Elbisemi düzelttikten sonra merdivenlerden indim. Karşımda bana şok olmuş bir şekilde bakan Derek ve Peter'ı görünce sırıttım.
"Nasıl olmuşum?" Diye sorup etrafımda dönmeye başladım.
"Mükemmel olmuşsun." Derek büyülenmiş bir şekilde yanıma geldi ve koluma girdi.
"Sonra görüşürüz, Heaven." Peter'a dönüp elimi salladım.
•••
"Oha! Çok güzel olmuşsun lan!" Stiles bağırınca hepimiz güldük.
"Teşekkür ederim. Sizde çok şık olmuşsunuz." Dedi ve Rosa'ya döndüm.
"Sen hep güzeldin zaten. Ama şimdi dahada güzelsin bebeğim." Dediğimde gülümsedi ve bana sarıldı.
"Sende mükemmel olmuşsun." Bende ona gülümseyince hepsi içeriye geçti ama, ben geçmedim.
Allison'ı bekliyordum. Tam o sırada Allison yanıma geldi ve bana büyülenmiş bir şekilde bakıyordu.
"Çok güzel olmuşsun bebeğim." O, bana bebeğim mi dedi? Tamam şimdi kalpten gidebilirim.
"Asıl sen kendine bak mükemmel olmuşsun!" Heyecanla bağırınca gülümsedi ve koluma girdi.
Beraber dans eden insanların arasına girdik ve bizde dans etmeye başladık.
•••
"Stiles piç misin?" Diye sinirle sorunca bana baktı.
"Niye ki?" Bilmemezlikten gelince sinirle koluna vurdum. "Şerefsiz bir de soruyor musun!? Ben tam 6 bardak içtim ama, sen sadece 4 bardak içtin ve kazandım diyorsun!" Diye bağırınca sırıttı.
"Aslında onların içine doğaüstülerini sarhoş edecek şeyler koymuştum." Dediğin gözlerim yerinden çıkacakmış gibi hissettim.
"Yemin ederim şerefsizin önünde gidenisin!"
•••
"Çok fazla sarhoş olmuşsun." Allison konuşunca ona döndüm.
"Sen kimsin?" Diye sorunca karşımdaki kız şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu.
"Benim sevgilin." Dediğin güldüm. Benim sevgilim Allison'dı bu kız ne diyor ya?
"Pardon ama, benim sevgilim Allison. Beni başkasıyla karıştırdınız." Dediğimde karşımdaki kız şoktan çıkmış gülüyordu. Oha ne kadar da çok benziyordu gülümsemesi Allison'a
"Heaven. Benim, Allison." Dediğinde bulanıklaşmış gözüm birazda olsun gitmişti ve onu daha net bir şekilde görüyordum.
"Oha! Sensin!" Diye heyecanla bağırdığımda daha çok güldü hatta kahkaha attı.
"Evet benim." Gözlerim gülüşüne takılınca onu çok öpmek istedim.
Ona yaklaşınca bana dikkatle bakıyordu. Daha çok yaklaştım ve dudaklarına baktım.
"Seni öpmek istiyorum." Dediğimde silinen gülüşü tekrar geldi ve bana doğru eğildi. Evet benden biraz uzun olabilirdi.
"O zaman neden bu isteğini yerine getirmiyorum?" Dediğinde kalbim duracak sandım.
Gözlerimi kapttım ve beni öpmesini bekledim. Bir süre sonra dudaklarımın üstünde hissettiğim dudak ile nefes kesildi.
Ellerimi boynuna koyup ona karşılık verince etraftaki tüm sesler kesilmişti. Kaç dakika boyunca öpüştüğümüzü hatırlamıyorum ama, nefessizlikten ölüceğim sandım bir an.
Hızla ondan ayrılınca derin nefesler almaya başladım. Etrafa bakınca herkesin bize şok olmuş bir şekilde baktığını görünce utanarak Allison'a baktım.
Etrafta ki sessizliği Rosa'nın ıslık sesiyle bölünde. Rosa'nın ıslığından sonra bizimkiler alkışlamaya başlayınca diğer insanlarda alkışlamaya başladı.
Allison bana gülümseyince bu sefer ben parmak ucuna çıkıp Allison'ın dudağından tekrar öptüm. Ama bu diğerlerine göre daha uzundu.
•••
Derek'in sinirli bakışlarıyla karşı karşıya kaldım. Neden sinirlenmişti anlamıyorum. Hemen yanıma geldi ve kolumdan sertçe tutup beni dışarıya doğru sürüklemeye başladı.
"Derek napıyorsun be!" Diye bağırınca bana sinirle baktı. O sırada Scott, Isaac, Stiles, Rosa ve Allison dışarıya çıkmıştı.
"Bir Argent'la sevgili olmanı istemiyorum!" Diye bana bağırınca sinirlendim.
"Bana diyene bak! Sende eskiden onlarla takılıyordun! Hatta sevgilinde vardı!" Bende ona bağırınca bana affalanmış bir şekilde baktı.
"Üzgünüm Stiles." Diyip Stiles baktığımda alınmamış bir şekilde kafasını salladı.
"Onlar ailemizi katletti!" Diye bağırınca olduğum yerde kaldım. Etraf sessizleşmişti.
"Evet ama... Allison onlar gibi değil! O bana asla zarar vermez!" Diye bir anda bağırınca onunda sinirleri iyice bozulmuştu.
"Nerden bilebilirsin ki! Ya seninde sonun benim ki bi olursa!" "Ben sen değilim, Derek! Ben senin kardeşin değilim!" Diye bağırınca bana şok olmuş bir şekilde baktı.
Ben de ne dediğimi yeni anlamıştım. Şokla Derek'e baktım. Sarhoşluğun etkisiyle neler diyordum ben!
"Derek sarhoş olduğum için öyle dedi yoksa" lafım Derek elini ağzıma koyunca kesildi.
"Haklısın." Dediğinde ona şokla baktım.
"Sen benim kız kardeşim değilsin." Gözümden bir damla yaş düştü. Neden böyle boktan bir şey demiştim ki!
"Ve eminimki bende senin abin değilim!" Bağırınca olduğum yerde kaldım. Derek bana arkasını dönüp gittiğinde arkasından bağırdım.
"Öyle demek istememiştim! Gerçekten!" Ağlıyordum hemde deli gibi. Derek söylediklerimi takmadı ve gitti. Diğerleride onun peşinden gidince Stiles'a baktım ve bana kızgın bir şekilde baktığını gördüm.
Rosa'ya bakınca bana gülümseyip öpücük attı. Rosa bana sırtını asla dönmezdi. Biliyorum Derek'in yanından sonra yanıma gelecekti.
En sonunda Allison yanıma geldi. Onunda gözler dolmuştu. "Allison ben öyle demek istememiştim..." diye fısıldadığımda yanaklarımdan tuttu ve göz yaşlarımı sildi.
"Biliyorum bebeğim, biliyorum. Sadece sarhoşsun ve ne dediğini bilmiyorsun." Dediğinde kafamı salladım.
"Hadi gel bize gidelim." Onu ikiletmeden arkasından gitmeye başladım.
•••
Heaven'ın kıyafeti;
Evet bana sövmek serbest OFJFPDJĞEKWĞWKWĞKWĞQ
Yine götüm yerinde durmadı ve bir bokluk yapıp Derek ve Heaven'ın arasını açtım.
ABİ ALLİSON ŞAKA MI ÇOK HOT BİR KARI OFFF
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lesbians - Allison Argent
Fiksi PenggemarYolumun farklı olması, kaybolduğum anlamına gelmez.