Sahar- y yəni hurinin qəşəng olduğun bilirəm mənasında. Yoxsa sizi görüb eləməmisəmdə yəni..
Hüma- bildim.Onlar universterə çatdıqdan sonra, Adil müəllim Saharı yanına çağırar.
Adil mlm- Başla Sahar uğurlar sənə.!
Sahar- müəllim bunların hamısın m mən düzəcəm?
Adil mlm- istəyirsən mən edim. Ama adınız silinə-
Sahar- yaxşı, yaxşı mən edərəm. Söz verirəm hamısın edəcəm.
Adil mlm- yəni istəyirsən 1-2 dostunu çağır kömək etsin. Məndən heçnə getmir mənim üçün kitabxana təmiz olsun bu qədər.
Sahar- oldu müəllim sağolun.SAHARDAN:
Vicdansız, mərhəmətsiz daş ürək Adil. Dostumda yoxdu axı heç...Hüma elə bu vaxtı həryerdə Saharı gəzər.
Hüma- Tofiq, Tofiq Saharı görməmisən?
Tofiq(qrup yoldaşları)- Bilmirsən hardadı?
Hüma- bilsəm, soruşmazdımda yəqin..
Tofiq- oha bütün uni ondan danışır və sənin xəbərin yoxdu.?!
Hüma- nə nədən danışır? Başa sal görüm.
Tofiq- Adil müəllim sizin adınızı lahiyəyə yazsın deyə Sahar kitabxananı təmizləməyi qəbul edib. Və hal-hazırda kitabxanadadı.
Hüma- n necə?!..
Hüma anlıq duruğsadı.
Hüma- anladım. İşində ol Tofiq, birdə unidəkilərin danışmağa mövzuları yoxdu?!..
Hüma əsəbi şəkildə kitabxanaya gedər.Sahar Hümanı görəndən sonra əli ayağına dolaşdı.
Sahar- sənin nə işin var burda?
Hüma- uni kitabxanasına gəlmək üçün səndən icazə alacam?
Sahar- görmürsən qapıya təmizlənir yazılıb.
Hüma- onda sənin nə işin var burda? Sahar Malik
Sahar- mən, seydi..,
Hüma- nədi?.
Sahar- kitab götürəcəkdim. Adil müəllimdən icazə aldım.
Hüma- ciddən yalan danışmağıda bacarmırsan. Hərşeyi bilirəm, hətta təkcə mən bilmirəm hamı bilir. Sadəcə, mənə yalan danışmağıvın səbəbin öyrənmək istəyirəm.
Sahar- hə yalan danışdım. Sən də onlar kimi yəqin belə deyərsən "Sahar Malikə bax sən nə günə qalıb ki kitabxana təmizləyir". Hə yalan danışdım çünki, istəmədim biləsən.
Hüma- ciddən belə düşünəcəyimi fikirləşdin? Yəni məni birazda olsa tanımamısan? Belə qürurlu idin niyə qəbul elədin onda? Məcbur idin? Yox. Hec sənə lazımda deyil bu lahiyə.
Sahar- hə. Mənə lazım deyil, amma mənim məsuliyyətsizliyim ucbatından sən şansından olma istədim. Mənim üçün problem deyil buranı təmizləmək. Belə baxanda digərlərinin nə düşündüyüdə vecimə deyil. Ama mən vicdansız biri deyiləm. İndi get lahiyə üçün şəklivi çək.
Hüma- niyəki sən burda kef çəkəsən mən işləyim?
Sahar- kef çəkmək?
Hüma özün saxlaya bilməyib, gülməyə başladı..
Sahar- aa niyə gülürsən?SAHARDAN:
Onu ilk dəfə bu qədər içdən gülərkən, gördüm. O sərt görünüşün arxasında səmimi gülüş yatırdı.Hüma- ciddən, sən indiyə qədər gördüyüm ən axmaq insan ola bilərsən.
Sahar- hə bunu həmişə deyirsən, nolsun.?.
Hüma- axmaq, madam ki, belə bir şərt qarşılığında adımızı yazdırmısan. Mənədə de birlikdə edəkdə. Bu işin bəhrəsin ikimiz görməyəciyik? Əziyyətin niyə ikimiz çəkmirik? Hım?
Sahar- mən istəmədim..
Hüma- nəysə, sus işləməyə başla işimiz çoxdu hələ.SAHARDAN:
o,.. gözlədiyimdən daha fərqli reaksiya vermişdi. Amma qəribə şəkildə yaxşı hiss edirdim. Onun içində kin nifrət yox idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love you
Storie d'amoreona verəcək çox sualım var idi. Ama cavabsız qalmarından qorxduğum üçün ondan heçnə soruşmadım.