1.6

70 6 4
                                    

Geri dönmüştük Beacon Hills'e. Çünkü artık orada olmazdık. Burada arkadaşlarımız vardı onların yanında olmalıydık. Hemen allison ile eve girdik ve kıyafetlerimizi yerleştirdik. "Ben banyodayım." Diyip banyoya girdim.

Hemen sıcak su ile duş aldım. O kadar güzel gelmiştiki. Odaya gidip kıyafetlerimi giydim ve aşağı katta oturup televizyondan film izleyen allison'ın yanına gittim.

Beni görünce gülümsedi ve kollarını açtı. Bende ona gülümsedim ve hızla yanına gidip kollarına girdim. "Kollarında uyumaya bayılıyorum!" Dedim heyecanla.

Benim demem ile gülümsedi ve kafamdan öptü. Bir süre filmi izledikten sonra gözlerim kapanmaya başladı. Burada uyuya kalmamak için ayağıya kalktım. "Bebeğim ben yatacağım. Gelirsin sen." Dedim. Allison kafasını salladı.

Ben de daha fazla orada kalmayarak yukarıdaki odaya çıktım ve kendimi yatağa attım. Üzerimi örtüp gözlerimi kapadım. O sırada kapı açılınca dönüp bakmadım bile çünkü allison olduğunu biliyordum.

Bir süre sonra yatağın hafif çöküşüyle yatağa oturduğunu anladım. Saçımda bir el gezinmeye başladı. Aslında bu el hiçte allison'ın eli gibi hissettirmiyordu.

Yatakta arkamı dönüp baktığım bir erkek olduğunu görünce çığlık atıp ayağıya kalktım. "Kimsin lan sen?!" Diye bağırmaya başladım.

Aşağıdan allison'ın çığlık sesi gelince kapıya doğru koştum ama önüme ellerini uzatıp beni durdurmuştu.

Ellerine bakınca pençesini gördüm. Kurtadamdı. Yüzüne baktığımda sırıtıyordu. Beni insan mı sanmıştı? Diye düşünüp güldüğümde bana deli misin? Der gibi bakıyordu.

"Çekil önümden yoksa-" lafımı kesen şey o iğrenç elleriydi. Bir elini atmış ağzımı kapatıyordu diğer eli ise belimdeydi. "Yoksa ne?" Dediğinde belimdeki elini yüzüme çıkarttı ve pençesiyle yüzümü okşamaya başladı. "Yoksa... canını yakmaktan çekinmem." Dediğimde yüzüme baktı. "Ne?" Dedi.

Hemen vampir yüzümü gösterdim ve kolunu ısırdım. Isırmam ile yüzünü buruşturup geriye düşünce hızla kapıya koşup aşağıya indim. Bir dakika? Bu daha yeni yukarıda değil miydi? Hangi ara aşağıya indi be!

Koluna baktım ne kan vardı ne de ısırık. Bildiğim kadarıyla bir kurtadamı bir vampir ısırırsa yarası ancak üç gün içinde geçerdi. Yani bu da demek oluyor ki.. ikizlerdi bunlar.

"Ventus." Yaptığım büyü ile sadece o geriye doğru uçtu. Hızla allison'ı arkama aldım. "invisibilia scutum." Dediğimde etrafımızı görünmez bir kalkan kaplamıştı. Bunu sadece ben görebiliyordum.

Allison bana korkuyla bakıyordu. Çünkü o kurtadamlara zarar vermezdi ama o allison'a zarar vermeye calışmıştı. Ve bu benim sinirlerimi zorluyordu. "Kimsiniz siz!?" Diye bağırdığımda diğeride aşağıya indi. Bana nefretle bakıyordu. Kolunu ısırdığım için.

"Asıl siz kimsiniz!?" Diye bağırdı allison'a saldırmaya çalışan. "Evime giriyorsunuz ve bize kim olduğumuzu mu soruyorsunuz? Komiksiniz." Dedim alayla. Isırdığım çocuk bana döndü. "Nesin sen?" Diye sorduğun sırıttım. Onlara güvenmiyordum. Ve ne olduğumuda söylemezdim. "Bilmem. Neyim ben?" Diye ben ona sorunca ikiside bana bıkkınlıkla bakıyordu.

Allison arkamdan bana sarılıp kafasını boynuma gömmüştü. Çünkü ilk defa böyle bir şey yaşıyordu. Elimi kaldırıp saçını okşadığımda kolunu ısırdığım çocuk öne adım attı. "Biz Derek Hale'i arıyoruz." Dediğinde şüpheyle ona baktım. "Abimi neden arıyorsunuz?" Diye sorduğumda ikiside şaşırdı. "Abin mi?" Diye sordu diğeri.

"Yani gerçek abim değil ama... abim işte. Ne yapıcaksınız abimi?" Diye tekrar sorduğumda ikisininde şaşkınlığı gitmişti. "Onu sürümüze katılması için davet ettik ama o bunu kabul etmedi. Bizde onu arıyoruz." "Gerizekalı mısınız?" Diye sorduğumda ikiside yüzlerini buruşturup bana baktılar.

"Ne alaka be!" Dedi kolunu ısırdığım çocuk. "Her neyse adlarınız ne?" Diye sordum. "Ben aiden." Dedi kolunu ısırdığım. "Ben de ethan." Dedi diğeri. "Tamam ben de heaven." "Arkandaki güzellik?" Diye sorunca ethan sinirle ona baktım. "Öldürüm seni. Güzellik falan." "Şaka yaptım ya." Dediğinde derin bir nefes aldım. "Allison." Dediğimde allison kafasını kaldırdı.

"Rahat bırakın bizi. Derdiniz abimle, bizimle değil." Dediğimde aiden sırıtarak bana baktı. "Önce şunun hesabının sormalıyım senden." Diyip kolunu gösterince gülümsedim. "Kaşındın. Ben de kaşıdım. Bu kadar." Dediğimde bana yüzünü buruşturdu.

"Şimdi evimden siktirin gidin!" Diye bağırdığımda etrafa şeffaf bir dalga yayıldığında ikiside yutkundu. İkiside hızla evden çıkınca hızla arkamdaki allison'a döndüm. "Bu neydi be?" Diyip yüzümü buruşturunca Allison kıkırdadı ve dudağımı öpünce bende ona karşılık verdim.

"Abini düşmanları çok bebeğim. Alışmalısın." Dediğinde derin bir of çektim. "Oflama." sahte bir şekilde kızdı allison. Onun bu tatlı haline gülüp yanaklarını tutup kendime çektim ve dudaklarını öptüm. Bana karşılık verdi. Bir süre sonra ayrıldık ve elinden tutup onu merdivenlerin olduğu yere doğru götürmeye başladım. "Boktan bir gündü ama seni görünce günüm güzelleşiyor." Dediğim bana gülümsedi ve merdivenlerde tekrar dudaklarımdan öptü.

•••

Bu bölümü beğenmedim

Aslında kafamda böyle bir bölüm yazmak yoktu ama böyle oldu işte

Sonraki bölümlerde görüşürüz ve oylamayı unutmayınn 💗

lesbians - Allison ArgentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin