Beğenin asklarim plss 😭
•••
Sabah gözüme güneşin ışıkları gelince uyandım. Gerçekten artık normal bir şekilde uyanabilir miyim?
Her defasında bir boklukla uyanıyorumda. Neyse kafamı kaldırınca Scott'ın yastığa sarılmış, Rosa'nın Isaac'e sarılıp, Isaac'inde kafasının Scott'ın kıçında olduğunu görünce istemsizce güldüm.
Stiles ve Derek etrafta yoklardı. Piçler kesin Derek'in odasında mışıl mışıl yatıyorlardı.
Hemen Scott, Isaac ve Rosa'yı kaldırdım. Hepimiz giyindikten sonra onlara beni kapıda beklemelerini söyledim.
Hemen banyoya gidip küçük bir kovaya buz gibi su doldurdum. Onlar göreceklerdi. Bizim ağzımıza sıçtıktan sonra gidip mışıl mışıl uyursunuz ha?
Hemen küçük kovayı elime aldım ve Derek'in odasına sessizce gittim. Derek uyanabilirdi bu yüzden çok sessiz olmalıydım.
Elimi kovayı sımsıkı tutup hızla ikisininde üstüne atıp odadan çıkıp çıkış kapısına kadar vampir hızımla koştum.
İkisininde bağırmalarını duyunca kahkaha attım. Benle beraber Scott ve Isaac'te gülünce Rosa'da bir şey yaptığımı anlayıp güldü.
Hep beraber okula doğru yürüdük. Aslında arabamız vardı ama, yürümek daha çok hoşumuza gidiyordu.
•••
"Of ne diyo 10 tur koşuyoruz ki?" Sinirle bağırınca koç bana döndü.
"Cezalısınız. 10 bile az!" Koç'ta bağırınca bıkkın bir şekilde koç'a baktım.
"Ama ne yaptık ki?" Stiles sorunca ben de kafamı salladım.
"Geç kaldınız." "Ama sadece 2 dakika geç kaldık." Rosa'da araya girince koç bu sözlere karşı dahada çok sinirlendi.
"20 tur koşmak istemiyorsanız kapatın çenenizi!" Koçun dediği şeyle gözlerimiz sonuna kadar açıldı ve daha hızlı koşmaya başladık.
Koşarken tribünlere oturmuş Lydia ile konuşan Allison'ı gördüm. Onu görünce yüzümde istemsizce gülümseme oluştu.
O da beni fark edince bana gülümsedi. Lydia ile konuşuyordu fakat bütün dikkati bende gibiydi.
•••
"Koç Allah sizden razı olsun." Koç gülümser bana.
"Ne demek canım. Ne demek." Koş bizi 6 turdan serbest bırakmıştı. Bizde ona teşekkür ediyorduk işte.
Bir süre soluklandıktan sonra Lydia ve Allison yanımıza geldi. "İyi koştun, Heaven." Allison bana gülümseyince kalpten gidicem sandım.
Zalımın kızı nede güzel gülüyordu. (Kurban olduğum ne güzel gülüyorsun PCKFODKĞWWPWLL ~yazar)
•••
"Of çok yoruldum." Eve girdiğim gibi kendimi koltuğa attım. Derek bana sinirli bir şekilde bakınca ne olduğunu anlamadım.
Bir süre sonra çakınca hemen koltuktan kalktım. Benden hızlı davranıp (!) beni yakaladı. (Senden hızlısı mezarda ~yazar)
"Ya bırak beni!" "İntikam aldın dimi aklınca!" "Ne var sizde bana atmıştınız!" Ben gülmeye başlayınca o bana manyak mısın? Der gibi bakıyordu.
"Surat ifaden mükemmel." Kahkaha atınca beni bıraktı ben de odama kaçtım. "Bu arada hâlâ oynaksın haberin olsun!"
Odamdan aşağıya bağırınca o da bana bağırdı. "Sensin oynak!"
•••
Bölüm biraz kısa olabilir çünkü artık bölümleri daha kısa atıcam
Günde 2 tane falan bölüm atmak için ama belki bugün fazla bölüm atamayabilirim dışardayım ve eve geç dönebilirim
Bugünlük bu bölümle idare edin artık belki 2 bölümde atabilirim belli olmaz OFKFPKEĞWPWKWĞWLWĞ
of çok kararsız biriyim neyse sonraki bölümlerde görüşürüzz 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lesbians - Allison Argent
أدب الهواةYolumun farklı olması, kaybolduğum anlamına gelmez.