başlanğıc

21 3 0
                                    

Hüma Hafiz
Sahar Malik
Nəhayət, yay bitmişdi. Sabah univertstetin ilk günüdür. Həyəcan az da olsa var ama daha çox stress və qorxu. Niyə bilmirəm sanki, sevinmək çətin gəlir. Hərnəysə, yatım.
Hüma düşüncələrlə yuxuya daldı.
Alarmın səsi ilə rahatca oyanan Hüma hazırlaşmağa başladı.
O güzgünün qabağına keçərək: Hazırsan Hüma, hərşey yaxşı olacaq.
Günəşin bu istisində metronu daha nə qədər gözləyəcəm bilmirəm. Səhərdən telefonumada baxmamışam, açığı baxmaq istəmirəm.
O universtetin qabağında idi və ora doğru gülümsəyərək, baxırdı. Zilin səsi birinci dərs, O bir təhər öz otağın tapmışdı və arxada əyləşmişdi. Müəllim içəri daxil olaraq uşaqları salamladı. Uşaqlarda həmçinin onu, müəllim gülərüz idi.
M- uşaqlar, bilirəm hamınız həyəcanlısız. Ancaq narahatlığa və strese ehtiyac yoxdu. Mən Gül Abbasova  sizin psixologiya müəllimənizəm, indi siyahıya baxıb adlarıvızı sayacam sizdə "mən" deyərək qalxacaqsız.
Bütün uşaqlar xorla təsdiqləyərək cavab verdi.
Psixologiya müəlliməmi bəyənmişdim. Gülərüz idi, daha bilmirem sonrada belə qalacaq yoxsa yox. Uşaqlar çoxdan qrup halında danışmağa başlamışdılar. Mənsə heçkime yaxin durmurdum sebebin özümde bilmirem.


SAHARDAN:
Bu ərgənliyinnən çıxmıyan canlılar niyə bu qədər səs-küy edir tanrim. Anama universtetin mənə görə bir yer olmadığın demişdim.
Sahar öz halınnan narazı dərin bir ah çəkdi.

Siqaretidə ancaq bufetde çəkməliyəm indi mən?Tam bu vaxtı Saharın telefonuna zəng gəldi, o təlaş və qorxu ilə otaqdan çıxdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siqaretidə ancaq bufetde çəkməliyəm indi mən?
Tam bu vaxtı Saharın telefonuna zəng gəldi, o təlaş və qorxu ilə otaqdan çıxdı. Müəllimə və uşaqlar təccüblü halda bir-birlərinə baxırdılar.
Müəllimə- uşaqlar bu olabiləcək hadisədi səs-küy yaratmıyın mən indi gəlirəm.




HÜMĂDAN:
bir neçə saniyəlik qələmim yerə düşdü içəridə eləbil bomba partladı. Yanımdakin qızdan nə olduğun soruşdum. O isə mənə bir oğlanın təlaşla və tələsik sinifdən çıxdığını dedi. Açığı desəm onlar qədər təəccüblənməmişdim.

i love youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin