Hüma- Sahar..
Sahar- hə
Hüma- tək bir şey soruşacam.
Sahar- soruşma Hüma. Mənimdə bir səbrim var. Bunu bil sadəcə.Hüma- onu öldürəcəkdin. Fərqindəsən yəqin bunun.
Sahar- elə bilirsən, mənim üçün asanddır?
Hüma- Sahar
Sahar- Hüma, Rəsul mənim zəif nöqtəmi çox yaxşı bilir. Uşaqlıqdan tanıyır məni. İndiki məqsədi sadəcə məni universtetdən atdırmaqdı.
Hüma- niyə axı? Nə istəyir səndən.?!.
Sahar- 6 yaşında idik. Rəsulun atası ilə mənim atam bizim evdə iş danışırdılar. Biz ikinci mərtəbədə idik. Balkonda.. Rəsul məni itələdi..
Hüma- nə?.
Sahar- hə. Baş beyin tramvası mərkəz sümüydə çat. Daha 6 yaşındayam. Betonla üzləşmişdim.Sahar gülümsədi..
Hüma- gülməlidi bu?
Sahar- 3 ay komada qalmışdım. Həkimlər ümidi üzmüşdülər. Ama çox çox çox təəssüfki oyandım.
Hüma- demək ki, sən hələ yaşamalı imişsən..
Sahar- nə yaşamaq ama.. o hasar psixoloji problemlərə yol açdı. Hüma mən normal deyiləm, hə bu gün sən olmasaydın bəlkədə Rəsul ölmüşdü. Bu mənim əlimdə olan birşey deyil. İnan dərmanlardan, seanslardan bezmişəm.
Hüma- hə mən olmasaydım.. ama mən varam Sahar. Sən vaxtında dayandın. Üzr istəyirəm.
Sahar- nəyə görə?
Hüma- boş ver. Portret nece alınıb bax. Bayaqdandı göstərmək istəyirəm.Sahar- Həyatımda gördüyüm ən yaxşı portretdi deyə bilərəm. Əladı gözlədiyimdən daha yaxşı alınıb.
Hüma- bilirəm.
Sahar- ooo onda sabaha hazırsan.
Hüma- heç olmadığım qədər.
Sahar- biz qalib gələcəyik.
Hüma- şüphəsiz.!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love you
Romanceona verəcək çox sualım var idi. Ama cavabsız qalmarından qorxduğum üçün ondan heçnə soruşmadım.