Cítil jsem ahhh~
Tae..
Kookie ~
Tae, n-ne to stačí ...Lehce jsem ho odstrčil abych mu viděl do očí,, ale byly tak krásné že jsem zapomel co chci..
Nemusíš se bát, sex zatím nechci. Na to je brzo. Jak pro mě tak i pro tebe ne?
J-jo
Zatím se chci mazlit.. líbat tě a vzrušovat...
Proč?👀
Tvé rty jsou teď pro mě jako droga,, chci je každou sekundu..
Ne, myslím to proč vzrušovat..
Si strašně sexy, a když vzdychaš ještě více..
Ještě jsem pořádně Ani nevzdychal.
No právě, a už teď jen z toho jednoho jsem kurva vzrušený... A cítím že ty taky.
To přejde..
Tak brzo ne, smím ti pomoct?
Coo? N-ne ...
Ale noták, uleví se ti..
Říkám že to přejdeOdfrknul si a pak se na mě šibalský podíval, no kdybych věděl co nastane...
Vyhoupl se nademnou a sedl si mi přímo na mého kamaráda,, zalapal jsem po dechu a chytl mě ruce.. Přišpendlil mi je nad hlavu a byl u mích rtů, políbil mě a zavrtěl se svým pásem.. ahh~
Tae mě začal líbat a pořád se vrtěl, jo měl jsem holt stojáka jak sviňa.. Můj kamarád byl vztyčený nahoře, takže když se pokaždé tae zavrtěl stimuloval mi ho ..
Měl jsem zavřené oči a snažil se zadržet tu slast.. Nesměl jsem vzdychat, ale copak to šlo?
Ale když jsem uslišel jak tae v polibků jemně zavzdychal už to nešlo zastavit,, zavzdychal jsem když odpojil naše rty..
Vrhnul se na můj krk, hlavu jsem mu otočil aby měl lepší přístup...
Už to nešlo vrátít, byl jsem až moc vzrušený.. omotal jsem své ruce kolem něho a přitlačil jsem si ho ještě více k sobě.. zavzdychal jsem jeho jméno, a on se ještě silněji zhoupnul v bocích..Nemohl jsem to vydržet, přetočil jsem si ho a už ležel podemnou. Teď jsem byl já ten odvážnější, začal jsem ho jemně líbat.
On mi vplul jednou rukou do vlasů a nohy omotal kolem mého pasu...
Po chvíli se mi snažil sundat jednou rukou tričko ale nějak se nedařilo a proto jsem mu pomohl odpojil jsem se a dosedl jsem si na něho..Ahh~
Bylo to tak vzrušující, mě tričko bylo dole a on se mě tak jemně dotýkal,, měl jsem totální husí kůži..sedl si ke mě a políbil, rukama cestoval od mého brichaz po záda a zastavil se u mého zadečku, zmáčknul a já zavzdychal...
Pak si mě přehodil a teď jsem ležel já pod ním, začal mě po hole kůži líbat a já slastné zavíral oči.. ani jsem si nevsimnul a svoji pusu měl na mi bradavce..Ahh~
Vzdychal jsem jak nějaká školačka, bylo trochu trapně ale nějak mi to nevadilo..
Tae přidal zoubky a to jsem se prohnul v zádech... Putoval níž a níž až dokud nebyl u lámu tepláků a já zalapal po dechu... Zadíval se na mě a já vážně nevěděl co dělat,, zavřel jsem oči a hlava klesla do polštáře,, no co.
Tae mi začínal pomalu si dávat tepláky a já se jen kroutil, trenky jsem neměl!!!!
Hned jak je dalndolu můj kamarád ho praštil po puse,, zasmál se ..
Přišel ke mě a já pořád měl studem zavřené oči..Podívej se na mě baby. Chci aby ses koukal.
To mě chceš zabít? Nemůžu se dívat..
Otevři oči, nebo tě potrestám.
Bože to ne, trest ne. Otevřel jsem je a koukal jsem do jeho nádherných oči, umal se.
To je lepší, teď se uvolní a užívej si to.
Olízl si své hříšné rty a pomalu se Soukal s polibky níž.. Ja se na něho musel pořád koukat, ale nejhorší bylo to že on se na mě taky koukal..
Už byl dole a já nemohl dýchat..
(Klid kooku to bude dobrý, jen právě prožívaš zástavu)
Nachvili se podíval na mého kamaráda a pak zase na mě, vzal ho do ruky a jemně přibral oči,, bylo to vzrušující...
Políbil mojí špičku a pak hned olizl celou moji délku..Ahh~ bože
Usmál se a vzal si ho do pusy až po kořen, cítil jsem jak ho měl až v krku.. asi nemá dávivý reflex.. Já jsem nemohl byl jsem úplně tvrdý a strašně to bolelo, doufám že mě uvolní jinak ho zabiju...
Pomalu začal s tou hlavou pohybovat nahoru a dolů a já se klepal jak ratlík vzrušením... Vážně byl jsem úplně v háji, nemohl jsem dýchat, a ani mluvit.. Jediné co šlo bylo vzdychání a hekani..
Zaťal jsem v ruce prostíradlo a drtil jsem ho, nevím kdy jsem naposledy vypustil páru.. ale toto bylo úplně božské...Tae ~ já...já už ahhh~
Nebyl jsem schopný mluvit, byl jsem na hranici svích sil.. tae to zaregistroval a přidal na tempu...
Taee ahh~ už budu ahh~
Chtěl jsem ještě chvíli ale když přidal zoubky už to nešlo, udělal jsem se mu hluboko do krku a tae to po chvíli vše spolykal... Byl jsem tak moc udýchaný, že jsem ani enslosel co tae říkal..
Co si to říkal?
Jsem na řadě baby...Tak, příště bude postaráno o taeho.. těšíte se?
Dneska už je ale poslední, jelikož nastává víkend.
No a chlop má dlouhý výlet což u něho znamená že jde do práce až v úterý, a má odpolední takže pokud v průběhu těch dnů vydal, bude to velká klika, buď to že on věnci psa nebo já,( a já když jsem venku telefon je v ruce)Tak mějte krásný víkend.
Vaše Army