18

257 8 4
                                    

Kookie.
Ahh tae ~

Děkuji,krásně si mi pomohl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Děkuji,krásně si mi pomohl...

Tae.
Není zaco lásko moje.. neboj se já si to vyberu jinak..

Junkook.
O tom nepochybují... Už jen ta představa je spalující... Ohh ne ... Promiň teď musím do sprchy...

Tae.
Jen jdi, já půjdu za chvíli stejně za chvíli spát..

Junkook.
Dobře, přijdeš zítra za mnou?

Tae.
Přijdu, čekej mě.. dobrou noc lásko..

Junkook.
Dobrou noc tygříku..

Tae..

Ještě než jsem šel spát jsem se stihl pohádkář s rodiči,, jak můžou být tak nechápavý.. Byl jsem vážně naštvaný, zamknul jsem se v pokoji a zalehl jsem do peřin... Ráno moudřejší než večera.. Ještě než jsem usnul a věřte že jsem k tomu neměl daleko jsem šel ještě do sprchy, udělal si hygienu a šel si lehnout...

Když jsem se ráno probudil ucítil jsem něco co bych rozhodně cítit neměl,, když jsem odkril peřinu spatřil jsem svého zajíčka jak si hraje s ním kamarádem, ne rukou ale krásně svoji pusinkou,, padl jsem s hlavou do polštáře a užíval si jeho krásné pusinky,... Ahh kookie~~

Už jsem se blížil ke své vytoužené slastí, ale to někdo nesměl zabouchat na mé dveře,, strašné jsem se polekal a už jsem chtěl schovat kooka do mé skříně ale to by tam musel byt!!!
Byl jsem skládaný že to byl sen, ale co už..
S nechutí jsem odpověděl a už se nezajímal...
S ním problémem jsem se šel osprchovat a krásně si ulevil nad to krásnou představou která se mi zdála...

Po veškeré hygieně a oblečení jsem šel do kuchyně kde jsem si vzal jídlo a rovnou odešel.. nemluvil jsem s nimi, oni ví proč a ani to nezkouší...
Vzal jsem si tašku a vyrazil, byl to dlouhý den. Ale vím že pak půjdu za kookiem, a nic mi v tom nebude bránit...
Už se ozval zvonek a hodina skončila, zabalil jsem si všechny věci a už chtěl vyrazit ale to by mě nesměla zastavit kluci ...

Promiňte kluci ale jdu za kookiem,, budu ho od vás pozdravovat okey...

S tím jsem je odbyl a utíkal do Nemocnice,, nebylo to zrovna slušné je tak odbít ale co už..
Když jsem dorazil k nemocnici, ulevilo se mi že ho uvidím.. A taky se bude divit až si ho pěkně seřvu..
Jemně jsem zaklepal na dveře a vyčkal až mě vyzve abych vstoupil, a když tak udělá po 10 vteřinách... Vešel jsem a potichu zavřel..

Ahoj králíčku...
Ohh ahojky zlatíčko..
Jak ses vyspinkal?
Oh dobře, a jak ty?
Ani memluv, měl jsem tak krásný sen a pak se vypařil..
Ohh a očem se ti zdálo zlatíčko?
O tom že mě ráno někdo příjemně zbudil,, a přitom nejlepším mě zase zbudily... Takže jsem musel být ráno ve sprše déle... A na celý akt myslet zase...
Koho si tam měl?!?!?!?!!?
Ohoho to je tak roztomilé jak se rozčiluješ, ale nemusíš se bát... To tvoje pusinka byla tak úžasná..
Jen aby.
Chtěl by si mi to vynahradit??
Ani nevíš jak... Ale nevím kdy mě pustí.
Závěs tu je ne? 😏

S tím jsem si k němu sedl blíže a naklonil se k většímu polibku než jsem mu dal,, byl tak krásně červený a já po tom co se událo jsem byl nadržený.. A navíc když se včera udělal tady na pokoji proč by jsme nemohly že...

To nejde, někdo vejde.
A včera ti to nevadilo?
Bylo vcelku dost pozdě, a navíc jsem byl ve sprše....
Tak si zajdeme spolu do sprchy, Hmm..
Zní to lákavě,, ani nevíš jaké já mám chutě..
Asi taky navíc mi musíš vynahradit včerejšek.
Věř že bych ti nechtěl být dlužný.
No to tedy nechtěl,, ale nemysli jak budeš z nemocnice doma tě pořádně ehm.
Bože můj nech toho, už teď mám chutě.
Za chvíli by měl přijít doktor a říct mi co a jak. Kdy mě pustí atd...
Až přijde nechám tě tu s ním neboj, počkám vedle.
To nemusíš, nevadí mi to..

Kookie..

Ještě nějakou chvíli jsme se bavily a pak přišla mamka a o chvíli později doktor,, no ale byl jsem nehorázně překvapený že dneska můžu domů.. mamka byla taky a Tae ten už si v hlavě plánoval  co semnou provede... Ani neví co mám v plánu já s ním. Ale to až mi to přijde,, užije si jak on tak i já...
Po půl hodině přišel doktor a dal mi propouštěcí papíry, dal instrukce a kdy mám přijít na kontrolu.
Byl jsem už zcela zabaleny a čekal ještě na poslední prášek co mám dostat a pak můžeme vyrazit.  Když jsme všichni 3 dorazily před nás dům, setkal jsem se z nechutnými pohledný dvou dospělých lidí... A myslím že bych ani nemusel hádat 2× abych věděl že to jsou jeho rodiči....

Dobrý den já jsem....
Ani se nesnaž chlapečku, a ty tae domu.







Joj to je ale díl,,
A tak snad se to dalo číst...

Vaše army. 💜💜

texting taekook Kde žijí příběhy. Začni objevovat