Səhərisi gün.
HÜMADAN:
harda qaldıye bu indi bizim sıramız gəlir gün yazdırmalıyıq. Mənim bəxtimdidə Adilidə mlm də nə deyime eləbil başqa adam yox idi.
Leyla-Hümaa sənki hanıı?
Hüma- Leyla ona mənimki deməkdən əlçək. Özdə bilmirəm allah bilsin hardadı. Of.
Leyla-zəng elə tezol.Hüma lahiyə üçün Saharı gözləyərkən, Sahar hələ də yatmağında idi.
Hə o divanda yatıb qalmışdı.
SAHARDAN:
bu kimdiye imkan vermir yatmaga..Sahar telefonunna baxar.
SAHARDAN:
hə vso öldüm mən bu gün ölüm günümdü. Sahar necə yatıb qala bilərsənn.. açım, açmıyım açım açmıyım açım
Sahar-a alo
Hüma-hardasan sən?
Sahar-yoldayam g gəlirəm.
Hüma-cəld ol 5 dəyqən var.Deyib, Hüma telefonu söndürdü.
SAHARDAN:
5 dəyqəyə orda olmağım üçün flash'a dönüşməliyəm.Sahar tez telefonun götürüb evdən tələsik çıxdı.
HÜMADAN:
25 dəqiqə oldu yoxdu ortalıqda adımız silinib yəqin. Çox təssüf əyər qazana bilsəydim stipendiyam artacaqdı.Elə bu an Sahar qaça qaça, tənginəfəs şəkildə gəldi.
Sahar-çox çox üzr istəyirəm. Ciddən.
Hüma-lazım deyil.
Bunu deyib, Hüma gedirdi ki, Sahar onun qolundan tutub.Sahar-hara? Adımızı yazdırmırıq?
Hüma onun qolun çəkərək,
Hüma-saatdan xəbərin var sənin? Niyə bu qədər başıboşsan? Qazanma şansımız var idi. Gərçi sənə lazım deyil ki, qazansan nolar qazanmasan nolar. Sən Sahar Maliksən stipendiyaya belə ehtiyacın yoxdu. Düzü sənin kimilər özlərindən başqa heçkimi fikirləşmir.
Hüma bunu dedi və getdi.
SAHARDAN:
onun dediyi sözlər.. nə qədər acı olsada həqiqət payı çox idi. Mən məsuliyyətsizlik etdim. Onun bu lahiyəni qazanmağa ehtiyacı var idi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love you
Romanceona verəcək çox sualım var idi. Ama cavabsız qalmarından qorxduğum üçün ondan heçnə soruşmadım.