8.BÖLÜM: BULMACA

118 16 46
                                    

Selamlar, yeni bölümle geldim.

Oylamayı ve bol bol yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar <33

🎶

balinalarlayuzenalin: Selam!

Şuan ne hissediyorsun diye sorsanız sanırım duygularımı ifade etmekte zorlanır ve sizi yanıtsız bırakabilirdim. Hissettiğim duygular çok karışıktı sanki. O yazdığı için hem mutlu olmuştum hem de neden yazdığını deli gibi merek etmiştim. Hissettiğim huzursuzluk da neyin nesiydi.

Her zaman yaptığım gibi duygularımı derinliklere gömdüm. Mantığımla hareket edecektim. Hızlıca birkaç cevap yazıp ona gönderdim.

balinalarlayuzenalin: Fikrini ne değiştirdi peki?

balinalarlayuzenalin: Hani ben seni trollüyordum

balinalarlayuzenalin: Bana öyle demiştin ya.

Kızgın ya da kırgın mısın diye sorsalar ikisine de hayır derdim. Ama içimdeki duygu karmaşasına da engel olamıyordum. Ben onu neden trolleyeyim ki? Elime ne geçecek öyle yapınca? Beynimdeki sesleri susturdum.

Beynimdeki sesler susunca, sanki yeniden dünyayla irtibatım kurulmuş gibi hissettim. Bizimkilerin gülüşme sesleri benim odama kadar geliyordu. Bunu yeni fark etmiştim. Yeniden salondaki seslere odaklandım dikkatimi dağıtmak için.

Televizyondan çıkan sesleri de duymaya başladım. Sanırım komedi tarzı bir program izliyorlardı. Aralarına dönmek istemiştim o an. Odamın kapısına yaklaştım ve kapının kulpunu aşağı doğru çevirmiştim ki o an bir bildirim sesi odada yankılandı.

Kapıyı açmaktan vazgeçip, daha önce komodinin üzerine bıraktığım telefonuma uzandım. Deniz'den mesaj gelmişti. O an yüzümde bir gülümseme oluştu. O gülümsemeyi silmek için biraz çaba harcadıktan sonra onunla olan sohbet kutusuna girdim.

denizbboran: Ya kafam karışıktı seni tanımadığım için öyle dedim.

Birini tanımadan yargılamak kolaydı tabii.

Şuan ikimizde sohbetteydik ama ben onunla yüz yüze gelmek isterdim. O yeşil gözlerine uzun uzun bakmak isterdim. O olmayınca hayatım hep eksik kalacakmış gibiydi.

Kafamı sağa sola salladım. Ama hala aklımda o vardı. Ona ne kadar da çok bağlanmıştım. Sadece bir kez karşılaşmıştık ve birkaç kez de mesajlaşmıştık. Birine bu kadar çabuk bağlandığımı hatırlamıyordum.

Ben hep mesafeleri olan biriydim. Yakın arkadaşlarım dışında diğerleriyle hep soğuk ve mesafeliydim. Onlar da bu duruma alışıyorlar ve ben izin vermedikçe mesafeleri aşmamaya özen gösteriyorlardı.

Artık kafamı toplayıp Deniz'in en son gönderdiği mesajı defalarca okudum ne cevap verecektim ki? En sonunda, aklımda dönüp duranları yazmaya başladım.

balinalarlayuzenalin: Anladım ama sen beni tanımaya çalışmadın bile.

balinalarlayuzenalin: Neyse ya beni neden tanıyasın ki zaten?

MÜZİK KUTUSU | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin