cidden okunmaya göre az oy ve yorum morslimi bozuyo 😩😩
⚠️; cinsel içerik (tüm bölümü kaplamıyor tabi, son kısımlar)
———
Kendimi boşlukta süzülüyor gibi hissediyordum, her günüm aynı ve sadece aynı geçiyordu. Sasuke ile birlikte çıkıp gezdiğimiz günün üzerinden dört gün geçmesine rağmen ben asırlar geçmiş gibi hissediyor ve bunalıyordum. Açıkçası, dışarıdan eve geldiğimizde Sasuke'nin beni rahat bırakmayacağını düşünmüş olsam da tam tersi olmuştu.
Beklenmedik bir şekilde, sözlerinin ve imalarının tam tersini yaparak beni şaşırtmıştı. Odasına birkaç dosya alarak girmiş ve bir daha çıkmamıştı, ben de aşırı yorgun olduğum için uyuyakalmıştım. Şimdi ise dosyanın son rötuşlarını yapıyor ve hazırladığım rapor dolu dosyayı yeniden inceliyordum.
Itachi'den duyduğuma göre yarın için büyük misafirler bekliyorlardı. Tabi benim ortalıklarda görünmem asla istenmiyordu, denilene göre de üstüme düşen görevin sonuna gelmiştim ve raporu verip buradan ayrılmam gerekiyordu.
Yani, elimdeki bu kalın dosyayı bu geceye kadar bitirebilirsem Itachı'ye teslim edecek ve buraya bir daha adım atmamak üzere eski düzenime geri dönecektim.
Yani sonuç olarak 3 ayın sonunda rahatıma kavuşabilecektim. Derin bir nefes aldım ve gözlüklerimi çıkartarak olduğum yerde gerindim. Bu sırada da bulunduğum yere ev çalışanlarından birisi gelmiş ve "Hazırlanın efendim dışarıya çıkmanız gerekiyor." demişti.
Kaşlarım şaşkınlıkla havalanırken "Bunu kim istiyor? Neden dışarı çıkmak zorundayım?" diye sormuş fakat cevap alamamıştım. Bununla beraber yüz ifadem ekşirken olduğum yerden kalkmış ve "Hazırlanmama gerek yok gidebiliriz." demiştim aradan geçen belli bir sürenin sonunda.
Şimdi sessizce görevliyi takip ediyordum, bahçe kapısına geldiğimizde kaşlarım havalansa dahi ayakkabılarımı giymiş ve çıktığım anda ise yanıma gelen başka görevliyle yüz yüze gelmiştim.
"Patron sizi arabada bekliyor."
Görevlinin dediklerini anlamlandıramazken adımlarımı gösterilen tarafa doğru yöneltmiş ve camları filmli arabanın önüne gelerek hızla kapıyı açıp içeriye bakmıştım.
Tahmin ettiğim gibi Sasuke, bulunduğu koltuğa genişçe yayılmış ve oldukça rahat gözüken çevresiyle umarsızca bana bakıyordu. Kaşlarım çatıldı ve "Beni önemli görevimden alıkoyup buraya çağırmanın sebebi nedir?" diye sordum sinirle.
"Yemek yemeye restoranda gidiyoruz." demiş ve eğlendiğini belli eden bir ifade takınmıştı. Bununla birlikte sinirlenmeme engel olamazken "Saçmalama istersen, tamamlamam gereken raporlarım var." demiş ve kapıyı kapatmak üzere hareketlenmiştim.
"Bu bi' görev avukat," demişti Sasuke her zamanki hâline bürünürken "öyle ki sana fikrini de sormadım, gidiyoruz."
Kaşlarım çatılırken sinirle arabaya binmiş, Sasuke'nin yanına oturmuştum. Benim oturmamla birlikte de araba çalışmış, irkilmeme sebep olmuştu.
"Neden seninle yemek yemeye geliyorum onu anlamış değilim, Itachi böyle bir şeyi neden istesin?"
Sasuke söylediklerime bana dönerken "Gideceğimiz kafenin normal bir kafe olmadığını hâlâ anlayamamış olamazsın," demişti üzerime doğru eğilirken "senin gibilerin tercih edemeyeceği türden bir yer."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Life | Sasunaru
FanfictionSasuke yakuzaydı ve Naruto ise sıradan bi' avukat. top: sasuke bottom: naruto [ naruto x sasuke ] [ yakuza alert ]