1.3

95 7 20
                                    

"Merhaba." Heaven Mikaelson malikanesine adımını atarken konuşur. Yanındaki Klaus kıza gülümser ve onun elinden tutup diğerlerinin yanına götürür. Kız karşısında kalabalık bir aile görünce şaşırır. Ailesinin bu kadar kalabalık olduğunu asla düşünmemişti.

"Sen de kimsin?" Sarışın bir kadın konuşunca Heaven'ın dikkati kadında kalır. Kadının 'çok güzel' olduğunu içinden geçirip kadına gülümser ve konuşmaya başlar. "Ben Heaven Diana Mikaelson." Kız öyle diyince hepsi şaşırmış bir şekilde kıza bakar.

Yukarı kattan bir kadın elinden bebeği ile gelince Klaus'ın yanındaki kızı görünce olduğu yerde kalır. Hangi anne kızını unutabilirdi ki? Hayley elindeki bebeği yanındaki Davina'ya verip hızla kızın arkasından ona koşar.

Kız arkasından birinin geldiğini duyunca hızla arkasını döner ve o sırada birisi ona sarılır. Hayley kızdan gözleri dolu bir şekilde ayrılınca Heaven ne olduğunu anlamaz. "Benim. Annen." Dediği zaman Hayley Heaven'ın gözleri dolar. Doğduğundan beridir anne şefkati görmemiş bir kızdı Heaven. Hızla tekrar annesine sarılınca hepsi onlara gülümser.

•••

"Eee Heaven." Bex konuşunca Heaven sarışın kadına bakar. "Var mı erkek arkadaşın?" Diye sorunca sarışın kadın Klaus, Elijah ve Heaven güler. Diğerleri ise onlara anlamaz bir şekilde bakar. "Var ama erkek değil." Diye gülerek konuştu Heaven. "Ne! Buna çok sevindim!" "Onuda buraya çağırdım. Birazdan burada olur." Heaven tekrar konuşunca kapının oradan ses gelince herkes oraya bakar. Heaven gelen kişinin Allison olduğunu görünce gülümseyip masadan kalkar.

"Geç kaldığım için özür dilerim!" Dedi koşarken Allison. Heaven kızın bu tatlı haline güler ve yanına gelen kızın dudağından öper. Diğerleri onun Heaven'ın sevgilisi olduğunu anlayınca ayağıya kalkıp kızla tanışırlar. "Size odanızı ayırdık isterseniz çıkıp dinlenin?" Heaven annesinin konuşmasından sonra kafasını sallayıp Allison'ın elinden tutup odaya çıkmaya başladılar.

•••

"Klaus senin ben amına koyayım!" Bex sinirle bağırınca yatakta yatan iki kız birbirlerine anlamsız bir şekilde bakıp odalarından çıkıp merdivenlerden aşağıya bakarlar. "Ne oluyor ya?" Heaven uykulu sesiyle konuşunca aşağıdaki herkes ona bakar. Kız aşağıda tanımadığı iki kişi görünce hemen Allison'ın elinden tutup aşağıya onların yanına indi.

"Kızım gel buraya." Klaus elini kıza uzatıp konuşunca kızın tanımadığı iki kişi şokla Klaus ve kıza bakıyordu. "Kol ve Marcel, kızım Heaven." Klaus tekrar konuşunca Kol hızla gelip kıza sarıldı. Kızda adamın ona sarılışına karşılık verdi. "Ben Kol amcan, güzelim." Dediğinde Kol Heaven şaşırır. "Ben de Marcel amcan." Dedi siyahi adam.

"Bu arada Bex hala neden bağırıyordun?" Heaven halasına dönünce halasının üstündeki önlüğü ve babasının üstündeki önlüğü yeni fark etmişti. "Bu baban varya bu baban. Kek yapalım diye beni mutfağa çekti ve biz kek yapmaya başladık. Sonra baban annenin yanına gitti ve bende o sırada lavabodaydım." Sarışın kız sözünü kesip derin bir nefes alıp tekrar konuşmaya başlayınca diğerleri onun bu haline güler.

"Bir geldim kek yanmış mutfakta yangın çıkmış. Neyse ki ben zeki birisi olduğum için su dökmedim. Çünkü baban bir ara salaklık yapıp su dökmüştü, neyse. Hemen gidip yangın döndürücüyü alıp söndürdüm. Yoksa ev yanıyordu!" Bex sonlara doğru bağırınca diğerleri gülüyor Heaven ve Allison ise anırarak gülüyordu. "Oy sen kek mi yapacaktın sen." Heaven öyle söyleyip babasının yanaklarını sıkmaya başlayınca diğerleride kahkaha atmaya başladı.

•••

Bok gibi bölümler yazıyorum 😭
Adam akıllı fikirler yok amk ya

Neyse zaten bir kaç bölüm sonra final vereceğim ve Malia ile ilgili olan kitap'ımı yazıcam

Bu arada ben şimdi baktımda benim taslaklarda çok fazla kitap varya off

Neyse artık bundan sonra bölümleri uzun yapıcam yani inşallah yapabilirsem

lesbians - Allison ArgentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin