Haza érve anya azt mondta most át megyünk laurenhez és ezt megbeszéljük mert az apákat nem akarják bele keverni.
Körbe ültünk az asztalnál szokás szerint aidan mellet találtam meg a helyem.
-szóval ugye tudjátok mennyi év van köztetek???-kérdezte anya.
-és hogy semmit nem lehet így ennyire el sietni.
-jesszus.-mondtam ki.
-nem sokszor beszéltünk a sexről de itt az ideje.-mondta anya rám nézve.
-igen egyet értek.-lauren állt mellé.
-az óvszer nem 100%-an véd.
-és jobb ha ebbe még nem is mentek bele.-mondták mindketten.
-ez rosszabb mint bármiii.-hisztiztem ki magamból. Amire aidan nevetni kezdett.
-A szüzességed nem adhatod olyannak aki nem érdemes rá!!!-mondta anya.
-Anyaaaa elég.
-te meg nem lehetsz vele durva!!!-mondta lauren aidannak.
-jesszus lauren.-mondta neki aidan.
-De járni járhattok a kor csak egy szám!
-együttsem vagyunk hova ez a szarság??-mondtam ki.
-persze az én lányom meg csak úgy meg engedi hogy megcsókolják szerelem nélkül.
-Nem lehetne máskor beszélni?tanulnom kell.-mondtam ki mire mind nevetni kezdtek hogy én tanulni??
-jó most nem szivatunk titeket tovább de tudjátok mi mivel jár.-mondta lauren.
-menjünk feel.-mondta aidan mire mindketten fel mentünk.
Tudtam hogy az a csók érzéses volt éreztem..
De most sokkal gázabb volt ez a beszélgetés.
Fent aidan le ültetett.
-Most ez lehet sok egyszerre neked,de nem érdekel a kor én szeretlek lisa.-mondta ki amire egész idő alatt vártam.
-énis szeretlek aidan.-mondtam mosolyogva. Mire aidan felém sétálva majd hátra döntve ágyába felettem volt s csókoloztunk.
Lehet ennél jobb?? Anyuék el fogadják az már más hogy apuék hogy reagálnak de egy ideig titokban mehet.
De úr isten tetszem neki!!!
Szinte meg őrültem magamban.
El váltunk egymás ajkától, s mosolygot rám aidan.
-lisaaa lennél a barátnőm vagy romantikusabban kérdezzem meg?-mondta szemembe nézve.
-leszek a barátnőd aidan.-mondtam ki hisz nem szeretném ennél romantikusabbá.
YOU ARE READING
életet életért/ÁT ÍRÁS ALATT/
RomanceNem lehet...nem létezik hogy a szerelem ilyen erős lenne?! S ilyen makacs Lisa és aidan története nem minden napos.