"ata"

8 3 0
                                    

Sahar-hə. Mən anamın oğluyam. Sənə gələndə isə, Kamuran Malik. Özüvü  nə vaxtdan atam hesab edirsən?!!
Kamuran-üniverstetə girdin, elə bilirsən böyümüsən, kişiləşmisən atava səsivi yüksəldirsən? Soyadın Malikdi sənin. Sən mənim oğlumsan.
Sahar-heyif ki, sənin soyadıvı daşıyıram. Hə sırf varisin olsun deyə peydahladığın oğlun.
Kamuran- SAHAR!!..
Elə bu an Kamuran Malikin əli havada Sahara tərəf idi. Ama Sahar onun əlin tutmuşdu.
Mələk x-Kamuran!!
Sahar-daha sənin qabağında əsəbivi çıxartmaq üçün döydüyün o 5 yaşlı Sahar yoxdu. "Ata".
Bunu deyib Sahar atasının əlin aşağı endirdi.
Sahar-o burda olduğu müddətcə mən bura gəlmiyəcəm ana. Bilmiş ol.
Mələk x-oğlum getmə. Nə olar. Bilirsən, xəstəyəm. Sənsiz edə bilmirəm. Oda atandı.
Sahar-həə. Bu arada anamın iki gün əvvəl ürəyi dayanmışdı. "ATA" xəstəxanada idi. Xəbərin var?! Hardan olsun axı. Ana, sən də məni başa düş, yalvarıram.
Bunu deyib Sahar evdən çıxdı.
O əsəbi halda öz evinə gəlmişdi.

Sahar hisslərini bastırmaq üçün içməyə qərar verdi. Əlinə badəni almışdı ki.
Bir oxunulmayan mesaj
0509567656
Hey Sahar malik.

SAHARDAN:
bu kimdiye bu saatda yeri idi.
Sahar- salam kim idi?
bilinməyən nömrə- a nəhayət, cavab verə bildin. Yəqin qabağıma necə çıxmaq üçün planlar qururdun.?
Sahar-ooo həm şairə həm də sənətkar xanım. Sizdən nə əcəb.
B.m- kefimnən yazmamışam. Adil müəllim sənlə məni cüt elədi lahiyə üçün. Qrupa baxmamısan?
Sahar-yox. Axodum yoxdu. Nə lahiyəsi?
B.m-belə anlamayacaqsan gözlə zəng edim.
Sahar-ouu taktika zəng eləmək üçün bəyəndim bəyəndim.
B.m-taktika?!? Lap yaxşı mənə nə həm qrupu oxuyarsan bir zəhmət başa düşərsən.!
Sahar gülümsədi.
Sahar- yaxşı, yaxşı zarafatdıda eliyirəm sən məni niyə ciddiyə alırsan axı.
Bunu deyib sahar zəng etdi.
Sahar-alo
Hüma-anqırma.
Sahar-mən də yaxşıyam. Hüma xanım. İndi deyin mənə görüm gecənin bu saatında məni narahat edəcək o önəmli səbəb nə idi?
Hüma- Çox təəsüfki Adil m. sənlə məni cüt etdi. Nə qədər israr etsəmdə, dəyişmədi. Hərnəysə, birlikdə həm yazılı olaraq həm də rəsm çəkərək, "ağır hisslər"adlı əsər hazırlamalıyıq.
Sahar-hə sən edərsən. Mən də qarşılığı nədi verərəm pulun.
Hüma-günah məndədi ciddən səni nor mal insan bilib danışmağa cəhd göstərirəm.
HÜMA BUNU DEYİB TELEFONU SÖNDÜRDÜ.

i love youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin