16.

3 2 0
                                    

Hüma- VƏ BİTTİİİ..!!
Sahar- sonunda.
Hüma-  mən olmasam sən nə edərsən deyə düşünürəm.
Sahar- sən olmasaydın, hal-hazırda buranı təmizləmirdim.
Hüma- ha ha ha
Sahar- sən olmasan, açılmaz bağımın çiçəkləri
sən olmasan, oyanmaz şəhərimin günəşi
nə deyirsən gülüm?, getmək mi istəyirsən? Ged o zaman
Ama bilki məktub yazacam sənə. zaman-zaman
İlk sətri isə belə olacaq, mən bir heçəm, sevgilim.. sən olmasan.

Hüma- Teymur Əfəndiyev.
Sahar- sənin qədər olmasa da bizdə birşeylər bilirik.
Hüma- yo, yo pis deyilsən.

İkisidə gülümsündü.

Sahar- bu gün bazardı çox güman evə gedəcəksən?
Hüma- təbiiki, gedim anamı görüm həm narahatdı məndən ötrü, baxmada rəfiqəmin evində qalıram. Güya. Vicdan əzabı çəkirəm. Yalan dediyim üçün.
Sahar- umm, onda çıxışda dəniz qırağına gedək? Mən nə vaxt elə hisseləsəm ora gedirəm.
Hüma- olarr. Həm bəlkə ilhamda aldıq.

Leyla- necəsiz Hüma xanım?.. Səsiviz sorağıvız..
Hüma- Leyla çox sağol ciddən, məni vəziyyətdən çıxartdığın üçün..
Leyla- dəlisən ayqız. Zöhrə xala mənimdə anamdı. Çıxışda kofe ısmarlayarsan baglanar borcun.
Hüma- ıı çıxışda seydi ee..
Leyla- zarafat bilmədində nədi,.. nəysədə çıxanda gedək gəzək sıxılıramm..
Hüma- gəzmək sey ııı sora..
Leyla- iflic oldun, Hüma? Nə kəkəliyirsən??

Hüma dərin bir nəfəs alar..

Hüma- yaxşı. Çıxışda Saharla birlikdə dəniz kənarına gedəcəyik, valla o təklif elədi mən də qəbul elədim, çox çox çox üzr istəyirəm Leyla, istəsən atqaz edi~

Leyla qəhqəhə ataraq gülməyə başlayar..

Hüma- noldu?..
Leyla- Hüma, ciddən gördüyüm ən tpoy adam ola bilərsən, xəstə əlivə fürsət keçib, qaçırtmaq istəyirsən? Dəlii
Hüma- eee,  Leyla nə əlaqəsi vare biz sadəcə lahiyə məqsədi ilə belə birşey edirik.
Leyla- hə hə əminəm elədi əziz dostum.
Yaxşı, yaxşı mənə elə baxma. Həm birinci onla plan qurmusuz indi atqaz eləsən ayıb olar, gedin mütləq yaxşı?
Hüma- bəs sən?
Leyla- off Hüma mən bi gün gəzməsəm ölmərəm, hərgün elədiyim şeydi. Sən işində ol. Dəyərli zaman keçirdin. Yəni keçirt.
Hüma- gələn səfər birliktə~
Leyla- yaxşı, yaxşı gələn səfər bir gedərik söz. Zəngdə indi vuruldu qaç sən gözlətmə yeznəni. Ee yəni Saharııı
Hüma- Leyla!!

i love youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin