3.

384 11 4
                                    

Dobře, na seznamování máme čas že..
V zadu je poslední volná lavice, je tvoje..

Poděkoval jsem a rozešel jsem se ke své nové lavici. Byla u okna, což jsem uvítal. Rád se koukám z okna... Sedl jsem si a vytáhl si nějaké učebnice co jsem dostal, prohlížel jsem si to a divil se to je.. to jsem ještě neznal prohnalo si hlavou..

Než jsem se stačil orientovat ucítil jsem na svém rameni cizí dotek, lehce jsem se lekl ale ne dost nahlas aby mě někdo jiný slišel než já a ten dotyčný co na mě šahl..

Otočil jsem hlavu a spatřil jsem kluka total vysmateho, bože slunce a ve třídě..

"Ahoj, já jsem Jung Hoseok"
Ahoj. Joan junkook.. klidně kook.

"Ten vedle mě co tu spi je Min Yoongi"
"Můžeš ho poznat až se zbudí " 😁

Usmál jsem se a pak se otočil k tabuli, najednou někdo zaklepal a vstoupil..
Byl mi povědomí, že bych ho už viděl??
On se pak podíval naším směrem a naše pohledy se střetli,, zbystřil jsem že se jeho koutek na rtech povytahl,,, to měl být pokus o úsměv??

Učitelka na něho začala řvát že hodina už dávno začala ale on se pořád omlouval že zaspal a že už se to Snad nebude opakovat.. Učitelka už chtěla něco říct ale jen se nadechla a hluboce  vydechla... On pak šel mim směrem a zastavil se o jednu lavici předemnou...
Podíval se na mě, usmál se a pak se posadil...  Divný.

Poslední hodina už byla u konce a vedle hoseoka se probudil ten yoongi,, bože ten má spaní... Spi v noci???
Viděl jsem jak do něho Hoseok drcnul a něco mu říkal, pak se podival naším směrem a lehce se pousmál... Protáhl se přes celou lavici a přišel ke mě,, představil se mi a já jemu,, prý mu můžu říkat suga.. že ho tak volají snad všichni..

Pak se ozval on..

yoonGI nás velký spáč..

Podíval se na mě a

Čau,, jsem Kim teahyung...

Ahoj, Joan junkook.. jinak kook..

Tak kookie, proč si k nás přešel?

Kookie?? Proč mi to přijde divné??

No, nebýt matky nestěhují se... Má tu novou práci..

Aha.. a kolik ti je?

Bude mi 18.. a vám?

No mě je 20. Taky hobimu je 22 a sugovi je 23..

Ttj, tak snad budeme spolu vycházet..

Všichni se už rozešly do svích stolu a během vteřiny zazvonilo.. Učitelka přišla a dala nám za úkol aby jsme si vypočítaly pár příkladů na 34 straně.
Věnoval jsem se počítání, když mi na stůl přistál malý papirk... Od toho taehyunga.
Vzal jsem si to a nenápadně jsem si to přečetl,, byl jsem v šoku a hned se mi ve tváři objevila červeň...

Příště když se chceš dívat na cizí kluky přes okno, dělej to aspoň nenápadně.
A říkej mi tae..

Bože byl jsem v prdeli, tak to byl on? Nečekal jsem ho ho poznám tak brzy a že to ještě k tomu bude můj spolužák... Jsem v háji.. Bůh ví co si teď o mě myslí..
Chtěl jsem mu aspoň nakecat že to tak nebylo ale to bych lhal i sobě.. Neříkám že jsem se nekoukal rád ale byla to vážně jen náhoda... Pak mu to nějak nakecam.

Hodina skončila a já si balil věci a že půjdu domů, ale vyrušil mě ten hobi..

"Nechceš s námi ven?
Já, rád bych ale ještě mám hodně povinnosti. Které musím vážně udělat, zítra? Dneska bych to měl vše stihnout..

Vážně jsem toho měl hodně, a už je po 3 hodině, bůh ví do kdy je banka otevřená a ještě pak další věci...

"Dobře tak ale zítra, si tu nový a nám se zatím líbíš tak se chceme skamarádil. Zítra to představíme zbytek party. Ok?
Dobře, tak se tedy uvidíme zítra.. ahoj kluci..

Ještě jsem se letmo kouknul na taeho a pak odešel ze třídy. Vzal jsem si věci ze skříňky a už jsem chtěl vyrazit. Ale to mě ještě zastavil suga.. chtěl Nick na Instagram.. dal jsem mu ho a pak odešel.

Bylo pozdě, už bylo kolem 9 když jsem dorazil domů. Vlezl jsem si do vany a relaxoval. Po veškeré hygieně atd jsem jen v ručníku kolem pasu vlezl do svého pokoje a prošel kolem postele a okna,, chvíli jsem tam stál,,, ale vážně jsem si to neuvědomil.. podíval jsem se z okna a zase jsem ho viděl...
Hned jsem zatáhl zavěsí a šel se obléct do kraťas na spaní.. vlezl jsem si do postele a projížděl jsem internet když v tom mi někdo napsal..

Ne.čislo
Ahojky cukroušku..

Trochu jsem se polekal ale taky mě to trochu naštvalo... Kdo to sakra je??














Pokračování příště..
Nebo ještě za chvíli??
Chcete další??😁

HopeTynka
🫂

Adelkaletova

JinnieJimin

Narutofil15
🥰


texting taekook Kde žijí příběhy. Začni objevovat