Zəng vurulduğuna görə hərkəs bufetdə idi. Sahar masalardan birinin üstünə çıxdı. Və yüksək səslə~
Sahar- MƏNƏ BAXIIIIN!!
Hüma- Sahar neynirsən dedim?!?!Qışqıran Sahar Malik idi deyə, hərkəs marağına uduzub, onun başına toplaşdı.
Sahar- EŞİDƏN, EŞİTMİYƏNƏ ÇATDIRAR. NECƏKİ ŞAİYƏNİ 2 SANİYƏDƏ XƏBƏR EDİRSİZ. BUNU BİDƏFƏ DEYƏCƏM. TƏKRARI OLMAYACAQ. SİZİN HAMINIZIN TƏRBİYƏSİNİ TOPLASAQ BELƏ, YANIMDAKI GÖRDÜYÜNÜZ QIZA VERİLƏN TƏRBİYƏYƏ ÇATA BİLMƏZ, BU BİR. BİLİRSİZ, BİLMƏDƏN, YARQILAMAQ, DÜŞÜNMƏDƏN DANIŞMAQ HAMISI ASAND İŞLƏRDİ. SİZİ QINAMIRAM. AMA HAMINIZ BUNU ETDİYİNƏ GÖRƏ, BU QIZ 2 SAATA YAXINDI AĞLAYIR. SİZCƏ, O ÇİRKİN DÜŞÜNCƏLƏRİVİZƏ LAYİQ BİRİ BUNU VECLİYİB AĞLIYAR? MƏNCƏ, YOX. BU İKİ. ÜÇ VƏ ƏN ƏSASI MƏNİM HAQQIMDA NƏ DÜŞÜNÜRSÜZ, NƏ DÜŞÜNMÜRSÜZ AÇIĞI BİR QRAMDA VECİMƏ DEYİL. AMA ƏYƏR BİR DAHA HÜMA HAQQINDA ARTIQ-ƏKSİK, ÇİRKİN BİR CÜMLƏ EŞİTSƏM, HANSIVIZINSA AĞZINDAN. SAHAR MALİK OLARAQ, AND İÇİRƏM Kİ, HƏMİN İNSANI doğulduğuna peşman edərəm.
Hərkəs, durğun, təəccüblü baxışlarla Sahara baxırdı. Deyiləcək sözləri yox idi. Sahar masadan enib, susqunluqla bufeti tərk etdi. Zəng vuruldu hamı sinifinə gedirdi. Bir neçə nəfər isə, Hümaya yaxınlaşıb, üzr istəmişdilər. Çox gümanki bu gündən etibarən, Hüma və Sahar haqqında daha heçkim heçnə danışmayacaqdı. Hüma ilə Leyla biraz baxışdıqdan sonra qucaqlaşdılar.
Leyla- Dəli, birdə belə birşey etmə yaxşı?
Hüma- yaxşı.
Leyla- superman'in yenə günü xilas elədi.
Hüma- sus, Leyla sus!!
Leyla- mən qaçım, dərsə. Sənsə, ged superman'ivə təşəkkür et.
Hüma- Leylaaa..!Leyla gülə-gülə sinifə gedər. Hüma isə Saharı axtarmağa.. və onu kitabxanada tapar. Sakitcə gəlib yanına oturar.
Sahar- Bilirsən, Hüma.
Hüma- bilirəm. Sənin Sahar Malik yox, Sahar olduğunu. Sən o yadplanetlilərə görə Sahar Malik ola bilərsən, mənə görə isə sadəcə Saharsan..
Sahar- doğurdan?.. Dəqiq??
Hüma- 100%.HÜMADAN:
Fikirləşdiyim kimidə oldu. O ilk dəfə soyadına ehtiyac duymuşdu. Çünki, sıradan biri olsaydı, heçkim ondan qorxmazdı. Sahar ilk dəfə birşeyə görə soyadını istifadə etmək məcburiyyətində qaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love you
Romanceona verəcək çox sualım var idi. Ama cavabsız qalmarından qorxduğum üçün ondan heçnə soruşmadım.