2.BÖLÜM: FANLIK

187 26 66
                                    

Selaaaam ben geldim.

İyi okumalar...

🎶

Şuan başıma gelen olay şans mıydı yoksa şansızlık mı? Mesajım anında görülmüştü. Bu kadar erken bakacağını tahmin bile etmemiştim.

Neden ona yazdığımı da bilmiyordum. İçimden geleni yapmıştım o an ve içimden; Ona mesaj atmak, onunla konuşmak gelmişti.

Hemen mesajlaşma sayfasından çıktım. Telefonumu yatağın üzerine bıraktım. Alin, telefonu duvara mı fırlatsan acaba? İç sesimi bu sefer de dinlemedim çünkü benimle dalga geçiyordu.

Mesaj yazacak mı yoksa sadece görmekle mi kalacaktı bilmiyordum. O an bir bildirim sesi yankılandı odada.

denizbboran'dan bir yeni mesaj*

Ekranım bu bildirimle parlarken hemen elime telefonumu aldım ve attığı mesajın üzerine tıkladım.

denizbboran: Anlamadım?

Şimdi bu neyi anlamamıştı. İnsan bir teşekkür ederdi. İltifat etmiştim aslında ama onu da anlamamıştı.

balinalarlayuzenalin: Neyi anlamadın?

Mesajı yazdım ve anında sohbetten çıktım. Çok gerilmiştim. Şimdi ona durumu nasıl açıklayacaktım bilmiyordum.

Tekrar gelen bildirim sesiyle yine irkildim. 

denizbboran: Neden böyle bir şey yazdığını?

Battı balık yan giderdi. Onunla konuşacaktım çünkü onun sorularına cevap vermem gerekiyordu.

balinalarlayuzenalin: Neden rahatsız mı oldun? 

Rahatsız mı etmiştim onu. Bir mesajımla bile rahatsız olmuş olabilirdi. Kötü bir niyetle yazmamıştım ki ben o mesajı. 

balinalarlayuzenalin: Ne diyeceğimi bilemedim şuan...

denizbboran: Sen kimsin?

Beni tanımazsın mı yazmalıyım yoksa bir dost mu? Tabii ki ikisinden daha farklı bir şey yazdım.

balinalarlayuzenalin: Kim olduğumu ne yapacaksın?

balinalarlayuzenalin: Senin fanınım.

Fanınım ne be? Sanki kırk yıldır şarkılarını dinliyordum. Ne oluyordu bana? Bu saatler, aklımın beni terk ettiği saatlerdi.

Neden gecenin bir körü ona yazmıştım ki? 

balinalarlayuzenalin: Aslında değilim çünkü daha ilk defa bugün konserde dinledim şarkılarınızı.

Çok iyi toparladım bence. Tekrar parmaklarımı klavyenin üzerinde gezdirdim ve bir mesaj daha yazıp gönderdim.

balinalarlayuzenalin: Yani dün, gece yarısını geçtiği için dün oluyor.

Bu detaya gerek var mıydı? İç sesimi bir kere daha susturdum.

denizbboran: Nasıl bu kadar hızlı yazabiliyorsun?

Ya bunu mu merak etmişti gerçekten? Adamın farklı bir düşünce yapısı vardı.

balinalarlayuzenalin: Alıştım iyice kızlarla gıybet grubun olsa sen de gıybetleri kaçırmamak için hızlı yazardın.

denizbboran: Peki, seni dün fanım olmanı sağlayan ne yapmışım anlatsana.

balinalarlayuzenalin: Konudan konuya atlıyoruz gibi geldi de neyse.

Alin, bana da öyle geldi. İç sesim susmak bilmez miydi?

denizbboran: Cevabını bekliyorum.

Cevap mı? Bu adamın sorusu neydi ki? Sorduğu soruyu unuttuğum icin üsteki mesajları tekrar okudum ve cevaplarımı yazıp gönderdim.

balinalarlayuzenalin: Arkadaşlarım zorla sizin konserinize getirdi beni.

balinalarlayuzenalin: O zamana kadar sizin çok abartıldığınızı düşünmüştüm.

denizbboran: Demek abartıldığımızı düşünüyordun, peki fikrini ne değiştirdi?

Ya bu ne sorgu sual? Sorguda mıyım? Neyse kendimi sakinleştirdim ve tekrar bir mesaj yazıp gönderdim.

balinalarlayuzenalin: Yani bilmiyorum ama sesiniz güzel hem de grup olarak uyumunuzu beğendim.

Çok güzel gidiyorsun Alin böyle devam et.

denizbboran: Yani beni yakışıklı bulduğun için değil.

Bu arsız adam yine ne diyordu?

balinalarlayuzenalin: Ne münasebet.

balinalarlayuzenalin: Yani birazcık onun da katkısı olabilir.

Mesajlaşırken bile strese girdiğim için alnımda terler birikmişti. Daha fazla yatakta duramadım ve odamın içinde volta atmaya başladım. Strese girdiğim ya da heyecanlandığım zaman bu huyumdan vazgeçemiyordum.

denizbboran: Anladım.

Neyi anlamıştı şimdi bu? Adam noktaya bile dikkat ettiği için bende ister istemez dikkat etmeye başlamıştım.

Nihayet o merak ettiğim soruyu sormuştum.

balinalarlayuzenalin: Peki, sen her fanının mesajına cevap veriyor musun?

denizbboran: Herkese değil, sadece sana cevap verdim.

(Görüldü)

Onun cevabından sonra kalbim hızla atmaya başladı. Bir mesajıyla bile kalbimin ritmini değiştirebiliyordu.

Ne cevap vereceğimi bilemediğim için uygulamadan çıktım ve telefonumu adeta yatağın üzerine fırlattım. Bu doğru olabilir miydi? Yok canım. O kimi kandırıyordu? Ünlülerin hayranlarına cevap vermesi kadar doğal bir şey yoktu öyle değil mi? Daha kötüsü adama görüldü atmıştım. 

Ben o kadar Justin Bieber'a bütün hayat hikayemi anlatırken neden adam benim mesajıma bakmamıştı. Adamın benden haberi bile yoktu ki. Mesajlarımı bir kere olsun görmemiştir bile. Yanlış anlaşılmak istemem yalnız. Justin evlenmeden önce ona mesaj atıyordum ama evlenince kendi içimde ondan ayrıldım ve bir daha da yazmamıştım.

Artık yatağıma yatmıştım ve telefonumu da komodinin üzerine bıraktım. 

Gözlerimi kapattım ve kendimi uyumaya zorladım. Deniz Boran'ı düşünmekten uyuyamıyordum. Kafamı sağa sola sallayıp düşüncelerimden kurtulmaya çalıştım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

🎶

Eveeet bölümümüz bu kadardı.

İlk bölümler biraz texting ağırlıklı olacak.

Sizce bundan sonra neler olacak tahminlerinizi alalım.

Yeni bölüm hazır en yakın zamanda görüşmek üzere...

MÜZİK KUTUSU | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin