Arkadaş grubu olarak toplandıkları yerde Jimin sadece arkadaşının kardeşini izliyordu.
Jungkook'u...
Ona hisleri vardı,tatlı davranışları,tavşan gülümsemesi,kırışan burnu... O çok tatlıydı ve Jimin ne hissedeceğini bilemiyordu bile "Jimin ona öyle bakmayı kes" demisti Seung,"Ne? Kime?" demişti şaşkınca "Bi saattir kime bakıyorsun lan sen,Jin fark edecekti!" Jimin ofladı ve ellerine baktı "Ne yapayım Seung? Çok tatlı,çok güzel kafamı karıştırıyor ve ayrıca bana fısıldayarak bağırmayı kes."
O sırada Jungkook'un dikkatini çekmişlerdi. Onlara anlamsızca bakıyordu,Jimin'in ona bakışlarının farkındaydı tabi ki ama onda Jimin'e yaklaşacak cesaret yoktu. O abisinin arkadaşıydı..
Jimin,abisinin arkadaşı olmamış olsaydı büyük ihtimal hiç tanışmazlardı bile..
"Kook" Jungkook arkadaşına döndü ve sessizce cevap verdi "Efendim Tae?" arkadaşı abisine kısa bir bakış atıp tekrar Jungkook'a dönmüştü "Ya abinle konuşmak istiyorum bana bakmıyor bile,sevgiliyiz ya biz!"
"Tae,ne yapmamı bekliyorsun?" Taehyung kaşlarını çatmış ve cimcik atmıştı "Gerizekalı! Ne yapalım Jimin'le sen gibi mi olalım istiyorsun?!" Jungkook'ta sinirlendiğini hissederken fısıldayarak bağırmaya başlamıştı "Jimin senin abin Tae ve benim abim gibi değil sen ne yaparsan yap senin üstüne gelmiyor! Ama biz Jimin'le yakınlaşsak bizi ayırmaya bile çalışacağından korkuyorum!" Tae kafasını kısa bir anlığına eğmiş ve tekrar kaldırmıştı
"Jungkook,abini benden iyi tanıyorsun! Belki başta çok kızacak ama aşkınızı görünce sizi anlayacak,Kook korkma ve Jimin'e yaklaş" Jungkook gözlerinin dolduğunu hissederken dönüp ona bakmıştı,Jimin'de ona bakıyordu.
Jimin telefonunu gösterdiğinde hemen telefonunu almış ve Jimin'in atacağı mesajı beklemişti.
Jimin Hyung
Sorun ne?
Kook
Hiç bir şey olmadı
Jimin Hyung
Mutfağa gel
Jimin telefonu kapatmış ve ayaklanıp mutfağa girmişti. Jungkook nasıl mutfağa gideceğini düşünürken masadaki boş olan tabakları görmüştü. "Ben şunları mutfağa götüreyim" hemen mutfağa girmiş ve kapıyı kapatmıştı. Elindekileri tezgaha bırakıp Jimin'e dönmüştü. "Ne oldu?" Jimin bir adım daha yaklaşmıştı "Asıl sana ne oldu? Neden gözlerin doldu orda,Tae bir şey mi dedi? Hemen dövebilirim"
Jungkook son dediğine kendini tutamayıp gülmeye başlamıştı "Saçmalama,sadece bir şey konuşuyorduk" Jungkook,Jimin'in elini yanağında hissedince gözlerini kapattı "Seni böyle üzen neydi bebeğim?" Jungkook anlatmakla anlatmamak arasında kalınca kollarını Jimin'in boynuna dolayıp sıkıca sarılmıştı. "Bana demiştin ya hani,birbirimizi tanımalıyız diye" Jimin sıkıca sarılıp kokusunu çekerken cevap verdi. "Evet,dedim. Sorun ne peki?" Jungkook'un gözyaşlarının omzunu ıslattığını hissedince daha sıkı sarıldı.
"Şimdilik,gizli saklı birbirimizi tanımaya devam etsek olur mu? Çünkü abimin ne tepki vereceğini bilmiyorum Jimin hyung" Jimin geri çekildi ve gülümseyerek kızarmış gözlere baktı "Sen nasıl istersen o,tamam mı?"
Kafasını sallamış ve gülümseyerek cevap vermişti "Teşekkür ederim hyung" Jimin gözlerini gencin yüzünde gezdirirken güldü "Böyle şeyler için teşekkür etmene gerek yok Kook" Jungkook,Jimin'i öpmeyi geçiriyordu şuan aklından ama çekiniyordu. Neden çekiniyorsam sonuçta birbirimizi tanımaya çalışıyorduk. Diye geçirdi aklından
Jimin ona bakmaya devam ederken dayanamamış ve yanağına hızlı bir öpücük kondurup kaçmıştı. Jimin ise gülerek arkasından bakıyordu.
Karakter tanıtımıı
Jungkook 18 yaşında 1.75
Jimin 25 yaşında 1.83
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Love Her "Jikook
Romance"Kardeşine karşı bir şeyler hissediyorum,Jin." "Sen ne saçmalıyorsun?!" °°° ~Top-Jim ~Uke-Kook ~Mpreg ~Taejin