20

371 8 8
                                    

Kookie..

Z taem jsme už rok, pořád jsme ve vztahů jako na začátku.. nemůžeme se samý sebe nabažit,,
Jeho mamka se už uklidnila a semnou se už baví normálně.
Zítra máme oba posledni školní rok,, zítra píšeme poslední test a budeme před komisí,, jsem zvědavý jak to s námi dopadne. Moje mamka je vždy dojatá,, a když vzdy vyjdu z pokoje jako zoombi tak mě donutil se jít prospal a nebo se jít odreagovat... Ano k taemu...

Je Neko kolem půl 6 večer a já se jdu zrovna přichystat, tae mě chce vzít do kina a procházku po nočním městě soulu..
A taky když máme dneska výročí tak jsem mu prostě koupil malý dárek,, ale to mám doma.. Takže si to rozbalí až budeme dneska doma..
Mamka má noční takže máme být pro sebe..

Zašel jsem si do sprchy a udělal hygienu, oblékl jsem se a koukal jsem se do velkého zrcadla který jsem si tu koupil.. vypadám dobře, neudělám mu aspoň ostudu..

Když jsem čekal v obýváku než přijde, ještě jsem udělal menší úklid

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem čekal v obýváku než přijde, ještě jsem udělal menší úklid .. Po pár minutách zazvonil a já nadšeně cupital mu otevřít ..
Lidí ale na něho vážně nemám... Sakra je sexy.

Ty dlouhé vlasy v culíku,, ohh prostě mega

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Ty dlouhé vlasy v culíku,, ohh prostě mega..
Přivítaly jsme se a hned jsme vyrazily..

Před kinem jsme si ještě zašly na WC a pak jsme si koupily popkorn a dvě Coca Coly. Nesměl ještě chybět nějaký sladký dezert..

Tae vybral horor a jako můžu vám říct, že i když se nebojím... Tak jsem se trochu bál,, já vím jsem posera ale to víte ..

Při procházce jsme se bavily o všem možným, smály se a blbly . Pak jsme už šly domu( ke mě)
Doma jsme si něco uvařily a koukala se na nějaký film co hrál v telce...
Pak jsme si daly společnou vanu a při tom jsme se navzájem provokovaly... Řeknu vám, ani jsme se neutřely.. Tae si mě vzal do náruče a během chvilky jsme skončily v posteli úplně mokří...

Při jeho kuřbe jsem sáhl do šuplíku a pomalu jsem vytáhl jeho dárek... On si toho nějak nevšímal,, ten měl teď plné ruce práce.. Tedy plnou pusu...

Když jsem se mu po nějaké době udělal z výkřikem jeho jména do pusy, selwho mě slizal... A když jsem popadl už dech narval jsem mu tu věc do kůry a popřál hezké výročí...

Byl překvapený ale taky pro mě něco měl,, když vytáhl malou krabičku, prvně jsem se zděsil že by to byl prsten ale nakonec když jsem to otevřel byl to řetízek a na něm malé V..

Když mě viděl že jsem si ulevil,, i tak nahodile jiný výraz..

Neboj se ,, zatím je to jen řetízek.. ale příště to bude kroužek,,, a pak se mě už vůbec nezbavíš...

Když to řekl zčervenal jsem snad až na prdeli,, ale přitom jsem se usmíval...
No ale když on rozbalil to mé pro něho hodně ho to překvapilo...

A je to dárek pro mě?? Nebo spíž pro tebe?
Neboj se,, až z tebou skončím, sám uznáš že je to jen tvoje .....
Dobře, ale to se do mě přeci nemůže vejít...
To si říkal o tom mém a jak krásně si vzdychal.
To je něco jiného..
Možná... A teď už pojď, dlouho jsem tě neměl..
Tak zkoušky byly namáhavé,, nezapomeň.

Na nic jsem vážně nečekal, nastavil jsem mu prdelku a místo aby do mě už vrazil toho jeho kamaráda jen mě pleaknul přes zadek a políbil na zraněnou půlku...

Nejdříve si tě připravím, nechci aby si zítra ve škole zkuhral že tě bolí celý zadek.

Po veškeré přípravě do mě konečně zasunul a já se nemohl nabažit té slastí co mi dával,, byl jsem jako nedočkavá kurvička která jen čeká na své štěstíčko...


Tae moc tě milují...
Já tebe taky lásko. Moc tě milují..

Konec..






Konec 🏳️‍🌈
Jsme už na konci, snad se vám příběh líbil..
Pokud ne .. Nevadí.
Mějte krásný den
Lásku všem 💜







texting taekook Kde žijí příběhy. Začni objevovat