Matko, co to provádíš?
Nechci nic slišet,, jdeme domů.Madam, můj syn se vám chtěl jen představit.
Co je na tom špatně?Mami, to je dobrý.. Stejně ví kdo jsem.. Že?
Jistě že vím kdo jsi? Jsi jen odpad který zkazil mého syna...
Matko, a už dost... Kookie není žádný odpad..
To já ho svedl!!! Zamiloval jsem se do něho...
Ne.. to je jen pobláznění,, a splašené hormony..
A pokud to teď hned neskončil , víš co tě čeká..Madam, uklidněte se..
Za prvé, bych měla být totálně naštvaná že mého syna nazýváme odpadem..
A za druhé, jak můžete být tak homofonní??
To vám nezáleží na citech a štěstí vašeho syna?
Čeho se tak bojíte? Že nebudete mít vnoučata?
Nebo se snad stydite za svého syna??Do toho vám noc není!!! Já jsem tak svého syna nevychovaná aby se tahal z nějakým klukem..
On prostě ,, on . Kde jsou?Zdrhly,, což se nedivím..
No ták..
Pojďte, udělám nám kafe a pokecáme..
Nebo dáme víno??Víno!!!! Ať si mě nepřeje,, ho odvezu a bude klid..
Bože ženská, pokud milujete svého syna neměla by jste mu v tom bránit ..
A pokud podle vás je to jen pobláznění, tak to pak skončí...
A pojďte, teď už mám chuť na to víno i já..z vás..Obě ženy si povídali, jedná byla hodně proti, ale zase ta druhá byla moc šťastná že je její syn šťastný.. Přeci i kdyby to bylo chvilkové tak záleží na nich a ne na rodičích. Lásce prostě neporučíš... Jedna z matek se pak rozloučila a odešla v nadopilem stavu,, když přišla dobu byl tam klid, ale po chvíli se tae vrátil domů a čekal nejhorší.. A už měl vymyšlený proslov.. ale když už se tae chtěl ujmout proslovu matka ho umčela a mluvila sama...
Hele, vím... Tedy věřím že je to jen poblouznění a jednou to skončí..ale i tak..... mluvila jsem z jeho matkou dost dlouho.. a pokud si teď šťastný tak ti to brát nebudu.. ale!!! Pokud se nějak rozejdete ve zlem nebo tak.. prostě tady skončíme a letíme jinam,, ty si pak najdeš holku a už nebudu chtít slišet že když to nevyšlo s ním vyjde mi to z jiným.. ne prostě budeš poslouchat mě!! Jasný??
Ano. A děkuji.. a věř mi .. my se nerozejdeme.. miluji ho. A on mě taky.
Fajn, zítra at přijde na večeři. Ale nečekej že se nějak budu omlouvat nebo tvářit že je mi sympatický.
V pohodě.. jen ho prosím nějak neurážej..
A teď pokud dovolíš budu se učit...
Jen jdi.Po tom co matka odešla do svého pokoje tak mu hned volal,, byl nadšený ale taky měl strach. Ještě tak půl hodiny si povídali a tae se šel pak učit...
Nastal pozdní večer a tae už dál nemohl koukat do těch sešitu a předstírat že mu to kde.. a proto se rozhodl že si zajde do sprchy a pak spát...
Po veškeré hygieně zalehl do své postele a s představou nad kookem usnul jako nemluvě...Druhý den ráno se probudil s úsměvem na tváři,, zašel si do sprchy a po hygieně si udělal snídani,, udělal i mamce a pak šel do školy..
Ve škole mu to utíkalo nějak moc rychle,, nestěžoval si.. Hned po škole zamířil domu a pomalu se chystal na následující návštěvu.. Bude tu i jeho mamka, tak prostě uklízel celý dům. Mezitím co jeho mamka dělala přípravu na večeři tae se skočil osprchovat a krásně se obléct...
Bylo uz 5hodin,, paní jsou tu na vteřinu ...
Šel jsem otevřít a tam stál můj krásný princ...Přivítal jsem je a odvedl je do obývacího pokoje,, šel jsem k matce že už jsou tu a pomohl jsem ji z prostírání atd...
Mamka se s nimi taky přivítala, a mohly jsme začít.. Byl jsem nervózní, poprvé co mě máma přijala takového jaký jsem... Jo vím, sice po předmluvě jeho mamky ale i tak...Naše mámy si povídali a my zašly ke mě do pokoje.. nechtěl jsem pokoušet štěstí, ale když se ke mě tam moc tulil prostě nešlo odolat...
Jenže než jsem začal tak volala kooka jeho mamka že už odcházejí.. jsem rád že jsem stihl aspoň jednu společnou fotku .. Rozloučil jsem se s ním a odprovodil aspoň ke dveřím ..
Fotku jsem mu pak poslal a já si ji dal na tapetu.
Byl jsem nějak moc brzo unavený a tak jsem si udělal hygienu a šel spat...
Tak zlatíčka. Máme tu předposlední díl.
Dneska se ještě pokusím napsat poslední díl.
Jo jen 20 Kapitol.. chtěla jsem více ale nějak mi to nejde.
Takže snad se líbí.Vaše army 💜