14

298 9 0
                                    

Oblékly jsme se a pomalu jsme mířily do kuchyně, naskytl se nám pohled na mamku jak je u plotny.. ani nás nemusela vidět a hned řekla aby jsme se posadily...
Udělaly jsme tak, když přišla z hotovým jídlem přímo před nás také hned spustil...

Omlouvám se..
Za co?
Za to že jsem tu tak vpadl, že jsem u vás přespat,, a taky když jste nás viděl v jedné posteli.. A...a asi to muselo vypadat
To neřeš, nevadí mi nic z toho..
Říkal jsem že mám hodnou mámu..
Takže si mě strašil naschvál??
To ne, výdrž, ještě to neskončilo..
No asi tak, jsem ráda že si kookie našel kamaráda.. Ale varují dopředu,, někdo mu ublíží tak ať si mě nepřeje...
Máš li nějaké úmysly s ním synem tak v pohodě, ale zlomíš mi srdce tak si mě nepřeje. To je vše.
Vše? Vždycky si toho měla více.
Vše.

(Omlouvám se, špatně jsem to napsala... Ty čáry tam neměly být..) (ale snad se to dá pochopit...)ty čáry měly být u taeho a u mamky bez. 
(Pokračujeme)


Bože můj, já snad ještě spím.. Vždy toho na srdci měla tolik a teď nic moc?
No co už. Začaly jsme jíst a mamka pak šla do práce, tae ještě chvíli u mě byl a pak šel domů.
Já se večer osprchoval a šel spát, ráno jsme musely do školy, nechtělo se mi ale za to jsem se těšil že ho zase uvidím( tedy všechny)
Když jsem se ráno probouzel, mamka mi už nachystala svačinu a nějaké ty peníze.. Mamka přišla dneska ze směny dříve což toho využila a šla pak hned spát.
Já po rani rutiny si oblékl něco sexy ale pohodlného a pomalu vyrazil do školy, nebyl před barákem a tak jsem si řekl že na něho počkám u školy... Nasadil jsem si sluchátka a dál písničky na plné kule. Po cestě na zastávku jsem si všimnul že mě někdo sleduje ale nějak jsem tomu nějak nedával pozornost. Postavil jsem se na zastávce a čekám na bus který má jet do 5min, víte co se může za těch 5min stát?



Tae...

Ráno když jsem se probouzel jsem si všimnul že se tvářím jak nějaká školačka která právě zažila bůh ví co vše od svého krashe..  Šel jsem se osprchovat a připravit na cestu do školy, když už jsem byl vcelku připravený viděl jsem mě zlato jak si to míří k zastávce.. nepočkal na mě?? Škoda.
Nevadí však já mu to započítán..
Už jsem docházel na zastávku, myslel jsem si že mi to ujeli ale právě přijížděl autobus.. kde je? Šel pěšky?
Nastoupil jsem do busu a sedl si úplně dozadu. Při jízdě do školy jsem ho nikde neviděl, tak rychlý být nemůže...
Když jsem byl ve třídě a on ještě nikde rozhodl jsem že mu zavolám ..

Je nám líto, volané číslo je nedostupné.

To je divné že?  Snad se nic nestalo. Bože mám blbý pocit. Už když nebyl na té zastávce, omluvil jsem se učitelce jestli nemůžu jít domů že mi není dobře.. naštěstí mi vyhověla, zbalil jsem si věci a šel pěšky domu, je možné že bych na něho narazil..
Už jsem byl u naší zastávky a pořád jsem ho neviděl, strašně se bojím že se mu něco stalo .. zkusil jsem zase zavolat ale zase to samé... Nedostupný..

Už jsem chtěl pokračovat k domu ale něco se mohlo ve velkém křoví co bylo kousek od zastávky, zlekl jsem se...
Pomalu jsem šel k tomu a to co jsem viděl , byl jsem v prdeli...

Kookie!!!!!




Pokračování příště.

Ale udělám vám radost a toto měl kookie na sobě. A také zase toto.

Pohodlné ale přesto svůdné..

Hodně pohodlné ale přitom sexy.

texting taekook Kde žijí příběhy. Začni objevovat