siyuqəsd

14 3 0
                                    

Zenfira mlm- bəli, uşaqlar kim deyər? Hümanın bu şeirinin yazarı kimdi?
Sahar- Cemal Süreya.
Zenfira mlm- bəli, oğlum tamamilə doğru.

SAHARDAN:
İndi bu nə showmanlik idi elədim senalla. Ama istəksizcə oldu. Cavabın çox yaxşı bildiyim bir sualı necə cavabsız qoya bilərdim ki?.

HÜMADAN:
çox qəribədi ama cavabı bildi. Sadəcə görə bilmirəm kimdi. Hərnəysə niyə təəccübləndim ki Cemal Süreya şeirləri sevən bir mən deyiləm ki¿

Zəng vuruldu.
HÜMADAN:
sketcbookumu götürüm bəlkə bufetdə nəsə çəkdim.

Elə bu zaman Sahar pilləkanın ilinci qatında son siqaretin çəkməyə hazırlaşarkən, yuxarıdan düz əlinə nə isə düşdü. Bu Hümanın sketcbooku idi...
Sahar- əlim qırıldı deyəsən, off son siqaretim..
Hüma 3 qatdan qaçaraq aşağı enib.
Hüma- sketcbookum hanı? Cırılmadı?
Tənginəfəs şəkildə, ətrafa baxırdı.
Sahar- sketcbookun hanı? Başıma düşdü. Xəbərin var? Son siqaretimdə qırıldı.
Sahar əyilərək, Hümanın sketcbookun yerdən götürüb ona uzatdı.
Sahar-al.
Hüma- çox çox üzr istəyirəm. Ciddən görmədim.
Sahar-görmədin? Bu elədiyin suyiqəstdən başqa heçnə deyil xəbərin var?
Hüma- nə?! Abartma istəyirsən. Həm sən prezident oglu zadsan? Niyə sənə siyuqəst edim?
Sahar- bir dəqiqə bir dəqiqə prezident oğlu olsam siuqəst edərdin yəni?!.
Hüma- yox, yəni mən elə demək istəmədim əslində..
Sahar bıyığaltı gülümsədi.
Hüma- bir dəqiqə gülməli nəsə var?
Sahar- mən sadəcə zarafat elədim.
Elə bu vaxtı onların qrup yoldaşı Hümanı səslədi.
Leyla- Hüma gəlmirsən??
Hüma- gəldim, gəldim.
deyərək, Leyla ilə birliktə bufetə endi.

SAHARDAN:
Hüma? Hə deməli sənsən.

i love youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin