0.3

144 11 30
                                    

"Canım hâlâ acıyo." "Oha abartma kurt adamsın sen canın ağrısı geçmiştir." "Bu sefer sevgilime hak veriyorum heaven. İsaac'i terlikle dövdün lan." "Karım bana ihanet mi ediyon." "Yok canım ne alaka sadece sevgilime acıdım." İsaac rosa'nın yanağından öpünce heaven hemen rosa'yı kolundan tutup yanlarından ayrılır.

Hepsi derslere falan girerler. Zil çalınca heaven sınıftan çıkınca matt'in allison'ı sıkıştırdığını görür. Heaven çok fazla sinirlenir tam yanlarına giderken matt allison'ın dudağında öpünce kızın beynine kan sıçrar. Allison hızla matt'i itip tokat atar ve oradan ayrılır. Heaven son ikinci ders'e kadar kendini tutar ama her seferinde matt'in allison'ı öpmesini görünce hemen sırasından kalkıp matt'in yanına gider.

Matt'in suratı asıktır. Heaven matt'in önünde durunca matt kafasını kaldırıp kız'a üzgünce bakar. "Ne oldu? İyi misin?" Heaven hiçbir şey bilmiyormuş gibi sorunca matt ona cevap verir. "Kötüyüm." Heaven gülümseyip ona cevap verir. "O zaman neşeni yerine getirmek bana düşer." Matt kız'a anlamaz bir şekilde bakarken heaven hızla matt'e sert bir şekilde yumruk atar.

"Seni müdüre şikayet edicem!" Matt bağırıp sınıftan çıkınca heaven arkasından bağırmaya başlar. "Götümün kenarı!" Kız ders başlayınca yerine oturur ve dersin ortasında ise adı çağırıldığı için müdürün odasına gider. "Ceza'ya kalıyorsun!" Heaven tam ısrar edeceği sırada müdür onu kolundan tutup ceza odasına götürür.

Kız bıkkınlık nefes alıp verince sıraya daha çok yayılır. Bir kaç saat sonra yanına birinin oturması ile kafasını kaldırıp yanınadaki kişiye bakınca bunu allison olduğunu görünce şok olur. "Neden buradasın?" "Matt'e yumruk attım." "Sende mi ona yumruk attın?" Heaven sorunca allison kafasını olumlu anlamda sallar. "Sen neden ona yumruk attın?" Allison sorunca heaven ilk önce panik yapar ama sonra ise konuşmaya başlar.

"Seni zorla öptü diye." Allison duyduğu cevap karşısında şok olur ama bir süre sonra gülümser. "Beni koruman hoşuma gitti heaven." Heaven kız'a bakınca kızın ona gülümsediğini görür.

"Sen neden ona yumruk attın?" Heaven sorunca allison utançla kafasını eğer ve konuşur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sen neden ona yumruk attın?" Heaven sorunca allison utançla kafasını eğer ve konuşur. "Sana küfür etti diye." "O bana küfür mü etti!" "Merak etme yediği yumruklar yüzünden artık bizle uğraşmaz." Heaven'da allison'a gülümser.

Bir süre sonra heaven'ın telefonuna mesaj gelince kız telefonu eline aldı ve mesaj'a bakınca atan kişinin derek olduğunu gördü.

Oynak aşko: Nerdesin sen?

Heaven: cezaya kaldım

Oynak aşko: yine ne bok yedin sen?

Heaven: sadece birini yunrukladım ve sonuç cezaya kaldım işte

Oynak aşko: ne zaman çıkıyorsun? Ona göre yemek hazılıycam

Heaven: sen ve yemek hazırlamak? Neyse 13 dakika sonra çıkıyorum

Oynak aşko: tamam hızlı gel eve

Heaven derek'e görüldü atınca kafasını kaldırıp ona bakan kız'a bakınca "abimdi." Der. Allison kafasını tamam anlamında sallayınca hoca sınıftan çıkar. İkili birbirlerine bakarlar ve sınıftan kaçarlar. Aslında çıkmalarına daha vardı ama ikiside kaçmak istedi. İkiside nefes nefes'e kendilerini okulun bahçesine atarlar.

"Şey sana bir şey söylemem gerekiyor." Allison konuşunca heaven bütün dikkatini kız'a verir. "Babam seni görmüş ve çok tatlı bulmuş o yüzden yarın boşsan eğer biz'e akşam yemeğine gelir misin?" "Tabii ki de gelirim." "O zaman yarın okul çıkışında beraber gidelim." "Tamam o zaman." "Numaranı verir misin?" "Tabii." Heaven numarasını allison'a verir allison ise ona verir ikiside birbirlerini kaydedince evlerine dağılırlar.

Heaven büyük bir hevesle evin kapısından içeriye girer. Derek'i görünce hemen derek'in sırtına atlar. "Noluyo lan?" "Bugün en mutlu günümdeyimmm." "Neden? noldu?" "Allison beni yemeğe davet etti." "Gitmiyorsun." Derek öyle diyince heaven hızla sırtından inip derek'e bakar. "Niye ya!?" "Argentlara güven olmaz. Gitmiyorsun!" "Gidiyorum!" Derek heaven'a nah çekince heaven yüzünü buruşturup ona orta parmağını gösterip odasına çıkıp kendisini yatağına atıp çığlık atar ve derek'e bağırır.

"Bende Heaven Hale isem yarın oraya gidicem! Seni oynak!" "Getirtme beni oraya!" "Gel bende seni stiles'a diyim." "Stiles'ı karıştırma!" "Banane!" Derek'in sesi kesilince kesin yine evden çıkıp stiles'ın yanına gitmiştir. Heaven'da işte ne zaman sinirlense allison'ın evinin çatısına çıkıp onu izlerdi. Kız sapık değil sadece aşık.

•••

Selam nasılsınız? Bende iyiyim öyle neyse oy vermeyi unutmayın power kitap'ının bölümünü ne zaman atarım belli değil belki salı günü atarım ya da pazartesi ama büyük ihtimalle salı günü atarım

Ama power kitap'ına bölüm atana kadar her gün bu kitap'a bölüm atacağım belki arada buraya bölüm sabah ve akşamları iki tane bölüm atarım bilemiyorum

Neyse ben bu perileri kaçırmadan gidip hemen diğer bölümleride yazıyimda sonraki günler hazır olarak atabilirim 💗

lesbians - Allison ArgentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin