0.4

131 10 15
                                    

"Selam heaven." "Selam." "Geliyorsun dimi bugün?" "Evet, evet geliyorum." "Sevindim. Çıkışta görüşürüz." "Görüşürüz." Allison heaven'ın yanından lydia'nın yanına giderken heaven kızın arkasından baka kalır.

Kız en son yanına rosa'nın gelmesi ile kendine gelir. "Abayı yakmışsın be sen." Heaven gülümseyip rosa'nın koluna girip onu ders'e götürür.

•••

"Anasını sattığım harris'ine bak ya." "Naptı yine?" İsaac merakla sorunca heaven onu cevaplar. "Orospu çocuğu yatıyordum kafama vurdu kitapla ya." "Oha amına koyim." "Git rosa'nınki ne koy." "Oha terbiyesiz." "Yürürüm ha sana akıllı ol karı." Rosa gülünce heaven'ın koluna vurur.

"Hey heaven!" Allison bağırıp kızın yanına koşarak gelir. Heaven ona dönünce kız konuşmaya başlar. "Benle gelmek ister misin?" "Nereye?" Meraklı bir şekilde rosa araya girince heaven gülerek ona bakar ve konuşur. "Allison'ın babası beni yemeğe çağırdıda oraya gidicem." "Haaa." Rosa göz kırpınca heaven utancıyla allison'a dönüp konuşur. "Tabii kide seninle gelmek isterim."

"O zaman hadi gidelim." Heaven kafasını sallayıp gidip rosa'nın yanağını öpüp allison'ın peşinden gider. Allison'ın evine varınca arabadan inerler ve evin kapısına doğru adımlarlar. "Babam eğer bir yanlış yaparsa lütfen kusura bakma." "Önemli değil." Heaven kıza gülümseyince allisonda heaven'a gülümser.

Allison kapıyı çalınca chris kapıyı açar. Adam karşısındaki iki kızıda görünce gülümser ve konuşur. "Hoş geldiniz." "Hoş bulduk." Yemek masasına hepsi oturunca heavenda çekingen bir şekilde masaya allison'ın karşısına oturur. Heaven'ın sağında kate solunda ise victoria vardı. Hepsi yemeğe başlayınca kate konuşmaya başlar.

"Eee adın ne?" Heaven kate'e bakıp gülümser ve konuşur. "Heaven hale." "Hale mi?" "Evet." "Derek hale'in neyi oluyorsun?" "Kardeşiyim." Hepsi şok olmuş bir şekilde heaven'a bakıyordu ama allison hariç çünkü o daha hiç bir şey bilmiyordu.

"Derek hale'in bir kardeşi daha mı varmış?" "Abi mi nerden tanıyorsunuz diye sormuyacağım ama neden şaşırdığınızı sormak istiyorum." Heaven nazikçe konuşur ama allison'ın ailesi yanlış bir harekette bulunursa bu kadar nazik kalabileceğini sanmıyorum.

"Derek hale kötü büyük kurt adam. Sen de öyle misin?" Chris öyle sorunca heaven yutkunarak adam'a bakınca kate kıza sırıtarak bakıyordu allison ise şaşkınca. Heaven cevap vereceği sırada kate konuşur. "Abi kızı sık boğaz ediyorsun bırakta yemeğini yesin." Kate göz kırpınca chris o zaman anlar yemekte kurt boğan olduğunu ama hiçbiri bilmiyorduki bundan heaven'ın haberi olmadığını.

Heaven sırıtarak yemek'i yemeğe başlayınca chris victoria ve kate kıza şaşkınca bakıyordu. Hepsi yemeğini bitirince heaven victoria'ya dönüp konuşmaya başlar. "Yemek çok güzel olmuştu. Ellerinize sağlık bayan argent." "Afiyet olsun." Allison gülümseyip kız'ın elinden tutup ailesine dönüp konuşmaya başlar. "Eğer heaven ile işiniz yoksa onu alıp odama gidiyorum." Kimseden ses çıkmayınca kız heaven'ı alıp odasına götürür.

Heaven allison'ın elinden tutması ile kıpkırmızı olmuşken allison bunu normal bir şekilde karşılamıştı yani hiç kızarmamıştı ya da utanmamıştı. Yani neden utansınki?

"Nasıl buldun odayı?" Heaven odaya bakınca gözleri bir yerde takılı kalır. Aynanın üstünden bir ip geçiyordu ve orada fotoğraflar asılıydı. Heaven fotoğrafalara bakarken kendi fotoğraflarınıda görünce şaşırır ve allison'a bakar. "Şeyy ben arada fotoğraf makinamla fotoğrafını çekiyorumda." Allison utançla konuşunca heaven güler.

"Kızmadın mı?" "Hayır. Neden kızıyım ki?" "Bilmem." Allison ve heaven birbirlerine gülümserken allison heaven'a yaklaşmaya başlayınca heaven kalbinin hızla attığını anlar. Allison kız'a biraz daha yaklaşınca kızın dudağına hafif bir öpücük bırakıp geri çekilince heaven'ın şok olduğunu görür.

"Üzgünüm bunu yapmamalıydım!" "Allison sorun değil." Allison ona inanmaz bir şekilde bakınca kız tekrar konuşur. "Gerçekten. Hatta hoşuma bile gitti." Heaven bu açık sözlülüğünün nerden geldiğini anlamazken allison tekrar kız'a yaklaşır. Allison'ın boyu biraz heaven'dan uzun olduğu için kız kafasını hafif yukarı ona baktı. Allison tekrar uzanıp kızın dudaklarını öpünce bu kısa bir öpüş olmadı.

Heaven elini kızın yanaklarına koyar allison ise elini kızın beline koyup onu kendisine biraz daha çeker. Öpüşmeleri gayet tutkuluydu ama yarıda kesildi. Kesilmesinin sebebi ise odaya birinin girmesiydi. İkiside çaktırmadan hızla birbirlerinden ayrıldılar.

Chris onlara anlamaz şekilde bakar ama sonra ise umursamadan konuşmaya başlar. "Heaven abin geldi" heaven kafasını sallayıp Allison'a bakar ve el sallayıp aşağıya iner. Bu olaydan sonra ikiside utancın sanırım birbirlerinin yüzüne bakamıyacaklardı. Heaven hemen abisinin yanına gidince onun sinirli olduğunu görür.

"Sonra görüşürüz heaven." Allison konuşunca heaven'da ona görüşürüz der ve derek'in peşinden gider. "Neden buradasın sen?! Ben sana buraya gelme demedim mi?" "Napayım aşık oldum." "Ne!!" "Evet o gün dediğim allison varya allison argent ona aşık oldum ya." "Çok açık sözlüsün sen ya." "Napayım. Oynak aşko abime çekmişim." "Heaven!" Derek bağırınca heavem koşarak arabaya biner. Derekte gelince eve giderler.

Kız eve gelince tek kelime bile etmeden odasına gidip üstünü değiştirip yatağına girer. Kız içinden konuşmaya başlar. "Umarım anlamışsındır heaven hale ile inatlaşmamanın ne demek olduğunu oynak aşko." Kız içinden bunları geçirdikten sonra ellerini dudaklarının üstüne koyar. Aklına her öpücük geldiğinde kız sırıtır ve kendisini zar zor uykunun kollarına bırakır.

•••

Selam nasılsınız? Bölümü biraz geç attım ama bugün dışardaydım o yüzden bu saatte geldi

Diğer bölümü belki gece 12 ya da 1 de falan atabilirim eğer uyumazsam LXJDOSJWPJWPWJWPWK neyse oylamayı unutmayın bebişlerimmm 💗

lesbians - Allison ArgentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin