7.BÖLÜM: HAYAL KIRIKLIĞI

141 20 27
                                    

İyi okumalar <3

🎶

1 hafta sonra...

Bir haftadır konuşmamıştık. O yazmamıştı ve bende ona yazmamıştım. Zaten o sözlerinden sonra ne yazacaktım ki? Bana güvenmiyordu haklı olarak. Kim görmediği birine güvensin ki? Ama onunla tanışmak, konuşmak istiyordum. Belki bunlar imkansızdı ama kim bilir belki tekrar onların bir konserinde karşılaşırdık.

Hayal kırıklığına uğramıştım tam olarak. Ne beklemiştim ki zaten. 

Kafamdaki düşünceleri dağıtmak için kafamı sağa sola salladım. Onu düşünmeden duramıyordum. Artık düşünmeyi bırakıp oturduğum koltuktan kalktım. Filmin yarıda kalmasını umursamayarak telefonumu da alıp kendimi dışarıya attım.

Bugün cumartesi olduğu için dersim yoktu. Cansın ise Buğra ve Buğlem'le çıkmıştı. Ben yorgunum diye yalan söyleyerek onlara katılamamıştım. Kafam çok doluydu çünkü.

Evde de duramadığım için yürüyüşe çıkmaya karar vermiştim şimdi ise mahalleyi dolaşıyordum. İki sokak sonra küçük bir market vardı. Oraya doğru yürümeye devam ettim. Neyse ki telefon kılıfımda bir miktar para vardı çünkü çıkarken yanıma cüzdanımı almamıştım.

Markete girdim ve çikolataların olduğu reyona doğru ilerledim. Çeşit çeşit çikolatalar vardı. Çikolataları görünce gülümsedim çünkü çikolatalar beni bazı insanlardan daha çok mutlu ediyordu.

Reyonda, aradığımı bulunca hemen elimi uzattım ve beyaz çikolatadan birkaç tane kucağıma doldurdum. Hem Cansın'a hem bana Antep fıstıklı çikolata da alıp içecek reyonuna doğru yöneldim.

İki tane de muzlu süt aldıktan sonra kasaya doğru ilerledim. Kasiyer ürünleri okuttuktan sonra ürünlerin parasını ödedim. Neyse ki param tam yetmişti. Son olarak ürünleri kucağıma aldım ve marketten çıkarken "hayırlı işler" dedim. Marketten çıktıktan sonra eve doğru yürümeye başladım.

O sırada telefonum çalmaya başladı. Marketten aldıklarımı tek elimle tutarken diğer elimle ise telefonumu kot ceketimin cebinden çıkarıp aramayı yanıtladım ve telefonu kulağıma götürdüm. Arayan Cansın'dı.

"Efendim?"

"Alin biz geldik de sen neredesin?"

"Markete geldim çikolata almaya. Şimdi eve doğru yürüyorum."

"Tamam o zaman ben makarna suyu koyuyorum. Bizim çocuklar da geldi. Birlikte yemek yedikten sonra film izleriz.

"Tamam," diye Cansın'ı yanıtladıktan sonra telefonu kapattım.

***

Anahtarımla kapıyı açtım. İçeriden "Alin sen mi geldin?" diye bir ses işittim. Bu ses Buğlem'e aitti. "Benim," diye kafamı eğip içeriye doğru seslendim.

Eve girdikten sonra arkamdan kapıyı kapattım ve ceketimi çıkarıp askıya astım. Pembe tüylü ev terliklerimi de giydikten sonra elimi yıkamak için lavaboya ilerledim.

Elimi yıkadıktan sonra salona ilerledim. Salona girdikten sonra herkesin gözü bana döndü. Buğra koltuğa kurulmuş bir şekilde telefonuyla uğraşıyordu. Buğlem ve Cansın ise mutfak tarafındaydı.

"Selam," diyerek mutfağa girdim. "Hoş geldin Alin," dedi Buğlem. Cansın da ona katıldı.

"Yardım lazım mı?"

Yok yok biz hallettik. Sen masaya geç."

"Peki," diye onayladım Cansın'ı.

"Buğra hadi yemeğe," diyerek ona döndüm.

MÜZİK KUTUSU | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin