Ne.čislo
Ahh tak daddy jo...Já.
Já si taky umím hrát..Ne.čislo
To je dobře, jsem zvědavý jaký budeš hravý v posteli..Já.
Nebuď, a přijď se přesvědčit..Ne. Číslo
Ještě jsme ve škole.. a navíc teď nemám čas zlato..Já.
Tak to je škoda,, když chceš přijít o toto:Ne.čislo
Bože můj, co blázníš.. kvůli tobě mi teď stojí.. ahh~Já.
😁😁😁Ne.čialo
Ahh já tě zabiju...Já.
Ahh daddy ~ úplně ho v sobě cítím ahh~Ne.čislo
Ahh ~Aspoň jsem ho vyprovokoval, toto se mi ale začíná líbit...
Bože to ne, co jsem to řekl?? Ne toto se mi ale kurva nelíbí.. Ne!!!Hodina začala a polovina třídy se vracela, do třídy se s naštvaný obličejem a udýchaným dechem vracel i tae,, bože to utíkal maraton?? Bo my by se chtělo..
Začala poslední hodina a mě brala nějaká únava, položil jsem si hlavu na stůl a poslouchal učitelku. Fakt nuda tedy..
Ani jsem se nenadál a hodina skončila, a my se začaly balit a domlouvat se že se počkáme před školou.. já si ještě odskočil na wc a pak šel před školu...
Byl jsem asi poslední.. Bylo jich tam více.. Přišel jsem k nim a pozdravil...
Hobit se ujmuj řeči a začal mi je představovat..."Tak toto je náš nejstarší Kim seokjin..
"Pak tu je Kim NamJoon.. a v neposlední Park Jimin... Takové naše malé zlatíčko.Ahoj já jsem Joan junkook,, ale jen kook nebo kookie..
Všichni mě přivítaly a šli jsme pryč že školy, zašly jsme si na zmrzku a pak jsme se jen tak flakaly po městě.. bylo už asi kolem 8 večer a já se už omluvil, že musím ještě nakoupit a něco uvařit pro mamku aby se najedla jak přijde...
Neměly problem, na poslední chvíli se rozloučil i tae že mi pomůže když už jsme sousedi.. Neměl jsem nic proti...Šli jsme z nákupem uličkami které jsem neznal a proto jsem se furt ohlížel jestli za námi někdo není.. Byl jsem však uklidněny taehyungem že je to tu bezpečné, ale to víte pořád jsem se bál...
Došly jsme před nás barák, a převzal si od něho tašku kterou mi pomohl nést.. poděkoval jsem a odešel,, sice mi nabízel že mi s tím pomůže až do baráku ale odmítl jsem ho, že to zvládnu ..
Vše jsem doma odložil a šel se převléct do něčeho normálního, v pokoji jsem se svlékl az do spodního prádla a oblíkal si už tepláky a tričko když mi napsal ten můj úchylak...
Ne.čislo
Kdo byl ten kluk co šel s tebou?Já.
Co se staráš?? Ale je pěkný že 🤤