Sahar- Hümaa, HÜMAAAAA!! Hüümaa qız eləbil qış yuxusuna yatıb. Bəlkə, içəri girim. Yox ayıbdı. Axı paltarımı dəyişməliyəm, çimməliyəm. Off belədiki baxmaram o tərəfə. Gir Sahar bunu eliyə bilərsən. Yoxe yox. Eliyə bilmərsən. Ya da günah mənnən getdi.
SAHARDAN:
Mənzərə qarşısında donub qalmışdım. Ama bu təəccüb fərqli idi. Onlar çox necə deyim çox şirin görsənirdilər...Sahar onları oyatmamaq üçün sakitcə hamama girdi.
Hamamdan çıxdıqdan sonra otağın balkonuna tərəf getdi.
Sahar- hava çox qəşəngdir. Nəysə geyinim gedib, nahar hazırlayım.
"ALARM SƏSİ"
Hüma telefonunun alarmın söndürüb durdurqsan sonra hamama girər.
Sahar- görəsən, Hümanın ürəyi yatmıyıb?., bəlkə, gedim yoxluyum.
Sahar otağına tərəf gedər.
Sahar- Hümaa..
Hüma- hə durmuşam gəlirəmm.
Sahar- şükür.
Hüma hazırlaşıb yemək yeməyə gələr.
Hüma- ooo yo yaxşıdı nəsə irəliləmə var.
Sahar-müəllimim sizsiz şefim.Yeməklərin yedikdən sonra evdən çıxarlar.
Sahar- Hüma.
Hüma- buyur..
Sahar- nə deyirsən fikirləşdin portret haqqında?
Hüma- hə, düşünürəm ki bu düşüncədə təkcə biz olmaya bilərik. Yəni assimetrik portreni istifadə edənlər çox olacaq. Ona görədə ağlayaraq gülən qadın portresin daha doğru seçim olaraq fikirləşirəm.
Sahar- arada beynivi istifadə edə bilirmişsən. Halaldı.
Hüma- yox. Mən tez-tez istifadə edirəm sənin əksivə. Yoluva bax.Sahar bıyığaltı gülümsədi.
Hüma- bu arada huri çoox qəşəngdi birliktə yatmışdıq.
Sahar- hə bilirəm.
Hüma- necə?!..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love you
Romanceona verəcək çox sualım var idi. Ama cavabsız qalmarından qorxduğum üçün ondan heçnə soruşmadım.