şeir

15 3 0
                                    

Universtetin Dekanı- Sahar Malik!
Yüksək səslə danışmağa başladı:
Bu nə deməkdir?! Universtetin ilk günü, universtetdən qaçmaq nədir? Sənin məsuliyyətin bizim səlahiyyətimiz altındadır.
SAHARDAN:
Başım getdi. Daha neçe saat belə qışqıracaq görəsən, eləbil unuversteti bunlardan xəbərsiz satmışam.
Dekan- Sən hesab edirsənki Kamuran Malikin oğlusan deyə istədiyivi edib top oynada bilərsən burda?
Sahar dekana bir söz bele demeden susub dinləyirdi.
SAHARDAN:
Nə dəxli indi nə zayvaxlıyıre bu ne elaqede
Sahar-hə qaçdım. Çünki, zəng gəldi ki, anamı xəstəxanaya aparıblar, vəziyyəti pisləşib. Mən də təcili getməli idim.
Dekan- bunu bilirik.
SAHARDAN:
bilirsiz bəs niyə soruşursuz.
Dekan- indi yəqin öz özüvə deyirsən ki bəs niyə soruşursuz. Yalan demə ehtimalını gözardı etməməli idik. İndi get ilk gün idi deyə bağışladım. Əyər birdə bu hadisə təkrarlansa, bu qədər yumuşaq olmaya bilərəm gələn səfər.
SAHARDAN: indi bu güya yumuşaq tərəfindi??
Sahar-oldu müəllim.
Sahar bunu deyib otağı tərk elədi. Sigareti damağına qoyub yandırdı.



HÜMADAN:
2 saat başladı, həlki hərşey yaxşı gedir. Ümid edirəm belə davam edər.
Dil Ədəbiyyat müəlliməsi Zenfira Haciyeva içəri daxil oldu. O uşaqları salamladıqdan sonra öz stoluna əyləşdi.
Zenfira mlm- mən dil ədəbiyyat müəlliməsi Zenfira Haciyeva size bir semestr dərs keçəcəm. Mənlə anlaşın ki mən də sizə yüksək ballar verim.
HÜMADAN:
Bu müəllimə Gül müəllimədən daha ciddidi.
SAHARDAN:
indi bizdən şeir zad soruşmasa yaxşıdı..
Zenfira mlm- deyin mənə görüm hələ şeir bilirsiz?
SAHARDAN:
Sahar dilivi sox qarnıvada.
Yerdən tələbə hə müəllim niyə bilmirik? Deyə cavab verər.
Zenfira mlm- ala bula boz keçini nəzərdə turmuram ha.
elə bu anda uşaqlar qəhqəhə atar.

i love youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin