12

345 9 1
                                    

Tak co líbilo?

Kurva ~

Budu to brát jako ano.

To si piš že jo, ještě to pořád cítím.

To jsem rád..

Odpoutáš mě?

Jo jistě, promiň.

Když jsem ho osvobodil hned se mi vrhnul na mé rty, chvíli jsme se líbaly a pak jsme šli do sprchy.. Každý sám.. škoda? Ano to je..
Po sprše jsem šel hned do postele, tae přišel o pár minut později a hned šel ke mě.. Zavrtal se do peřin a koukal na mě, byl tak roztomilý..

Lehl jsem si taky a koukal jsem se taky, usmíval se a já jen tál

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lehl jsem si taky a koukal jsem se taky, usmíval se a já jen tál..

Tae?
Ano?
Co to vlastně znamená?
Co jako?
No to co tu stalo. Jsme přátelé z výhodami? Nebo jak? Já nechci hádat. A nebo si s tim lámat hlavu...
Chceš být jen kamarád z výhodami? Nebo můj přítel? 😊
Chceš semnou snad chodit?
Ano.

Nad tím jsem totálně zrudnul a usmíval se jako slunce na hnoji,, asi se rozteču.

Dobře, ale pod jednou podmínkou...
Jakou?
Kdo ti dal mě číslo?
Nebo vlastně ne, já zapomel že ho máš z mého sociálního sice..
Co....
Vím že mi to píšeš ty, přišel jsem na to.  Taky jsem to viděl.
Jak dlouho to víš?
Dneska jsem to zjistil jak jsem si odskočil na ten záchod.
Takže si to pak jen hrál..
Ano, chtěl jsem vědět co máš v plánu..
Zlobíš se?
Už ne, ale řekl by si mi to?
Jo to asi jo.
Asi?
Tak trvalo by mi to ale ano řekl.
Aspoň že tak..
Půjdeme už spát, je pozdě.
Dobře,pojď ke mě..
Aaa, nelechtej.
Promiň..

Pořádně se ke mě přitulit, políbil a už zavřel oči..

Sladké sny.
I tobě, dobrou noc.

Po chvíli jsem z úsměvem na tváři usnul.

Když jsem se ráno probudil byl jsem v posteli sám, byl jsem sklamany... Zdálo se mi to? Sedl jsem si a podíval jsem se na zem, nic tam nebylo. Takže se mi to zdálo..
Mám to ale divoké sny, zašel jsem si do koupelny udělal hygienu a hodil sprchu. Začalo mi křičet v břiše že má hlad a tak jsem se vydal do kuchyně....
Bože přísahám že jsem dostal zástavu srdce, tak jsem se lekl...
Tae stál u plotny jen v boxerkach a volném tričku( mém tričku) takže jsem viděl jeho perfektní zadeček a část boku, a to nemluvě o tom ramenu.. Krásně byl označkovány... Pousmál jsem se a šel potichu k němu, zezadu jsem ho objal a políbil na odhaleny krk.. Lekl se ale hned na to lehce zasténal ...

Dobré ráno.
I tobě zlato, vyspinkal ses?
Ano, a co ty?
Taky skvělé, ve tvém náručí..
Dáš si snídani?
Jistě a co máme?
Míchaná vajíčka, zeleninu a kafe.
Ahh~ už se mi zbývají sliny...
Tak ke stolu, přinesu...

Sedl jsem si ke stolu a koukal se jak to vše přichystá na dva talíře, když v tom mi něco došlo...

Bože, máma.
Je vážně milá..
Viděla tě? A v tom?
To ne, ale přišla k tobě do pokoje.. já se zrovna začínal budit. Usmála se a popřála dobré ráno, a dobrou noc. Máme být potichu.
To zase bude.
Co?
Výslech...
A ví to o tobě?
Že jsem na kluky? Jo to jo.. jde spíš o tebe.
Mám se bát?
Asi jo.

Po snídani jsme se šli koukat na něco v telce a pak jsem si šel uklidit pokoj, ani jsem si ho nevsimnul.

Krásný zadeček.
Chceš mě zabit?
To bych si nedovolil
Tak mě přestaň furt děsit.

Usmál se, vystoupil ze dveří a zavřel je.. zamknul a pak šel z perverzním úšklebkem ke mě, já jsem couval dokud jsem nenarazil na postel.

Tae?
Ano zlato?
Co to děláš?
Zatím nic.
Mamka je hned vedle, neblbni.
Ten šátek ti strčím do pusy, aby si tolik podemnou  nevzdychal. Neboj.








.tak a je tu další díl. Měla jsem psát včera já vím ale nějak to nešlo.
Snad se líbilo..

Vaše army..

HopeTynka

Adelkaletova

JinnieJimin

Narutofil15

texting taekook Kde žijí příběhy. Začni objevovat