Κεφάλαιο 27

497 36 14
                                    

Ήμασταν εδώ και δέκα λεπτά στον δρόμο και δεν έχουμε βγάλει μιλιά.
Το βλέμμα του κολλημένο στην ευθεία στην οποία οδηγούσε. Ούτε λίγο να γυρίσει να κοιτάξει προς το μέρος μου. Το πρόσωπό του χλωμό, τα χέρια του στο τιμόνι ενώ τρέμουν και στο μέτωπό του κρύος ιδρώτας τον λούζει.
Πήρα το μαντίλι που κρατούσα και τον σκούπισα προσεκτικά. Μου χαμογέλασε αλλά δεν πήρε τα μάτια του από τον δρόμο.

- "Βρε Τέο συμβαίνει κάτι; "
- "Όχι. Τίποτα. Γιατί να ρωτήσει κάποιος μια τέτοια ερώτηση; " Είπε γρήγορα χωρίς να πάρει καν ανάσα με φωνή που τρέμει.
Σίγουρα κάτι συνέβαινε.
- "Θέλεις να το συζητήσουμε; "
- "Αφού δεν έχω κάτι."
- "Δε σε πιστεύω. Έχεις δει τον εαυτό σου; Όχι και τόσο πειστικός όσο θα 'θελες."
Γρύλισε σιγανά και χτύπησε το τιμόνι με το χέρι του ελαφρά.
- "Πρέπει να πεις στην μέλλουσα γυναίκα σου.. " Είπα ελαφρώς τραγουδιστά για να σπάσω έστω και λίγο τον πάγο.
- "Έχω άγχος εντάξει; "
- "Είσαι σοβαρός τώρα; Αυτό ήταν μωρέ; Νομίζεις εγώ δεν αγχώνομαι; Μη σου πω και πιο πολύ από ότι εσύ. Αλλά δεν κάνω σαν να με πέταξαν σε αναμμένα κάρβουνα παιδί μου. Θα περάσει κι αυτό. "
- "Αισθάνομαι ότι δεν σου αξίζω. Και θα είναι όλοι εκεί όταν θα σε φιλήσω και... είμαι υπερβολικός."
- "Έλα μην ακούω χαζομάρες. Θέλω να είσαι χαλαρός όπως είσαι μαζί μου. Να τους δείξουμε ότι μπορούμε και δε θα καταρρεύσουμε εξαιτίας λίγου άγχους."
- "Εντάξει, ό,τι πει η πριγκίπισσά μου. Πρέπει να περάσουμε όμορφα σε μια τόσο σημαντική μέρα, οπότε άπλωσε κι εσύ κάνα χαμόγελο, βασίλισσα των κατσούφηδων." Είπε καθώς χαμογελούσε πλατιά.
- "Μόνο για εσένα." Απάντησα ενώ οι δύο άκρες των χειλιών μου άνεβηκαν προς τα πάνω σχηματίζοντας ένα χαμόγελο.
- "Έτσι μπράβο το κορίτσι μου!!" Είπε και το χέρι του τοποθετήθηκε στο μπούτι μου και το έσφιξε.

Τι να σχεδιάζει ο κύριος άραγε;

Ακούστηκε ελάχιστα μια μελωδία από το ραδιόφωνο.
Τα μάτια μου καρφωμένα στον δρόμο όπως και του Τέο, ενώ το χέρι του εξακολουθούσε να βρίσκεται στο ίδιο σημείο πιέζοντας με το ίδιο όπως πριν.

"Don't you know all night
I've been waiting for a girl like you
To come around, 'round, 'round."
Το χέρι του άφησε το μπούτι μου και αναποδογύρισε έτσι ώστε να φαίνεται η παλάμη του. Έβαλα αμέσως το χέρι μου μέσα στο δικό του.

Το τραγούδι συνέχισε.

"There is no other place that I would rather be -"
Ο Τέο ξάφνου γύρισε προς το μέρος μου.

"Than right here with you tonight -"
Κράτησε και τα δυο μου χέρια μέσα στα δικά του.

"As we lay on the ground I put my arms around you -"
.. έλεγαν οι στίχοι και με έφερε πιο κοντά του ενώ τα χέρια του τυλίχτηκαν γύρω μου.

Η δύναμη της αγάπης σουWhere stories live. Discover now