Já.
Kdo jsi? Známe se že mi tak říkáš??Ne.čislo
Kdo jsem? Neřeknu.. a jestli se známe?
To ti taky neřeknu baby..Já
Tak fajn, aspoň můžeš jít do bloku.. neříkej mi baby...ne.čislo
Ale ale, nebuď hned tak ošklivý zlatíčko.. jen si chci psát..Já.
Tak mi řekni kdo jsi...ne.čislo
To nemohu, ale jednou ti to řeknu.. a věř mi až poznáš budech vzdychat mé jméno jak tě budu šukat celou noc.Jako to si dělá srandu? To víš že jo, nějaký starý úchylak.
Já.
A odkud si vzal mě číslo?ne.čislo
To by si neměl mít na soc.učtech své číslo ..Už jsem mu neodepsal . Beztak je to nějaký starý úchylak který by si rád leštil tu malou kyselou okurku,, no fuj..
Jdu raději spát..
Toto mě ale pořádně naštvalo,, jsem zvědavý v kolik zase usnu. Sakra je už 11.. nebude se mi vůbec chtít..Je půl 7 ráno, po veškeré hygieně jsem si oblékl vcelku dobré hadry, nachystám si ještě něco k jídlu a svačinu a můžu po 7 vyrazit. Dneska jdu pesky jelikož mamka je už v práci,, chudák.
Ještě jsem se prohlédl v zrcadle a můžu uznat že mi to vážně sekne..Už jsem byl před školou když mi přišla sms... Bože zase ten úchylak..
Ne.čislo
Bože můj, vypadáš sexy.. se z tebe udělám. Ahh~Já.
No fuj. To mě už i sleduješ?ne.čislo
Máme stejnou cestu zlato, a pokud mě tak hodláš provokovat... Ahh asi se neudrzim..Já.
Jsi učitel nebo student?Ne.čislo
No aby sis nemyslel že jsem nějaký starý dědula.. jsem student...
Už bude začínat hodina, musím do třídy. Tak později ty můj sexy boy.Už jsem nic nepsal, schoval jsem si telefon a koukal na celou třídu, v tom přišel do třídy tae a byl plný dobré nálady . Tedy aspoň to z něho zářilo, já idiot spanikaril a raději odvrátil zrak k oknu..
"Zase koukáš z okna? Včera večer ti to nestačilo?
Ozvalo se hned u mého ucha, škubnul jsem sebou a otočil se na něho..
Bože já jsem se lekl...
Nedělám to schválně, pouhá náhoda."Vážně? Neřekl bych..
Tvoje věc co si myslíš, to ti neberu.
"A dneska už s námi půjdeš ven??
Pokud chcete, klidně. Dneska mám jen učení, ale to až večer...
"Já myslel že večer máš lepší práci..
A jakou asi?
" Koukání z okna ? 😅😅
Bože.. vážně jen náhoda.
Už nic neřekl, jen se z perverzním obličejem posadil za stůl a mezitím přišel Hobi a suga, sedli si vedle sebe a pozdravily jsme se.. suga zaujmul polovu spícího psa a už odechoval...
Bože, co dělá v noc že spí ve škole??
To samé co teď, je to náš spáč..
A jak se učí když spí..
To je nám záhadou všem.. i když spí vše i tak pak ví.. prostě záhada.
Hele a co ten dnešek platí?
Ohh jo jistě, kdy a kde se sejdeme?
Hned po škole kámo..
Dobře..Uběhly dvě hodiny a teď byl na programu tělocvik... Jako nevím jak vy ale já se těšil. Ve staré škole jsme měly tělocvik 3do týdne.. a Tady bohužel jen 1do týdne. Dám si pořádně do těla..
Když jsme se převlékaly do trenek a tilku dostal jsem další sms...Ne.číslo
Ahh bože baby ty me zabiješ.. kurevsky ti to sekne. Jsem zvědavý v hodině...Jen jsem se usmál a už to neřešil, aspoň to není nějaký úchylak.. tedy asi je ale není starý.. uvidíme co z něho dostanu..
"Kdo pak to to píše kookie.(tae)
Ale nikdo, jen nějaký idiot...S tím jsem se rozešel do tělocviku a už to nějak nevnímal...
Hrály jsme basketbal, proběhly jsme se pár velkých koleček a nakonec jsme cvičily v párech, byl jsem z hobim...Po pohodlné jsme se šli osprchovat, samozřejmě že kabinky byly uzavíratelné a dělené.. jinak nevím jestli bych šel.. ale spíš bych si počkal..
Při převlékání jsem se koukál a měl tak 3 SMS.. jak jinak než od mého uchylaka.
Ne.čislo
Tak já jsem idiot? Za to tě trest nemíne.Ne.čislo
Dobře, jako ten výhled co jsem měl stal hodně za to.. krásně si s tou prdelkou kroutil.. nejraději bych se do ní zakousnul..Ne.čislo
Bože už jen ta představa, ahh kookie ~~Bože to je úchylak jeden.. ale když hraje tak já si taky zahrají ..
Uvidíme kdy se mi ukážeš, a nemyslí si že já to nedokážu... Umím to z každým , ty výjimka nebudeš ..Já.
Ahhh Daddy ~Vypl jsem telefon a vydal jsem se do třídy, ještě 3 hodiny a konec. Vstoupil jsem do třídy a hned jsem se ohlížel, seděl v lavici a čuměl do telefonu.. měl vyvalené oči a otevřenou pusu.. Bože je nějaký divný.. asi mu poslala nějaká holka něco intimního....
Dáme zase pokračování příště..
Pokud stihnu tak ještě napíšu dneska ale nevím.. musím vařit a uklízet.
Co máte dobrého na oběd?
Já dělám kopřivou omáčku s knedlíkem a vařeným vajíčkem..Pac a pusu vaše Army