Hüma-məni aparacaqsan evə?
Sahar- bu saatda? Saat gecdi özdə qalmağı planlamırdın?
Hüma-bilmirəm.., həm harada yatacam? Yoxe yox apar evə məni.
Sahar-axmaqlıq eləmə mənim otağımda yatarsan yastıqı fln təzələdim, narahat olma.
Hüma- mən sənin otağında yatacamsa, sən harda yatacaqsan?
Sahar-təbiikidə, divanımda. Ki onsuz mən həmişə divanda yatıram daha rahatdı. Axrıncı dəfə yatağımda nəvaxt yatmışam yadımda deyil. Bax yenədə deyirəm mənə narahatçılıq fln vermirsən. Mən rahatam. Həm də heç olmadığım qədər əmin ol. Öz evin kimi davay.HÜMADAN:
Bu sözləri məni rahatlatmışdı. Sadəcə narahatçılığım anamın hal-hazırda məni rəfiqəmgildə zənn etməyidi..Hüma- mən acmışam.
Sahar- mən də. Yumurta pomidor edim?Deyib, Sahar güldü. Hüma da həmçinin özün tuta bilməyib, gülümsəmişdi.
Hüma-bəlkə bu səfər mən bişirim? Sən də kömək elə.
Sahar- tanrım şükürlər olsun eləbildim heç demiyəcəksən.
Hüma- axmaq.İkisidə mətbəxə keçdi.
Hüma- Saharr
Sahar- həə
Hüma- bu tava hardadı?..Sahar- sən niyə aşbaz olmursan?
Hüma-ağ eləmə.Hüma-sən qablara tök mən süfrəni hazırlayım.
Sahar: baş üstə şef.Sahar- illər sonra normal yemək yeyirəm. Tanrım çox sağol.
Hüma- O boyda Sahar Malik olasan ama belə şükür edəsən. Həyat sən nə qəribəsən.
Sahar- eh.!. Hə bu arada mənim otağımda huri var yəni qorxub eləmədə.
Hüma- huri?
Sahar- pişiyimin adıdı.Hüma- huri xanım biz sizinlə nə edəcəyik??..
Hüma- otaqdaki necə səliqəlidir.
Hüma dayana bilməyib, Saharın otağına əl gəzdirər. Və yatar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love you
Romantizmona verəcək çox sualım var idi. Ama cavabsız qalmarından qorxduğum üçün ondan heçnə soruşmadım.