14

940 46 51
                                    

"Alp bırak beni."

"Nedenmiş o yavrum?"

"Boğuluyorum aptal mısın ya!"

Alp bana bir kene misali yapışmış bir şekilde yatıyordu. Daha doğrusu beni öyle bir sarmıştı ki nefes alamıyordum. Ne kadar debelenirsem debeleneyim ne geri çekiliyordu ne de nefes almamı sağlıyordu.

"alp çekilmezsen götüne tekmeyi basacağım ha!"

Arkamda hareketlilik hissedince yerinde doğrulup bana baktığını anladım. Ben de başımı çevirip ona baktığımda soğuk bakışları ile karşılaştım.

"Ne bakıyorsun bana öyle be?!"

Sağ elini getirip canımı acıtırcasına alt dudağımı kavrayıp sıktığında acıdan inleyip eline vurdum ama bu elini çekmesine yeterli gelmemişti.

En sonunda ona yeterli gelmiş olacak ki elini dudağımdan çekti.

"Senin şu ağzına ayar vermek lazım Giray. Bu pis ağzın benim sinirlerimi iyice bozuyor"

"Bozsun ya! Hak ediyorsun şu halime bak nefes alamıyorum."

"Kes çeneni ve yat."

A a! Üstüme iyilik sağlık. Bir de bana emir veriyor.
Yattığım yerden kalkmak için debelenmeye başladım. Ama beni o kadar sıkı tutuyordu ki gereksiz terlemiştim.

"Uslu ol ve yerinde dur."

"Durmuyorum banane! Bırak beni sikecegim he!"

Kolları arasından çıkmama izin verdiğinde hemen kendimi yana attım.

Yan tarafta yavaşça dizlerinin üzerine çıkıyordu. Sanki birazdan avına atlayacak bir kaplan gibi yükseliyordu. Bu durum beni korkutmuştu. Yatakta dirseklerim üzerinde geriye gitmeye çalışırken dizlerimden yakaladı ve beni kendine doğru çekti.

"Gerçekten. Giray gerçekten cezayı çok pis hak ediyorsun. Şimdilik o güzel ağzınla ilgileneceğim. Daha sonra ise geçen günün hesabını soracağım sana. Bu dediğimi unutma"

Dizlerimi bırakıp yatakta geriye doğru gitti ve dizlerini indirip yataktan indi.

"İtiraz etmeden sırtını yatak başlığına verip, otur."

Ne yapacağını merak edip dediğini yaptım ama içimde gereksiz bir heyecan vardı.

"Ne yapacaksın bana, hmm? Ne ceza vereceksin bana Gece?

"Gece? Hahah" kahkahası ile ben de güldüm.

"Takma adımı öğrenmişsin ha?"

Kafamı salladım usulca.

Bacaklarimi dizlerimden kırıp kendime çektim ve iki yana yavaşça açtım.

"Gece... Cezam ne?"

"Cezan ne mi bebeğim? Ellerin ile yatak başlığının demirlerini tut ve ben bırak diyene kadar bırakma. Eğer olur da bırakırsan... Bu sefer daha ağır bir cezan olur. Anladın mi?"

Kafamı usulca salladım. Yatak başlığının demir demir aralıkları vardı. Ellerimi arasından geçirip sıkıca tuttum demirleri.

" Ama sen fazla giyinik kalmışsın "dedi ve yanıma doğru ilerleyip tişörtümün ucundan tuttu ve yukarıya çekip ellerimin üstünde bıraktı.

" Bu tişört bir gram hareket etmeyecek "

Altımdaki şortu aşağıya çektiğinde boxerimla kalmıştım.

Hava çok sıcaktı ama ben buz gibi olmuştum. Tüm tüylerim ürpermişti.

"Mhm, şimdi daha iyi" dedi tatmin olmuş gibi başını sallarken.

Motorcu [b×b] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin