10.BÖLÜM: BULUŞ BENİMLE

97 15 56
                                    

Selamlar yeni bölümle karşınızdayım.

Bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın.

İyi okumalar <3

🎶

2 gün sonra...

Kafam karışık olduğunda ya da ne yapacağımı bilemediğim zamanlarda uyurdum. Uyuyunca geçmezdi ama kısa bir süreliğine de olsa uyuyunca o şeyi daha fazla düşünmezdim. 

Uyuyanınca kendimi daha iyi hissetmem beynimin bir oyunu muydu yoksa gerçekten uyuyunca her şey düzelir miydi anlayamamıştım.

Üzerimdeki örtüyü omuzlarıma kadar çektim ve kendimi uyumaya devam etmek için zorladım. Kafam çok karışmıştı. Benimle konuşmak ve buluşmak istediğini belli etmişti ve geçmişte de iyi şeyler yaşamadığı kabul edilmesi zor bir gerçekti. 

Şu aralar günlerim film izlemek ve uyumak arasında geçiyordu ama bir hafta sonra vizelerim başlıyordu ve ben hiç ders çalışmıyordum.

Derslerim çok iyi dersem yalan söylemiş olurdum. Çalışırsam notlarım genellikle iyi gelirdi ama çalışmazsam işte o zaman o dersten kalabilirdim. "Hiç çalışmıyorum ama yüksek not alıyorum," diye söyleyenleri hiç anlamıyordum.

Artık tamamen uyandığım için yataktan yavaşça doğruldum ve oturur pozisyona geçtim. havanın çoktan karardığını gördüm. Odanın içi de karanlık olduğu için uzanıp yatağın hemen yanında olan elektrik düğmesine bastım ve aniden yanan ışıkla gözlerimi kırpıştırdım. Gözlerim ışığa alıştığında ise karşımda duvara asılı olan duvar saatine baktığımda saat 21.26'yı gösteriyordu. Yaklaşık 4 saat uymuştum.

Uyku düzenimi bozduğum için içten içe kendime söylendim ama nafileydi.

Yarın 09.30 dersim vardı ve ben gece uyuyamadan girecektim derse. Genelde gündüz uyursam o gece uyuyamazdım ve kendimi oyalayacak şeyler bulmaya çalışırdım. bugün de beni tüm gece oyalayacak bir şeyler bulmalıydım. Ya kitap okuyacaktım ya da vizelerime çalışacaktım.

Artık düşünmeyi bırakıp yataktan kalktım ve terliklerimi giyip odamdan çıktım. Salonun ışığını açtığımda ise koltukta kıvrılmış bir şekilde uyuyan Cansın'ı gördüm. Anlaşılan Buğra ve Buğlem gitmişti ve Cansın da koltukta uyuyakalmıştı.

Cansın'ı uyandırmamak için ayak uçlarımda yürüyerek mutfağa doğru ilerledim. Tezgaha yaklaştım ve üzerinde duran muzlu sütü ve beyaz çikolatayı elime aldım. Diğer muzlu süt görünmüyordu, anlaşılan Cansın onu uyumadan önce içmişti.

Elimdekileri salondaki yemek masasına koyduktan sonra Cansın'ın odasına girdim ve yatağının üzerindeki pikesini alıp geri salona girdim.

Elimdeki pike ile üzerini örterken Cansın yerinde kıpırdandı. Onu uyandırmak istemediğim için üzerini örtüp hemen geri çekildim ve masadakileri alıp, salonun ışığını da söndürüp odama girdim.

Çalışma masamın üzerinden dizüstü bilgisayarımı alıp yatağa oturdum ve dizi aramaya başladım. Birkaç bölüm dizi izlesem zaman geçer diye düşündüm.

Nihayet seveceğimi düşündüğüm bir yabancı dizi bulduktan sonra çikolatamın ambalajını soymaya başladım. Pipeti de muzlu sütün üzerindeki küçük yuvarlaktan soktuktan sonra ister istemez gülümsemiştim.

***

Gözlerimi açtığımda kafasını yüzüme yaklaştırmış ve bana bakan Cansın'ı gördüm. "Alin, okula geç kaldık," telaşlı telaşlı söyledikleriyle gözlerim kocaman açıldı ve hemen yatakta oturur pozisyona geçtim.

MÜZİK KUTUSU | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin