Ξύπνησα ξαπλωμένη πάνω σε κάποιον. Τα χέρια μου ήταν τυλιγμένα γύρω του σφιχτά και το κεφάλι μου ακουμπούσε στο στέρνο του. Μου πήρε λίγα λεπτά να συνειδητοποιήσω ότι τελικά ήταν ο Τέο. Ανάσαινε βαριά για κάποιο λόγο. Κοίταξα γύρω μου. Ήμασταν στο δωμάτιο μου κάτω από τα σκεπάσματα. Δε θυμάμαι πως στο καλό βρέθηκα ξανά σπίτι, το τελευταίο που θυμόμουν ήταν ότι ο Τέο μου είπε πως θέλει να χορεύει μαζί μου για μια αιωνιότητα και πως με αγαπάει. Πέρα από αυτό ήταν όλα θολά στο μυαλό μου. Δε με ένοιαξε και πολύ η αλήθεια είναι.
Σηκώθηκα σιγά-σιγά από το κρεβάτι και ανακάθισα στο στρώμα απαλά για να μην τον ξυπνήσω. Τον παρατήρησα για λιγάκι και μετά το βλέμμα μου κατέληξε στα κλειστά μάτια του. Ήταν πρισμένα για κάποιο περίεργο λόγο. Ελπίζω να μην έγινε κάτι σοβαρό, γιατί αυτό το πρίξιμο σίγουρα θα φταίει σε κάποια ανεξήγητα για εμένα δάκρυα. Μόνο η σκέψη του να κλαίει με έκανε να δακρύσω κι ένας λυγμός ξέφυγε από το στόμα μου.
Ο Τέο ξύπνησε, ή μάλλον τον ξύπνησα. Έτριψε λιγάκι τα μάτια του και μου χαμογέλασε βεβιασμένα. Κάτι είχε το ένιωθα. Τον κοίταξα ακριβώς μέσα στα μάτια. Ήταν κατακόκκινα. Σίγουρα έκλαιγε. Τα μάτια του γούρλωσαν, έτοιμα να αφήσουν τα δάκρυα να πέσουν. Αλλά λίγο πριν προλάβουν, σήκωσα το χέρι μου και του σκούπισα τα διαπεραστικά του μάτια.
- "Δε θα αφήσουμε, τίποτα να μας σπάσει. Είμαστε δυνατοί εντάξει; Είμαι εδώ μαζί σου αγάπη μου."
Τον πήρα αγκαλιά γιατί ήξερα πως είναι να είσαι σε μια τέτοια κατάσταση, και για να κλαίει ο Τέο κάτι σοβαρό έγινε. Ήθελα να απαλύνω τον πόνο του για αυτό του χάρισα ένα φιλί μεγάλης διάρκειας.
Στη συνέχεια τραβήχτηκα λιγάκι.
- "Θες να μου πεις τι έγινε;"
Έγνεψε καταφατικά.
- " Θέλω να μείνεις ψύχραιμη εντάξει; Και πάνω από όλα να μη θυμώσεις. Είναι κάτι που δε σου έχω πει ποτέ γιατί δεν πίστευα να βρεθεί σε τέτοιο κρίσιμο στάδιο."
- "Μην ανησυχείς θα είμαι όσο πιο κουλ γίνεται. Πες μου είναι εντάξει, αλήθεια. Μη διστάζεις."
- "Πριν την μέρα στο ηλιοβασίλεμα, πήγα για εξετάσεις στον προσωπικό μου γιατρό για καλού κακού. Θυμάσαι εκείνη την ασθένεια που είχα εμφανίσει παλιότερα και είχα μεταφερθεί στο νοσοκομείο για ένα μήνα;"
- "Ναι την θυμάμαι αλλά τι εννοείς καρδιά μου;"
- "Η ασθένεια ξαναεμφανίστηκε και θα χρειαστεί να μείνω για δύο βδομάδες στο τοπικό νοσοκομείο για να την καταπολεμήσω. Και χθες όταν φτάσαμε σπίτι σου, κάτι που είναι πιθανό να μην θυμάσαι γιατί ήπιαμε αρκετά, εσύ ξεράθηκες στο κρεβάτι κατευθείαν. Εγώ όμως, έπρεπε να απαντήσω σε ένα τηλεφώνημα του γιατρού μου, ο οποίος με ενημέρωσε για τη θεραπεία. Κανονικά έπρεπε να πάω χθες όταν μου τηλεφώνησε, αλλά εσύ ήσουν ορεξάτη και μεθυσμένη και έπρεπε να το εκμεταλλευτώ λίγο δε νομίζεις; Άσε που εσύ το προκάλεσες όλο αυτό επειδή με τράβηξες πάνω σου και άρχισες να με φιλάς. Έτσι είπα στο γιατρό να το καθυστερήσουμε και να πάω σήμερα το βράδυ."
- " Εντάξει, τότε θα έρθω κι εγώ μαζί σου όσο κι αν χρειαστεί για να περάσει πάλι. Θα είμαι μαζί σου Τέο και μην προσπαθήσεις να μου αλλάξεις γνώμη. Δε θα σε αφήσω να πασπατεύεις όλες τις νέες νοσοκόμες. Όταν είπες εκμεταλλευτώ το γεγονός, τι εννοούσες; Έγινε κάτι που.. θα έπρεπε να ξέρω; Γιατί δε θυμάμαι τίποτα από αυτά που είπες. Και δε χρειαζόταν να το καθυστερήσεις, ήταν ανάγκη να πας, δε θέλω να μου πάθεις κάτι. Και να έχεις θετικές σκέψεις όλα θα πάνε καλά. Την τελευταία φορά που είχες την ασθένεια ήμουν μαζί σου θυμάσαι; Όλη τη μέρα δίπλα στο κρεβάτι σου παρακολουθώντας 'Μπομπ Σφουγγαράκη'. Και το ξεπέρασες. Έτσι και τώρα θα το περάσουμε μαζί όλο αυτό!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Η δύναμη της αγάπης σου
RomantizmΝτουπ! Άκουσα και ένιωσα το σώμα μου να 'σκάει' στο στρώμα του κρεβατιού ύστερα από έναν σπασμό. ...Η φωνή του Τέο ακούστηκε και ήμουν στο κρεβάτι του νοσοκομείου. Εξακολουθούσα να μην θέλω να ανοίξω τα μάτια μου, οπότε ενέργησα με τις άλλες μου αισ...