0.7

118 8 14
                                    

"Günaydın." Neşeli bir sesle aşağıya indim.

"Günaydın. Ne bu neşe?" Peter sorunca ona gülümsedim ve yanındaki koltuğa zıpladım o da bana sarıldı.

"Yarın okulda parti verilecek ve bil bakalım ben kimi davet edicem." Diye heyecanla konuştum.

"Allison mı?" Derek sorunca hızla ayağıya kalkıp zıplamaya başladım.

"Evet!" Diye bağırınca galiba fazla bağırmıştım çünkü ikiside yüzüme tuhaf bir şekilde bakıyordu.

"Neyse ben gidiyorum." Diyip kapıya doğru yürümeye başladım.

"Seni bırakmamı ister misin?" Derek sorunca arkamı dönüp ona baktım.

"Aslında olur. Yürümekten on kilo vermişimdir." Diye mızmızlandığımda Derek gülerek yanıma gelip saçımı karıştırdı.

"Hadi gidelim." Dediğinde koşa koşa arabaya gittim. Derek'te arkamdan geldi. Hemen şöför koltuğunun yanında ki koltuğa oturdum.

Derek'te gelince arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı.

"Ne giyeceksin?" Derek sorunca ona baktım.

"Aslında... bilmiyorum. Güzel elbisem vardır, umarım." Diye söyleyince bir saniyeliğine olsun bana baktı.

"Yoksa da gidip alırız." Dediğin hızla ona döndüm.

"Cidden mi!" Heyecanla bağırınca gülümsedi. "Evet gidip alırız."

Ben heyecanla dans ederken okula varmıştık bile. Hızla Derek'in yanağından öptüm ve arabadan indim.

Bizimkilerin yanına dans ede ede gittiğimde etraftakiler bana çok tuhaf bakıyorlardı.

Aman götümün kenarı. Onlarla ilgilenemem. Ben Allison'ı baloya davet edicem! Ona sevinmem lazım!

"Ben geldim!" Diye bağırınca Rosa hariç diğerleri bana tuhaf tuhaf baktı.

"Hoş geldin aşkım." Rosa bana gülümsediğinde hızla onun yanına oturdum.

"Ayıp ama ya. Sevgilimle aramıza giriyorsun şu anda." Isaac sinirle konuşunca ona dönüp orta parmağı gösterdim ve Rosa'ya daha çok sarıldım.

"Eee, parti kimler davet ediceksiniz?" Isaac sorunca Stiles Derek'le gideceğini söyledi. Ama benim niye bundam haberim yoktu? Hem okul partisi değil miydi?

Isaac, Rosa'yla gideceğini söyledi. Scott'da Kira diye bir kızla gidecekmiş. Hepsi bana döndüğünde onlara gülümsedim.

"Allison'ı davet edeceğim!" Diye heyecanla bağırdığımda okulun girişindeki Allison beni duydu ve bana gülümseyip okula girdi.

•••

"Allison ben şey için gelmiştim.." az önceki heyecanım yerine şu anda stresliydim.

"Dinliyorum seni, Heaven." Beni dikkatle dinlemeye başladı.

"Benimle birlikte okulun partisine gelmek ister misin?" Diye hızla sorunca ilk şaşırdı sonrada gülümsedi.

"Tabii kide seninle o partiye gelirim." Bende gülümseyince beni belimden tutup dudaklarımı öptü.

Şaşırdım. Çünkü herkesin içindeyken bunu yapmıştı. Bir süre sonra etraftakilerin bakışlarını es geçip ellerimi onun boynuna koyup ona karşılık verdim.

•••

ALLİSON ÇOK GÜZELSİN AĞLAMAK İSTİYORUM

Neyse bu bölüm bu kadardı diğer bölümde parti yerlerini falan yazacağım ve Heaven'a en güzel elbiseyi bulmaya çalışacağım

Neyse sonra görüşürüz 💗

lesbians - Allison ArgentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin