9.BÖLÜM: İYİLEŞMEYEN YARALAR

98 17 56
                                    

Eveeet yeni bölümle karşınızdayım. Yorum yapmayı ve yıldıza dokunmayı unutmayın.

iyi okumalar <3

🎶

Telefon hala açılmamıştı ve odamda volta atmaya başlamıştım. O, benim ona görüldü attığımı zannediyordu. Tam anlamıyla çıldıracaktım. Şansımı tekrar denemek için telefonun tuşuna uzun uzun bastığımda telefon açılmıştı nihayet.

balinalarlayuzenalin: Yaa telefonum kapandı bir anda.

balinalarlayuzenalin: Ben de açılmasını bekledim bu zamana kadar.

Onun beni anlayışla karşılayacağını biliyordum o yüzden durumu açıklama gereği duymuştum.

balinalarlayuzenalin: Yani önceden seninle karşılaşmadığıma eminim.

Aslında konser günü onunla çarpışmıştık ama bu küçük bir detaydı. Ve şimdilik onun, bunu bilmesine gerek yoktu.

balinalarlayuzenalin: Yani neden öyle hissettiğin hakkında bir fikrim yok.

balinalarlayuzenalin: Dediğim gibi, ben senin fanınım yani aramızda başka bir bağ olamaz. (22.34)

Onunla ilk gün konuşurken de bunları demiştim. Ona dejavu yaşatmıştım.

denizbboran, çevrimiçi.

denizbboran, görüldü.

denizbboran, yazıyor...

Anında çevrimiçi olmuştu. Belki de senin yazmanı bekliyordu, dedi iç ses. Yine ve yeniden iç sese hak vermedim. Yani adam bir saattir benim mesaj atmamı mı beklemişti telefonun başında. Saçmalık.

denizbboran: Ya bir anda gittin sanmıştım.

(02.35)

balinalarlayuzenalin: Dediğim gibi şarjım bitti yoksa gitmezdim.

denizbboran: Alin her şeyi bir kenara bırak.

denizbboran: Ben seni tanımak istiyorum.

denizbboran: Senin de beni tanımanı istiyorum.

Ekranla bakışma sürem artmıştı bu sefer. Görüldü atığımı sanmaması için hemen geçiştirmek için bir cevap yazıp yolladım.

balinalarlayuzenalin: Yani ben buna nasıl cevap vereceğimi bilemiyorum.

denizbboran: Tamam bunları unutalım çok ani gelmiş olabilir sana...

balinalarlayuzenalin: E-evet.

Her şey çok ani gelişiyordu.

denizbboran: Akışına bırakalım.

denizbboran: Ve seninle buluşacağım günü iple çekiyorum.

Ben artık Deniz'i anlamayı bırakmıştım. Benimle buluşmayı mı istiyordu bu adam?

balinalarlayuzenalin: Seninle buluşmayacağım.

MÜZİK KUTUSU | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin