11

1K 62 39
                                    

İki gün sonra :

"Alp?"

"Efendim bebeğim?"

"YA NEDEN AÇMIYORSUN TELEFONUMU? BU SENİ KAÇINCI ARAYIŞI HABERİN VAR MI?"

"Giray sakin ol. Dışarıdaydım duyamadım."

"dışarıda mısın? Ne yapıyorsun ki?"

"İşim var biraz"

"Ne işi?"

"..."

"Alp söylesene ne işi?"

"yarış var bebeğim."

"Ne yarışı?"

"Motor yarışı Giray."

Motor mu demişti o??

"Motor? Ha birde motor? Ya başına bir şey gelirse, hangi cesaretle gidiyorsun?"

"Giray, bu yarışlarda benim 10. senem. Endişe etme, bir şey olmayacak."

"Bu zamana kadar olmadığı şimdi de olamayacağı anlamına mı geliyor Alp?"

Ufak bir nefes verdiğini duydum. O nefeste güldüğünü hissedebilmiştim.

"Biraz daha bilmişlik taslayarak konuşursan gelip o ağzını binlerce kez öperim."

Belki burdan geri dönüş yolu sağlardım.

"Yaa öyle mi? Pekii, gelip şu ağzımı binlerce kez öpmeye ne dersin?"

Sessizlik.

İşte bu sessizliği biliyordum. Onu yolundan kesin olarak döndürecektim. Bana karşı koyamazdı ki o.

"Bebeğim... İnan bana bu çok önemli olmasaydı bu oyununa bilerek kanardım ama bu teklifini daha sonra düşüneceğim. Şu gece bitince yanındayım. Şimdi gideceğim ve sende uslu bir çocuk olarak beni bekleyeceksin. Telefonumu Serhat'a veriyorum. Bir şey olursa ara o bakacak sana, her daim de duyacak."

"Gitmesen olmaz mı?"

"olmaz bebeğim. İki saate görüşeceğiz zaten."

"ama nerdesin ki sen?"demiştim dudaklarımı büzerek.

" Şu dudaklarını büzermiş gibi konuşma,bir dahakine kopartacak gibi hissediyorum. "

Nerden görüyordu beni? Evimde izlendiğimi hissetmiştim sanki.

" Ama nerede olacaksın Alp? "

" Çok işlek olmayan bir cadde var. Kapattık o yolu bu gece. Sadece yarışa gelenler geliyor onun dışında gelen olmayacak. Hem sen bunları düşünme. Uyu. Ben bitince hemen geleceğim yanına. Tamam mı?"

"Hı hı tamam. Çok dikkat et kendine olur mu?"

"Olur... Olur bebeğim."

Motorcu [b×b] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin