1.1

106 10 12
                                    

İkiside dünki gibi tekrar aynı saatte okula gittiler. Falat diğerlerine gözükmemeye çalışıyorlardı. Çünkü hepsi onları arıyordu ve buldukları ilk fırsatta soracakları tek şey kurtadamlar olduğu için kaçıyorlardı.

İkiside derslere girdiler fakat ayrıydı dersleri ve sanırım Allison Caroline ile aynı dersteydi. Çünkü Heaven teneffüs'te ikisininde aynı sınıfa girdiğini gördü.

Heaven ders bittikten sonra çantasını alıp koridora çıktığında Caroline'ın Allison'ı 'zorla' erkeklerle tanıştırdığını görünce sinirlendi. Onların yanına gidecekken Caroline Heaven'dan 'hızlı' davrandı ve Allison'ı kolundan tutup dün oturdukları yere götürdü.

Heaven'da iki kızın arkasından gidiyordu. Ama ikiside kızı fark etmememişti. Heaven o sırada lavaboya gitmişti.

Döndüğünde ise hiç memnun kalmayacağı bir durum ile karşılaştı. Allison'ın yanında bir erkek oturuyordu ve Allison bu durumdan rahatsız olmuştu. Üstüne üstlük Allison'a çıkma teklifi etmişti.

Vampir kulaklarıyla onları dinlemişti. Heaven eğer bu siniriyle yanlarına giderse hepsini öldürürdü fakat gitmedi. Sinirinin geçmesini bekliyordu ve aynı zamanda onları dinliyordu.

Erkek ısrarla hâlâ Allison'a ona ilk görüşte aşık olduğunu onunla çıkması için ısrar ediyordu. Allison ise onu geri çeviriyordu ve aynı zamanda sinir olmuştu. Onun bir sevgilisi vardı ve diğerleride 'kabul et' falan diyordu.

Heaven daha fazla bekeleyemedi ve onların yanına gitti. Allison kızın sinirle geldiğini görünce yuktundu. "İşte şimdi sıçtın." Dedi Allison erkeğe.

Hepsi merakla Allison'ın baktığı yere bakınca sinirle gelen Heaven'ı gördüler. Hiçbirisi bir şey olduğunu anlamadı. Heaven hızla gelip Allison'ın yanında oturunca erkeğin başında dikilip konuşmaya başladı.

"Seni uyarıyorum" Heaven daha sözünü bitirmeden erkek alayla konuşmaya başladı. "Beni uyarıyor musun? Sen kimsin ki?" Deyince Heaven'ın beynine kan sıçramıştı adeta. "Sevgilimin omzundan elini çekmezsen o elini münasip olmayan bir yerine monte ederim." Diye sinirli dişlerinin arasından konuşunca hepsi şaşkınlıkla bir Allison'a bir de Heaven'a bakıyordu.

Elena bu manzara karşısında gülümsemişti. Kim tahmin edebilirdiki yeni tanıştıkları kızların sevgili olduklarını. Erkek bu sözlerden sonra şok olmuştu.

"Özür dilerim.." diyip masadan kalkınca Heaven sırıttı ve sevgilisinin yanına oturdu. "Sen beni mi kıskandın?" Allison gülümseyerek konuşunca Heaven ona döndü ve gülümsedi. "Eh ne gördüysen." Dediğinde masadakilerde gülmeye başladı.

"Size bir şey soracağım." Diye Stefan konuşunca iki kızda konuşmanın ne olduğunu çoktan anlamışlardı zaten. "Dinliyoruz?" Diye Allison cevaplayınca Stefan tekrar konuşmaya başladı. "Siz doğaüstü müsünüz?" Diye sorunca Stefan, Heaven biraz tedirgin olur. Stefan tekrar konuşmaya başlar.

"Bize güvenebilirsiniz." Dediğinde hepsi kafasını salladı. "Ben doğaüstü avcısıydım. Yani hâlâ öyleyim ama artık doğaüstü avlamıyorum. Onlara yardım ediyorum." Hepsi kafasını 'anladım anlamında sallar. Hepsi bu sefer Heaven döner. "O zaman sende avcısın?" Elena öyle diyince Heaven gülümser. "Hayır. Ben bir vampirim." Dediğinde hepsi şaşırır.

"Cidden mi? Ben de bir vampirim. Elena ve Caroline'da öyle." Dediğinde iki kız şokla birbirlerine bakarlar. "Ben de bir cadıyım." Dedi Bonnie. "Benimde bir arkadaşım cadı." Der Heaven. "Öyle mi? Ne güzel." Der Bonnie gülümseyip.

"Peki neden buraya geldiniz?" Caroline sorunca Heaven tekrar Allison'a bakar. "Biz aslında..." Allison konuşmaya başlayınca Stefan sözünü keser. "Bize güvenebilirsiniz demiştim. Bize her şeyi anlatabilirsiniz." Dediğinde Heaven tuttuğu nefesini dışarıya verip konuşmaya başlar. "Biz buraya Mikaelson'lar için geldik." Dediğinde hepsi şaşırmış bir şekilde Heaven'a bakar.

"Mikaelson'lar mı? Onlarla ne işiniz var?!" Diye Elena şaşırmış bir şekilde sordu. "Ben aslında Heaven Hale değilim..." dediğinde hepsi tekrar kıza bakar. "Nasıl yani?" Dedi Bonnie. "Yoksa sen..." dedi Stefan. "Adım Heaven Diana Mikaelson." Dediğinde hepsi tekrar şaşırmışlardı.

"Olamaz.." dedi Stefan. "Ne 'olamaz' ?" Dedi Heaven. "Sen o çocuksun..." dedi Bonnie. Heaven en sonunda sinirlendi ve bağırmaya başladı. "Ne saçmalıyorsunuz! Düzgünce konuşun!" Dediğinde Elena derin bir nefes alıp konuşmaya başlar.

"Sen doğanın durdurulamaz gücüsün, Heaven. Sen bir Tribid'sin. Vampir, cadı ve kurt melezi..." İki kızda siyah saçlı kızın dediği şeyle donup kalmıştı.

•••

Bölüm nasıldı ben fazla beğenmedin yani ama neysee

Evet gözün aydın Heaven seni tek vampir yapmadım Tribid yaptım LFJFPEJPWKWĞWK

neyse sonra görüşürüzz 🤍

lesbians - Allison ArgentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin