2

2.4K 138 63
                                    

Mekana yürürken önümden Giray'ın gittiğini farkettim. Azıcık bulaşıp onu kızdırma isteği doğdu içime. Tam yapacağım sırada çantasının kenarından anahtarını düşürdü. Arkasından yetişip anahtarını aldım ve ona seslendim :

"Şşt, küçük."

Arkasını dönmemişti. E ama küçüktü?

"Bir bakar mısınız beyefendi?"

Dönüp bakmıştı. Vay anasını.

Bana baktığında anahtarı elimde sallayarak :

"Bunu bana mı bıraktın?"

Elindekinin kendi anahtarı olduğunu gördüğünde yanıma yürüdü ve elimden almak icin bir hamle yaptı. Bense elimi daha yukarıya kaldırdım. Küçük olduğu için yetişemiyordu. Küçük demiş miydim?

"Alp verir misin şunu?"

Her zaman bu uğraşmalarıma alışıktı. Abi dememesi konusundaki nasihatlarımı ciddiye almışa benziyordu.

"vermezsem ne yaparsın Giraycım?"

Benimle uğraşmayarak önüne döndü ve :

"İyi vermezsen verme. Sen de gelirsin benimle eve kapımı açarsın."

Ulan bu gençlik nereye gidiyor?

"Lan, sen her gördüğüne böyle mi yapıyorsun?"

"Yok sadece eve atmak istediklerime."

Verdiği cevapla soka girmiştim. O ise bunu fırsat bulup elimden anahtarı kapmıştı.

" Ne sinsisin sen be!"

Gülerek yürümeye devam ediyordu.

" Eger kahve içmek istersen yine de gelebilirsin" .

Seve seveee.

Peşine takıldım ve birlikte eve yürümeye başladık. Beni oturma odasında bırakıp kendisi giyinmeye gitmişti.

Bende odadaki resimlerine bakıyordum. Giyinip yanima geldiginde dalga geçmek için :

"Lan burda da küçüksün e şimdi de küçüksün Giray. Sen ergenliğe girmedin mi lan?"

"Kahvene zehir katacağım ulan sende gör. Ergenliğe girmedinmiymiş! Çıkacağım ulan yakında 18 yaşındayım ben."

Mutfağa yürümeye başlamıştı. Bende onun peşinden giderken söyleniyordum:

"Yalnız Giraycığım ergenlik 25 yaşına kadar sürüyor. Sen nerenin ergenliğini yaşıyorsun?"

Kendi kendime peşinden eğlenirken mutfağa varmıştım.

Dolabın en üstünde bir şeye ulaşmaya çalışıyordu. Kahve makinesi oradaydı ve alamıyordu. Şaka maka gerçekten kahve yapacaktı bana. Bari tuzlu yapsaydı.

Bana döndü yardım ister bakışlarıyla.

" Ya ben pek kahve sevmem o yüzden yapmam. Şunu yukarıdan bana alabilir misin?"

Aslında çok da yukarıda değildi. Ama onun boyu için yeterince yukarıdaydı.

Onu tezgah ile kendi arama alarak dolaptan makineye uzandım. Onu alıp indirdim. Giray ise hala bana dönüktü.

İkimiz de birbirimize bakıyorduk.

" Senin karın kasın mı var? Göğsüme sepsert bir şey değdi de. Bakabilir miyim?"

Hassiktir ya. Gerçekten karnıma mı bakacağını düşünüyordu?

Motorcu [b×b] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin