Klaus ve Elijah karşısındaki adama nefretle bakıyorlardı. Öz babaları onları öldürecekti. "Neden yapıyorsun bunları?" Diye sordu Klaus. Mikael gülümsedi ve onlara doğru bir adım attı.
Elindeki iki kazığa baktı. "Hazır torunumda kendi yaşadığı yere dönmüşken sizi öldüreyim dedim. Çok fazla yük oluyorsunuz." Dedi adam.
Klaus ona daha çok nefretle baktı. Elijah ise susup yere bakıyordu. "Bizden ne istiyorsun!?" Diye bağırdı Elijah. "Sizden bir şey istemiyorum. Sadece ölmenizi istiyorum." Dedi Mikael.
"Şimdi, ölme vaktiniz." Dedi Mikael ve elindeki kazıkları sımsıkı tutup ikisininde kalbine bastırdığında ikiside acıyla çığlık attılar. Elijah o kazıkların sıradan bir kazık olduğunu düşünmüştü ama, değildi. Bu kazık orijinalleri öldüren nadir üretilmiş bir kazıktı.
İkiside bunu kazık onların kalplerine saplanınca anladılar. Klaus nefretle babasına baktı. "Hepimiz istediğin gibi öldür. Ama bir gün kızım senin için gelip intikamımızı alıcak..." dedi Klaus zar zor konuşarak.
Mikael onun bu sözlerinden sonra sinirlendi ve Klaus'a sapladığı kazığı daha çok acı çeksin diye ters çevirmeye başladı. Bir süre sonra ikiside toz olup gittiler.
Ama Mikael tuttuğu paralı cadı ile tozları bir kutuya hapis etti. Elijah'ınki ayrı Klaus'ınki ayrı. Mikael Klaus'ın küllerinin olduğunu kutunun üstüne not bıraktı ve cadıya verdi. Cadı ne yapacağını bildiği için sadece başını salladı ve büyü yapmaya başladı.
"mitte hanc capsam in caelum. mitte hanc capsam in caelum. mitte hanc capsam in caelum." Kadın büyüyü tamamladıktan sonra kutuya baktı ve kutu yok oldu.
•••
"Ne yani aileni buldun ve ondan bir kaç hafta sonra annen öldü mü?" Diye Lydia şaşkınca sorunca Heaven başını salladı. Allison konu açıldığından beridir Heaven'ın üzüldüğünü biliyordu ve bu şey onu sinir ediyordu. "Artık konuyu kapatabilir miyiz!" Diye bağırınca Allison Heaven hariç hepsi ona baktı.
Heaven gülümseyip kızın dudağından öpünce Allison'da ona gülümsedi. Derek kıza bakınca üzüldü. Ona haksızlık yapmıştı ve şimdi ise pişmanlık duyuyordu. Derek yerinden kalkıp hızla ayakta duran Heaven'a sarılınca Heaven ve diğerleri şok olmuştu.
"Ben... özür dilerim Heaven. Sana çok büyüm haksızlık yaptım. Beni tekrar abin olarak görebilir misin?" Diye sordu Derek kızdan ayrılırken. Heaven gözleri parlamış bir şekilde Derek baktı ve ellerini tuttu. "Tabii ki de, oynak!" Diye bağırınca Heaven hepsi onun Derek'e 'oynak' demesine gülmüşlerdi.
Ama hiçbirinin haberi yoktuki onları büyük bir tehlike beklediğini. Aslında onları değil Heaven'ı tehlike bekliyor. Daha şöyle diyelim. Heaven'ın oluşturacağı tehlike herkesi şoka sokacaktı...
•••
Bombayı atıp kaçtım aşkolarrr 💗
☾☾☾
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lesbians - Allison Argent
Hayran KurguYolumun farklı olması, kaybolduğum anlamına gelmez.