί ένας μαλάκας μου γάμησε την ψυχολογία!'' Είπε εκείνη ενώ είπιε το άλλο μισό απο το μπουκάλι. Έκανε μπαμ πως ήταν και εκείνη μεθυσμένη..
YOU ARE READING
~Internet Love~ Greek.
Teen FictionΤο Teen Fiction αυτό είναι βασισμένο σε μία αληθινή ιστορία αγάπης. Η Νίνα είναι μόλις 20 ετών. Η ετεροθαλείς αδελφή της Άννα-Μαρία της έδειξε ένα Site όπου μπορείς να μιλάς με όλους. Όμως η Νίνα δεν είχε μάθει τέτοιους τρόπους. Ψάχνοντας η Νίνα διά...