16

262 6 2
                                    

Když jsem se ráno probudil z noční můry,,, tedy vyděšeně jsem zbudil a byl úplně propojeny.. Chvili jsem rozdychaval ten sen, když jsem se rozhlížel uvědomil jsem si kde jsem..

Půjčil jsem si nějaké oblečení od kookiho a šel se osprchovat, když jsem pak došel do kuchyně už tam byla jeho máma..

Dobré ráno..
OH dobré, akorát v čas.. snídaně je hotová.
To jste nemusela.
Ale jistě že ano, jsi náš host a taky přítel mého syne ne...

Nad tou poslední větou jsem úplně zamrznul.Vi to.. jsem v háji..

Jak,, jak jste..
Nejsem slepá a  ani hluchá.
Ohh, omlouvám se..
Bože za co.. to není žádný zločin ne.
Ale i tak, není to zrovna ......
Říkám aby si to nechal. Není přeci zločin se zamilovat do stejného pohlaví ne. A navíc syna miluji a nechci aby byl nějak smutný... Myslím že by mě pak nenáviděl kdybych vám bránila.
Jste velice moudrá a hodná žena, kežby i mi rodiče takový byly.
Oni o tobě neví že si na kluky?
Ne, jsou strašně homofonní. Gay a letničky se jim strašné hnusí... Bože jsem v háji.
To bude dobrý, když tak si s nimi promluvíme.
To by bylo stejně k ničemu.
Teď to nech být ano nasnidame se a půjdeme za kookem..
Dobře, děkuji za snídani.
Tak jez..

Byla vážně moc milá, takovou mámu těžko jen tak najít. Keždý byla moje rodina aspoň z půlky jako ona. Ale obávám se to prostě nejde, nepochopí.. Urcite jak se to dozví vydědí mě a nebo mi najdou skvělou ženskou partií..

Z jeho mamkou už jsme byly před nemocnicí, když jsme chtěli vcházet do pokoje zastavil nás doktor... Kookie se už probudil, tak moc se mi ulevilo.. A že máme očekávat brzkou návštěvu policie na výslech atd.

Vešly jsme tam společně a naše pohledy se setkaly,, hned je ale odvrátil a věnoval se mamce.. Ta byla šťastná se se zbudil.. myslím že kdyby neměl poraněné příchod hned by ho umackala... Doktor řekl že pokud to půjde dobře do konce měsíce tě propustí,, což je cca 16dni.

Jeho oči putovaly jak k mamce tak i ke mě..
Tak moc jsme ho chtěl políbit, a i když vím že by to jeho mámě asi nevadilo. Je to jen neslušné...
Jeho máma se na mě usmála a řekla že si jen odskočí na toaletu co je někde na chodběy, hned co za sebou zavřela dveře jsem se mu hned vrhnul na jeho kry... A i když byly popraskané, pořád byly tak sladké jako poprvé.

Tak zlato, příprav se na to že stěnou asi bude mluvit mamka.. se mnou už mluvila a mymochodem ona o nás dvou ví. Tak se nesnaží pak zapírat... Řekl jsem na jeden nádech..

Jako jak ví? Ty jsi ji to řekl?? Co říkala, jak reagovala...

V klidu zlato, ona mi hned po ránu řekla to samé a já reagoval a ptal se jak.. ona řekla jen že není blbá a ani hluchá.

Spal si u nás?
To tě zajímá? A máme být v klidu, podporuje nás, řekla že raději bude šťastná když ty taky. A že lásce se poručit nedá. Pokud miluješ není co řešit...
Pokud miluješ??
Ano.. PSS už je tu..

Strávily jsme tam ještě nějakou malou chvíli, jelikož by měl kookie odpočívat a  uzdravovat se. Když jsem se s ním loučil podstrčil jsem mu jeho nový telefon a mrknul na něho.. Jelikož jsem musel jít už zítra do školy jen tak ho neuvidím.. Pak se s ním rozloučila mamka a šli jsme na nějaké jídlo.. chtěl jsem si to zaplatit ale to by mě nesměla předběhnout a umlčet..
Už mě chtěl zatáhnout zase k nim domů ale slušně jsem ji odmítl že se musím ještě něcoalo učit a nachystat se... Nebyla prvé ráda ale pak svolila...
Já odešel do našeho domu a málem dostal infarkt...

Mami, tati.. co tu







Takze, štíhlá jsem to ještě doma. Snad se líbilo.. tae bude mít doma v tu chvíli hodně veselo.

texting taekook Kde žijí příběhy. Začni objevovat