Ahh~ tae, prosím..
O co mě tu prosíš baby...
Už to neprotahuj, chci se udělat ahh~
Jenže ty si zlobil, budu si tě mučit.
Omlouvám se, už tě nekousnu hmm~
Ještě chvíli, toto mě strašně baví...
No tak sundej to~~ strašně to bolí...
Dobře ale nesmíš se udělat, dokud ti neřeknu.
Vážně mě chceš zabít...
Bože ~ ahhh~ to už ahhh nejde ahh~
Udělal jsem se, a přímo na jeho obličej.. Nestihl si ho vzít do pusy, ten jeho obličej byl k nezaplacení.. Byl tak sexy když se zlobil. Vím že toho budu litovat ale to už vážně nešlo.Promiň zlato, ale už to vážně nešlo.. a ještě jak si mě sledoval tvím svůdným pohledem .. nešlo to udržet...
Za to že trest nemine, babyboy..Viděla jsem jak mu potemnily oči , vytáhl tu moji krabici a vytáhl pouta.. Připoutal me a pak ještě vytáhl středně velký robertek... Jsem v háji...
Strčil mi do pusy jeho tři dlouhé prsty a já jen plnil co mi přikazoval... Nasadil mi zase kroužek a jak rychle vsunul prsty tak i rychle vytáhl, na nic nečekal a strčil mi jeden jeho dlouhý prstík do dírky.. Mě to nějak nic nedělalo a když to zjistil i on narval do mě zbylé dva a začal s nimi kroutit... A já se kroutil s nimi, slastné jsem vzdychal a prohybal se... Můj kamarád mi už zase stál a dožadoval se orgasmu.. Když jsem měl v plánu hlasitě zasténat, rychle mi narval do pusy ten šátek... Lekl jsem se a i když jsem měl šátek v puse šlo slišet že jsem skuhral,, chtěl jsem aby mě slišel sténat a vzdychat.. Ale věřím že si to dnes večer vynahradíme. Pokud zůstane..Vím že teď bydlí sám jelikož jeho rodina, nebyla v Koreji a ještě tak týden nebude..
Takže buď budeme u mě a nebo u něho..
Je víkend a díky bohu má máma celý víkend noční...Když narazil na mě slastné místečko, myslel jsem že vypustíme duši. Tae to pochopil a už jen narážel jen tam, po chvíli ho to přestalo bavit a tak že mě ty jeho šikovné prstíky vytáhl.. já jako vždy zakňučel.. ale pak mi tam bez varování strčil toho robertka a mě se už vyhrnuly slzy,, sakra bylo to jiné .. Chvíli počkal aby si má prdelka zvyklá ale když si zase vzal mého kamaráda do pusy přišla jen slast a žádná bolest .. Víte ten robertek má na konci malý čudlík, tae ho neviděl a proto nic nebylo ... Tedy do té doby naz s ním začal pohybovat v rytmu kouření,, a hádejte co... Zavadil a to tlačítko a vybrané se zapla... Mě hlasivky už byly na pokraji mích sil jak jsem řval slasti ...
Byl ale na mě hodny a v průběhu děje mi ho sundal.... No a po pár minutách jsem se mu udělal do pusy... Vytáhl robertka a zadíval se na něho,, viděl jsem jak se usmívá..
On vybroval?
Jo, zmáčknul si tlačítko..Pak se podíval na zadní část a vybuchl smíchy, já po chvíli taky.. svalil se na mě políbil a ležely jsme.. povídaly si... Po nějaké chvíli jsme slisely mamku jak na nás z kuchyně volá... Oblékl jsem se a šli jsme na ni..
Tak připrav se na výslech zlato.
Tak máme tu další díl, snad se líbilo..
Vaše Army. 💜