"Her şey benim yüzümden oldu." Kız ağlamaklı çıkan sesiyle konuşunca Elena artık herşeyin kızın yüzünden olmasına sinirlendi ve ayağıya kalkarak konuşmaya başladı.
"Evet, her şey senin yüzünden oldu! Siz buraya gelmeseydiniz bunlar olmayacaktı. Stefan ve Damon yaralanmıyacaktı, Caroline saldırıya uğracamayacaktı ve Bonnie ise ölümle burun buruna gelemyecekti!" Heaven'da kızın bu sözlerinden sonra bağırarak ayağıya kalktı. "Her şey benim yüzümden mi sanıyorsun? Ailemin peşinde psikopat bir dedem var. Annem onun tuttuğu bir kadın yüzünden öldü! Stefan ve Damon benim alakam değil, Elena! Caroline ve Bonnie'de değil!" Kız konuşmasından sonra sakince masaya tekrar oturunca hepsi şaşırmıştı. Hayley ölmüş müydü? Diye şaşırmışlardı.
"Bak Heaven. Siz buraya geldiğinizde çok fazla kayıp vermeye başladık. Yakında diğerleride senin yüzünden ölürse seni kendi ellerimde öldürürüm!" Elena tekrar kıza bağırınca Heaven sırıttı. "Denesene Elena." Dedi Heaven.
Elena yutkundu ve yerine oturduğu zaman Stefan onun elini tuttu. "Hepiniz aynı boksunuz. Gidelim Allison." Heaven ayaklanınca Allison hızla yerinden kalkıp Heaven'ın elinden tuttu. "Elena adına özür dilerim, Heaven. İnsanlığı bu sıralar kapalı olduğu için böyle. Bizde zor katlanıyoruz." Dedi Caroline.
Heaven onlara dönmeden yürümeye devam ettiğinde tek biz söz onun sinirlerini yerinden hoplatmaya yetmişti. "Annene selam söyle, Heaven!" Elena'nın bu sözlerinden sonra Heaven sinirli bir şekilde arkasını dönüp kıza baktı. Melez yüzünü gösterince Elena ve diğerleri tırsmıştı. "Ailene selam söyle, Elena!" Heaven'da aynı şekil ona bağırınca Elena ağzı açık bir şekilde kıza baktı.
•••
"Bu çok yanlış. Bu insanların çoğunu tanımıyordu bile." Dedi Heaven. "Annen bu şehirde büyük iz bıraktı. Herkes onu onurlandırmaya geldi." Dedi Freya. Heaven etrafa bakarak konuşmaya başladı. "Ama arkadaşları nerede?" Heaven önden gitmeye başlayınca Freya bir kenara çekilip telefonlar konuşmaya başladı. "Her şey çok yanlış." Kız etrafa dolu gözleriyle bakıp ilerliyordu. Herkes gülüp eğleniyordu.
İki siyah araba gelip durunca herkes bağırıp kaçmaya başlar. "Josh!" "Freya!" "Klaus." Klaus ortadan kaybolur. Heaven iki arabanın ortasında tek başına duruyordu. Freya hızla kıza koştu. "Buradan gitmemiz gerek." "Hayır." "Heaven." "Hayır dedim. Her şey yeterince berbat zaten daah fazla mahvetmelerine izin vermeyeceğim." Kız elini kaldırıp Freya'ya uzatınca Freya geriye gider.
Heaven iki elini kaldırıp büyü yapmaya başlar. "Bruciare supe terram, faciendo" "Heaven!" "İgnis ga praemium." Kızın büyüsü bitince araba yanmaya başlar. Bütün herkes oraya korkarak bakınca kız diğer sinirle diğer arabaya doğru döner. "Silahlanın!" Adam bağırınca diğer adamlarda silahlarını kıza uzatırlar.
Kız aynı şekilde tekrar ellerini açıp büyü yapmaya başlar. "Bruciare supe..." "josh!" "Faciendo ignis ga-" kız cümlesini bitirmeden adam kıza ateş eder. "Gitti. Hadi gidelim."
•••
"Ne kadar tehlikeli olduğunu daha yeni öğrendim. Seni öldürebilirdim." Dedi Klaus. "O zaman bırak öleyim!" Dedi Heaven bağırarak. Klaus ona şokla bakar. Kız ellerini saçı geçirir. "Annem öldü. Öldü. Hepsi benim suçum. Ve senin bu yarım halinden daha fazlasına ihtiyacım var." İkiside sessizleşince kız tekrar konuşmaya başlar.
"Baba artık böyle devam edemem. Böyle yaşayamam. Artık böyle yaşamak istemiyorum." "Lütfen öyle söyleme." "Gitmem gerek." Klaus kafasını hayır anlamında sallayınca kız ellerini kaldırıp tekrar konuşur. "Sadece git." Klaus ortadan yok olunca kız yatağına oturup ağlamaya başlar.
•••
Ağlama zamanı geldi 👍🏻
Elenayı seviyom ama hem Stefan'a hemde Damon'a gittiği için Katherine'ı daha çok seviyom