0.1

380 17 46
                                    

Selamm evet perilerim şimdi geldi ĞCKĞFKEĞWJWĞWKWP rabia sanırım çok dua ettide geri geldiler PCKCPDKWPKQĞW

Neyse biz bölüme geçelimm bölümler fazla uzun olmayabilir yazım hatalarım varsa kusura bakmayınnn

Neyse biz bölüme geçelimm

•••

Heaven yatarken üzerine atlayan biri yüzünden güzelim uykusundan uyanmıştı. Gözünü açtığında üzerindeki derek'i görünce şok olur ve onu üstünden atmaya çalışır. "Ne yapıyorsun be!" Heaven mızmızlanarak derek'i üstünden atmaya çalışınca derek heaven'ın üstüne daha fazla düşer. "Uyanmalısın geç kalacaksın."

"Yemişim okulu be of." "Hadi hadi mızmızlanmada kalk be." "Bence sen kalkmalısın üstümden yoksa ölümsüz bir vampir olarak şuracıkta öleceğim ve sen neden bir anda böyle davranmaya başladın ya." "Ne varmış davranışımda." "Bu son günlerde sen fazla oynak oldun ha." "Aşk olsun sevgide gösteriyorum ben burada."

"Eski derek geri gelsin lütfen." Derek sonunda kızın üstünden kalkınca kız derin bir nefes alır ve yataktan kalkar. "Aşağıda bekliyorum seni." "Oha ama büyüdüm ben tek gidebilirim." "Tamam bugün iyi günümdeyim bu seferlik tek gidebilirsin." "Bence hep tek gitmeliyim."

Heaven öyle diyince derek yerden terlik alıp heaven'a fırlatır ama kız ondan hemen kaçıp banyoya gider. Heaven banyodan çıkınca derek'i oda da görmeyince rahat bir nefes alır ve üstünü giyip çantasını alıp aşağıya iner. "Ben gidiyom." "Görüşürüz dünyanın ikinci mükemmel insan'ı." "Evet, amca. Evet. Sonra görüşürüz." "Görüşürüz."

•••

Heaven okulun kapısından içeri girince iki yanınada birileri gelmişti. Kız kafasını yan tarafını çevirince bunların Stiles ve Scott olduğunu görünce gülümser. "Nasılsın?" Stiles sorunca kız ona döner. "İyiyim ama az kalsın bir terlik yiyecektim kafama." "Hadi canım. Derek kendini iyice aşmış." Hepsi birlikte koridorda derek'in dedikodusunu yapıp gülerler ama stiles fazla gülmez ve onları biraz azarlar çünkü sevgilisinin hakkında dedikodu yapılmasını fazla sevmez.

Hepsi sınıfa gidince heaven orta bir yerde oturur. Sağ tarafına stiles sol tarafına ise scott oturur. Hepsi derse başlayınca hoca gelir o sırada heaven ders'e değilde allison'a bakıyordur. Evet kendisi bir lezbiyendi ve bir de platonikti.

Heaven kız'a fena tutulmuştu ama kız'ın avcı olduğunuda biliyordu. Aslında bu sırrını tek stiles ve scott biliyordu ama kız derek'e de söylemek isterdi ama kız derek'in ona dediklerinden sonra derek'e allison'ın hakkında bir şey söylememe gereği duydu. Çünkü derek ona 'Argent'lardan uzak dur!' Demişti.

Ama kız onu fazla takmadı çünkü biliyordu allison diğer avcılar gibi değildi tam tersi doğaüstülerini koruyanlardandı ama kızın bir yanıda korkuyordu ya kız onu sevmezse ya kız heterosexsüel ise kız bunları düşününce istemsizce gözleri doluyordu.

Heaven bunları düşünürken hoca'nın ona bağırmasını duymamıştı tabi. En sonunda duymuş olacak ki sıçrayarak hocaya bakar. "Allison'a bakmak yerine neden ders'e odaklanmıyorsun bayan Hale?" "Üzgünüm bay Yukimura." Aslında adam çok tatlı birisiydi fakat derslerine önem veren birisi olduğu için biraz katı olabiliyordu.

Heaven tekrar Allison'a bakınca kız'ın ona bakıp hatta gülümsediğini görünce bir an kalpten gideceğini sandı Heaven.

Heaven tekrar Allison'a bakınca kız'ın ona bakıp hatta gülümsediğini görünce bir an kalpten gideceğini sandı Heaven

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Heaven kız'ın gülümsemesine takılınca stiles'ın onu dürttüğünü sonradan algılar. Heaven bu anı bozduğu için hem stiles'a kötü kötü bakıyordur hemde içinden ona lanetler okuyordur. "Biliyorum bana şu anda lanet okuyorsun ama zil çaldı ve diğer ders'e gitmeliyiz." "Sen o kız'a resmen abayı yakmışsın be heaven." Scott kız'ın yanına gelip elinş omzuna atar. "Bence kız sana bakmaz." Stiles öyle diyince heaven kalp kırıklığı ile ona bakar.

"Beni tek anlayan isaac sanırım." "Biri benden mi bahsediyor?" İsaac onların yanına gelince heaven hızla isaac'in sırtına atlar. "Götür beni buradan isaac. Bunlar beni hiç teselli edemiyor." "Emir büyük yerden gençler."

İsaac koridorda koşunca kız yere düşecekmiş gibi oldu ama sonrasında kendisini düzeltti ve sıkıca isaac'in boynuna sarıldı. "İndir lan beni!" "Ruh hastası mısın kızım? Sen dedin ya götür beni diye." "İsaac çok mu safsın ya. Rosa bu zaman'a kadar seninle nasıl idare etti ya anlamıyom." "Rosa'ya laf yok." "Aa hiç laf eder miyim ben aşkıma." "Al senin aşkın olsun zaten benden çok kesin seni seviyordur." "Kudur." Heaven güler ve scottların yanına geri döner.

•••

Evet ilk bölüm böyleydi umarım sevmişsinizdir ve evet rabia sana sormadan rosa'yı eklemiş olabilirim amaaa

Amasını bulamadım sadece isaac yanlız kalmasın diye yaptım aslında scott ve isaac'i yapmak isterdim ama sonra dedimki neden rosa'yı eklemiyem ki dimi.

Bu arada rosa'da bir hale'di dimi... sanırım benim himayemde hale olmuyacak üzgünüm askm affet beni bebeğim

Neyse oylamayı unutmayın yoksa allison ve heaven'ı unutun benim tehdit etme yöntemleri COFDOHWPQMQPWM

lesbians - Allison ArgentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin